کد خبر : 32912
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1394 - 10:16
-

دبیری:آقایان از عمد دوست دارند فوتسال نتیجه نگیرد/ اتفاقات تراکتور نشان داد فدراسیون با تبریزی ها غرض ورزی دارد/در ورزشگاه بودم فغانی را کتک می زدم

دبیری:آقایان از عمد دوست دارند فوتسال نتیجه نگیرد/ اتفاقات تراکتور نشان داد فدراسیون با تبریزی ها غرض ورزی دارد/در ورزشگاه بودم فغانی را کتک می زدم
افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز در یک گفتگو تفصیلی با پایگاه خبری فوتسال ایران،حرفهای جالبی به زبان آورد که خواندنش خالی ار لطف نیست.

افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز در یک گفتگو تفصیلی با پایگاه خبری فوتسال ایران،حرفهای جالبی به زبان آورد که خواندنش خالی ار لطف نیست:

هدفگذاری این فصل باشگاه دبیری چیست؟

ما به دنبال قرار گرفتن در جمع ۴ تیم بالای جدول هستیم.البته اگر بتوانیم نفرات بیشتری جذب کنیم و به خود باوری برسیم نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم. واقعیت این است که تاسیسات از همه تیم ها بهتر است چه به لحاظ مدیریتی و چه به لحاظ نفرات.مس سونگون،گیتی پسند و منصوری هم نفرات خوبی دارند و به اینها باید حفاری را هم اضافه کرد.به نظرم لیگ امسال از سال گذشته سخت تر و جذاب تر است و تیم های مدعی امسال بیشتر خواهند بود.

اوضاع دبیری در فصل نقل و انتقالات چطور بود؟

ما مومن،نمازی،کوهستانی و ابراری نیا را از دست دادیم.این بازیکنان در فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند اما به دلایل مختلف از تیم جدا شدند.بازگشت بهروز جعفری و اماده شدن وحید شفیعی در این فصل برای ما خبر خوبی است.شفیعی می خواهد هم جبران فصل قبل را بکند هم به تیم ملی برگردد. تا الان هم جذب وزیرزاده و عسگری کهن قطعی شده و با سپه و ایرجی هم قرارداد داخلی بسته ایم.البته شنیدم که این دو بازیکن در تمرینات اخیر غایب بوده اند.این را بگویم که خط قرمز ما نظم و انضباط است و امسال به هیچ وجه اجازه ورود حاشیه به تیم را نمی دهیم. فصل گذشته عوامل مختلفی از جمله مصدومیت بازیکنان باعث شد تا چند بازی را ببازیم و واقعیت این است که بعد از آن هم خودمان کار را رها کردیم و چندباخت غیر قابل قبول دیگر هم پذیرفتیم که امسال شرایط اینگونه نخواهد بود.

برای درون دروازه چه برنامه ای دارید؟

گلر تیم ملی اوکراین گزینه اصلی ماست که هنوز از لحاظ مالی به توافق نرسیدیم.کارلوس مربی بدنساز ما هم یک دروازه بان برزیلی را به ما معرفی کرده که باید فیلم او را ببنیم و اگر نیاز بود به ایران بیاید .طی روزهای آینده وضعیت دروازه ما هم روشن می شود.

جذب اصغر حسن زاده به کجا کشید؟

با حسن زاده از طریق اصغری مقدم مذاکره کردیم. او مهره ای است که در هر تیمی باشد تاثیر گذار است و ما این موثر بودن را می دانیم.بازیکن با اخلاقی است که دوست داریم در دبیری برای ما بازی کند و امیدواریم با او به توافق برسیم اما اگر جای دیگر هم باشد برایش آرزوی موفقیت می کنیم.

در مورد شرایط کلی فوتسال چه نظری دارید؟

باید از شما رسانه ها تشکر کنم که هر از چند گاهی تلنگری به شرایط اسفبار کنونی می زنید اما متاسفانه هیچ بازخوردی در بین مسئولین ندارد و به کارشان ادامه می دهند. من چندین سال است در فوتسال هستم و خاک فوتسال را خورده ام اما وقتی می بینیم که والیبال ما رشد کرده و فوتسال درجا می زند برایم درد آور است.من در این چند سال اخیر تا این حد فوتسال ملی را بلاتکلیف ندیده ام.از راس هرم که آقای کفاشیان باشد گرفته تا بقیه اهمیتی برای فوتسال قائل نیستند.انگار آقایان از عمد دوست دارند فوتسال نتیجه نگیرد.واقعا دارند به فوتسال خیانت می کنند.الان وضعیت به نحوی است که هیچ حرفی نمی توان زد و هیچ امیدی نمی توان داشت.زمان ریاست اقای درودگر همیشه احساس روشنی به آینده داشتیم اما آمدیم تغییراتی دادیم که سیر قهقرایی را در پیش گرفتیم و آقایان هم پاسخ می دهند که ژاپن و تایلند کار می کنند و پیشرفت می کنند.بله درست است.آنها کار می کند و ما دست روی دست گذاشتیم.در مورد خوب بودن یا نبودن خسوس بحث است اما یکی مثل او را می آوریم و آنقدر اذیتش می کنیم که در می رود و آسیبش به تیم ملی می رسد.برای من مهم نیست چه کسی روی صندلی ریاست کمیته فوتسال نشسته اما خروجی آن آبرومندانه نیست .ما همه ابزار موفقیت را داریم اما زمانی آماده می شویم که ۱۰ در صد شانس موفقیت داریم.

در مورد مطرح شدن نام شمسایی برای مربیگری تیم ملی چه نظری دارید؟

خودشان هم به این نتیجه رسیده اند که شمسایی بهترین گزینه است اما نمی دانم این امروز و فردا کردن ها برای چیست و چرا زمان را از دست می دهند؟

داستان محرومیت شما به کجا کشید؟ اقدامی نکردید؟

باور کنید اگر ۲۰ سال هم محرومم کنند باز حرفم را می زنم.من در این سالها آنقدر که در توانم بوده برای فوتسال هزینه کرده ام وهیچ ورزشی به اندازه فوتسال مردم با آن درگیر نیستند اما خودمان اجازه پیشرفت نمی دهیم. واقعیت این است که هیچ اقدامی برای کاهش محرومیتم انجام ندادم چون کاری نکردم که پشیمان باشم و فرجام خواهی کنم.مسائل رخ داده در بازی تراکتورسازی نشان داد که فدراسیون با تیم های تبریزی و تبریزی ها غرض ورزی دارد.با یک بیانیه سر و ته ماجرا را هم آوردند در حالی که عسگری رئیس دپارتمان داوری قبل از بیانیه استعفا داده بود و ربطی به ماجرای تراکتور نداشت. شاید اگر من آن روز در ورزشگاه یادگار امام بودم برخورد بدی با فغانی می کردم و حتی او را کتک می زدم.برای اشتباهات داور تا اطلاع ثانوی محروم می کنند و برای ما دوساله و سه ساله حکم می برند.آقایان به سادگی قهرمانی را ازتراکتور گرفتند و البته فغانی و عسکری هم حرف بالا دست شان را گوش کردند.این مسائل را سر ماشین سازی هم آوردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مصطفی سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

بابا یکی این خانواده دبیری رو بگیره. مارادونا رو ول کن غضنفر رو بچسب.
چه خبر شده هم همدیگررو می زنند تهدید می کنند و کلاه رئیس کمیته فوتسال هم که پشم ندارد.خدا رحم کنه

نام سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

آقای دبیریشما بهگفته خودت با درودگر هم درگیر بودی!! با ترابیان هم مشکل داشتی !!! افتخاری رو هم که قبول نداری !!!!! با شمس هم دعوا کردی!!الان هم میگی اگر تو ورزشگاه بودم فغانی رو میزدم!!!!!! خوب با بودن آدم هایی امثال شما میخوای فوتسال پیشرفت کنه؟؟؟!!اگر هم خرج فوتسال کردید دو برابر ان به شهرت رسیدید یعنی فوتسال به شما سود رسانده تا شما به فوتسال الکی منت سر فوتسال نذارید نمیخواهید دیگه هرینه نکنید ولی منت سر فوتسال نذارید!!در ثانی اول خودتون رو اصلاح کنید بعد در مورد فوتسال حرف بزنید!!!

m سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

فوتسال ایران به خاطر امثال تو پیشرفت نمیکنه /اصلا مال این حرفایی که فغانی رو کتک بزنی!!

نام ... سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

بزرگتر از فغانی رو هم کتک میزنه

میلاد سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

ممنون آقای دبیری . من هم به شما کمک میکردم که فغانی را بیشتر کتک بزنیم!

اورمیه سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

یاشاسن دبیری .

اراز-اردبیل سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

دبیری جان یدونه ای .

سعید سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

لیاقت داری. یکم هم به اون دکتر تعصب یاد بده. البته اونا به خاطر تضییع حق ما خوشحالن

نام ... سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

پایگاه خبری! چجوری تأیید کردی این نظرو؟
درباره تراکتور و نفت باید بگم که هر دو تیم بازی برگشت مقابل صبا از اشتباهات داوری سود بردند
تراکتور یه اخراجی باید میداد تو یه صحنه تک به تک که داور فقط خطا گرفت و اخراج نکرد، پنالتی نادرست به سودش گرفته شد و یه تک به تک بازیکن صبا با گلر تراکتور رو هم اشتباهی کمک داور آفساید گرفت

نفت هم بازی برگشت با صبا یه پنالتی به نفعش به اشتباه گرفته شد و یه پنالتی به نفع صبا گرفته نشد

حالا درسته که به خاطر اشتباه داوری که در بازی آخر به سود هر دو تیم اتفاق افتاد این همه جار و جنجال راه بندازید؟

اشتباهات به سود و زیان همه تیم ها هست

KUPAL63 سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

اقای دبیری یاشاسین
همه باید مثل ایشان باشن و حرفشونو رک بگن و مصلحت اندیش نباشن که هر چی میکشیم از این مصلحت اندیشه یعنی دورو بودن. یاشا شهرام دبیری

نام ... سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

این همه بازی آخر تراکتور و نفت، تبریزی ها گفتن همیشه اشتباهات به ضرر ما بوده، رجوع کنید به بازی برگشت تراکتور و نفت مقابل صبا که هر دو تیم بازی برگشت مقابل صبا از اشتباهات داوری سود بردند

تراکتور یه اخراجی باید میداد تو یه صحنه تک به تک که داور فقط خطا گرفت و اخراج نکرد، پنالتی نادرست به سودش گرفته شد و یه تک به تک بازیکن صبا با گلر تراکتور رو هم اشتباهی کمک داور آفساید گرفت

نفت هم بازی برگشت با صبا یه پنالتی به نفعش به اشتباه گرفته شد و یه پنالتی به نفع صبا گرفته نشد

حالا درسته که به خاطر اشتباه داوری که در بازی آخر به سود هر دو تیم اتفاق افتاد این همه جار و جنجال راه بندازید؟

اشتباهات به سود و زیان همه تیم ها هست

ghasem yk چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۲۷

Yashasen dabiri sagh oll kishi

حسن سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

فغانی با این داوری آبروی مردی ومردانگی وعدالت ودرستکاری را ار بین برد .فردا به فرزندان خود چگونه درس درستی خواهد داد ؟

م اصفهان چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۰۲

فغانی دوستت داریم,
دبیری شما هم اگه ورزشگاه بودی میپریدی تو زمین جشن قهرمانی بگیری,خخخخخخخ

نام ... چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۲۵

آقای دبیری چه جوریه که شما که خاک فوتسال را خورده اید اینقدر خودباخته جناب شمسایی هستید؟

عاشق فوتسال چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۹:۴۷

البته شما سابقه کتک زدن داور رو دارید و کسی با شما کاری هم نداره و این نشون میده که فدراسیون فوتبال چقدر به شما باج میده!