کد خبر : 32893
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1394 - 9:14
-

کادر فنی قم تکمیل شد

کادر فنی قم تکمیل شد
کادر فنی نماینده قم برای حضور در لیگ برتر فوتسال تکمیل شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با انتصاب سید مهدی غیاثی به سمت مربیگری تیم لیگ برتری فوتسال قم که نام آن هنوز مشخص نیست، پرونده پرالتهاب نیمکت داغ نماینده فوتسال قم در لیگ برتر بسته شد.
پس از معرفی محسن حسن‌زاده به عنوان سرمربی نماینده قم در لیگ برتر فوتسال و سپس چرخش حسن‌زاده به سمت اهواز و انصراف از در اختیار گیری هدایت نماینده قم، سید مهدی غیاثی که این تیم را تمرین می‌داد به عنوان سرمربی انتخاب شد.
سرمربی سابق تیم فوتسال دبیری تبریز و معاون سابق توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در حالی سکان هدایت نماینده لیگ برتری فوتسال قم را در دست گرفته است که فرصت کمی برای آماده‌سازی تیمش در اختیار دارد.
پیشکسوت باسابقه فوتبال و فوتسال قم، سال گذشته مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم و از منتقدان جدی مدیریت حاکم بر تیم فوتسال ماهان تندیس و نتایج ضعیف علی رعدی در سمت مربیگری این تیم بود.
مسئولیت سرپرستی نماینده لیگ برتری فوتسال قم نیز همانند فصل گذشته بر عهده مهدی پاک است در حالی که پیش‌بینی می‌شد پاک پس از پایان دوره مدیریتی ناصر شریفی به عنوان مدیرعامل نماینده قم، همراه با وی تیم را ترک کند اما وی در نهایت ماندنی شد.
سید وحید غیاثی برادر مهدی غیاثی و مربی چند سال اخیر نماینده لیگ برتری فوتسال قم که ۲ فصل پیش در ابتدای فصل برای مدتی کمتر از نیم فصل و فصل گذشته برای ۲ بازی، نفر اول نیمکت نماینده فوتسال قم بود امسال نیز در این تیم به کار خود ادامه می‌دهد.
غیاثی که خود از بازیکنان باسابقه فوتسال قم به شمار می‌رود و سال‌ها برای این تیم در لیگ برتر فوتسال بازی کرده است سال گذشته به ویژه در اواخر فصل اختلافات بسیار زیادی با ناصر شریفی و علی رعدی داشت و دامنه این اختلافات به رسانه‌ها هم رسید اما امیر جلالی رئیس هیئت‌مدیره باشگاه ماهان تندیس به غیاثی اجازه جدایی از این تیم را نداد.
حسین صبوری دیگر مربی جوان و بازیکن سابق تیم‌های لیگ برتری فوتسال قم است که وی نیز سال گذشته در کنار وحید غیاثی مسئولیت فنی تیم را به عنوان مربی بر عهده داشت و به میزانی خفیف‌تر از غیاثی درگیر اختلافات داخلی نیمکت و مدیریت باشگاه ماهان تندیس شد اما همواره از حواشی دوری کرد.
صبوری امسال نیز از سوی سید مهدی غیاثی به کار دعوت شده تا برای سومین سال متوالی به عنوان مربی و آنالیزور روی نیمکت نماینده لیگ برتری فوتسال قم بنشیند.
حسین گنجیان سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم که فصل گذشته مربی بدنساز نماینده لیگ برتری فوتسال قم بود امسال نیز در این سمت به نماینده لیگ برتری فوتسال قم کمک می‌کند و هادی بهرامی به عنوان مربی دروازه بانان و جعفر عابدی به عنوان مدیر رسانه، اعضای کادر نماینده قم هستند.
با نگاهی به اعضای کادر فنی تیم لیگ برتری فوتسال، به غیر از سرمربی، سایر نفرات در سمت خود باقی مانده‌اند و تنها مسئول فنی تیم تغییر کرده است البته ماهان تندیس فصل گذشته فاقد مدیر رسانه بود و همین امر سبب بروز حواشی زیادی در رسانه‌ها علیه این تیم شد اما در ترکیب و قالب جدید این تیم، جعفر عابدی به عنوان مدیر رسانه مشغول به فعالیت شده است.
با توجه به تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان قم برای تحت پوشش قرار دادن نماینده لیگ برتری فوتسال قم توسط بخش خصوصی، مدیرعامل این تیم هنوز مشخص نیست و باید منتظر اعلام نام حامی ملی اصلی و مدیرعامل جدید نماینده لیگ برتری فوتسال قم باشیم.
این در حالی است که امتیاز نماینده لیگ برتری فوتسال قم در اختیار اداره کل ورزش و جوانان است و امور این تیم تاکنون توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم رتق و فتق شده است.
منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به به به به چ تیییییمیییییی خدا ب داده فوتسال قم برسه فک کنید ببینید کسی از قلم نیافتاده باشه از خونواده!!

بچه قمی سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

همه که شدن خانواده غیاثی

نام ... سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

خخخخ

نام؟؟؟؟ سه شنبه , ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

این تیم نتیجه نمی گیره چون هیچ کدومشون کار علمی بلد نیستند فقط بلدند کنار زمین داد بزنن فقط بگن علی برو میثم برگرد

هوادار دو اتیشه پنجشنبه , ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

این افراد که در کادر هستنئ مرد روزهای سخت وبی پول فوتسال قم هستن براشون ارزوی موفقیت میکنیم