کد خبر : 33112
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 15:24
-

آذرخش ول کن تساوی نیست!

آذرخش ول کن تساوی نیست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم آذرخش بندرعباس در آخرین بازی تدارکاتی خود در اردوی آمادگی کرمان مقابل تیم رسالت این شهر با تساوی بدون گل متوقف شد. یم آذرخش بندرعباس در نخستین بازی تدارکاتی خود مقابل تیم رسالت این شهر به تساوی پر گل ۴-۴ رضایت داد. در این مسابقه سینا احمدیان پور ۲

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم آذرخش بندرعباس در آخرین بازی تدارکاتی خود در اردوی آمادگی کرمان مقابل تیم رسالت این شهر با تساوی بدون گل متوقف شد.
یم آذرخش بندرعباس در نخستین بازی تدارکاتی خود مقابل تیم رسالت این شهر به تساوی پر گل ۴-۴ رضایت داد. در این مسابقه سینا احمدیان پور ۲ گل و محمد بنی اسدی و بهزاد میری زاده هم هر کدام یک گل برای تیم آذرخش به ثمر رساندند.

تیم آذرخش بندرعباس در دومین بازی تدارکاتی خود مقابل تیم مس کرمان با گل های سینا احمدیان پور و بهزاد میری زاده به تساوی ۲-۲ رضایت داد.

اردوی پنج روزه تیم آذرخش بندرعباس برای حضوری قدرتمند در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور که از شنبه هفته جاری در کرمان آغاز شده امروز به پایان می رسد.

تیم آذرخش در نخستین بازی خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۲ روز جمعه ۱۹ تیر در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم ملی حفاری اهواز خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.