کد خبر : 33071
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 12:19
-

نجاریان:شمسایی گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی است/کفاشیان به اختلاف افتخاری و ترابیان ورود کند

نجاریان:شمسایی گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی است/کفاشیان به اختلاف افتخاری و ترابیان ورود کند
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با اشاره به اینکه وحید شمسایی گزینه خوبی برای هدایت تیم ملی است، گفت: در صورتی‌که شمسایی سرمربی تیم ملی شد، نباید نگاه باشگاهی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان درباره شرایط فعلی فوتسال ایران و اختلافات عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این شرایط واقعا به نفع فوتسال نیست و علی کفاشیان باید به آن ورود کند. ترابیان و افتخاری نمی‌توانند با هم کار کنند چون از لحاظ طرز فکر با هم فرق دارند. اصلا لزومی ندارد آنها با هم کار کنند!

وی درباره گزینه کمیته فوتسال برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال و انتخاب وحید شمسایی از سوی افتخاری، تاکید کرد: از میان گزینه‌های داخلی، شمسایی مربی خوبی است ولی بحث اصلی این است که یک مربی نباید به صورت همزمان در باشگاه و تیم ملی باشد. هیچ کدام از مربیان تیم ملی نباید در باشگاه‌ها فعالیت داشته باشند.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال و مدیرعامل باشگاه شهروند ساری، ادامه داد: شمسایی دو سال در لیگ برتر نتیجه گرفته و به شدت به فوتسال علاقه دارد. او گزینه خوبی برای تیم ملی است ولی اگر سرمربی تیم ایران شد باید با خودش یک مربی با تجربه و یک مدرس بیاورد.

وی درباره اینکه شمسایی تیم خودش را به کمیته فوتسال معرفی کرده که در این تیم نام شهاب سفال‌منش و امیر شمسایی به عنوان یک مدرس و مربی باتجربه دیده می‌شود، افزود: من این را قبول ندارم! وقتی یک نفر سرمربی تیم ملی می‌شود باید از پتانسیل فوتسال تمام کشور استفاده کند. سرمربی ایران باید نگاه ملی داشته باشد نه نگاه باشگاهی.

نجاریان در پایان درباره وضعیت تیم فوتسال این باشگاه هم گفت: ما جزو تیم‌هایی بودیم که کارمان را زود شروع کردیم و الان هم شرایط خوبی داریم. امسال راه ساری یک تیم کاملا بومی است. ضمن اینکه طه مرتضوی هم بعد از دو سال مجددا به ساری بازگشته و قصد داریم دو بازیکن دیگر هم تا چند روز آینده جذب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اره چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

باز تو بیکار شدی شروع کردی مصاحبه کردن .تو حرف نزنی نمیشه.فکر تیم خودت باش که اخر فصل واسه موندن دستو پا نزنه