کد خبر : 33058
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 11:10
-

نصیرزاده:کمیته فنی موقتی و با عمر ۴ ساله است/ در حال نگارش شرح وظایف این کمیته هستیم

نصیرزاده:کمیته فنی موقتی و با عمر ۴ ساله است/ در حال نگارش شرح وظایف این کمیته هستیم
هوشنگ نصیرزاده درباره شائباتی که درباره صلاحیت نداشتن کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هوشنگ نصیرزاده درباره شائباتی که درباره صلاحیت نداشتن کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مطرح می‌شود اظهار کرد: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه حق دارد کمیته‌‌هایی را تحت عنوان کمیته موقت با طول عمر ۴ ساله تصویب و اعضای آنرا مشخص کند.

وی افزود: به همین دلیل کمیته فنی به نام فوتسال و فوتبال ساحلی غیر قانونی نیست و با مقررات موجود در اساسنامه مطابقت دارد. این کمیته به صورت دائمی فعالیت نمی‌کند بلکه به شکل موقت کار می‌کند اما باید وظایف آنها تعریف شود که این کمیته موقت وظایف ذاتی کمیته فوتسال را تحت تاثیر قرار ندهد.

مسئول تدوین مقررات فدراسیون فوتبال تاکید کرد: البته نگرشی در فدراسیون فوتبال وجود دارد که تشکیلات فوتسال و فوتبال ساحلی را به عنوان معاونت مطرح کند تا علاوه بر جداسازی تشکیلات تخصصی فوتسال و فوتبال ساحلی در ساختمان جدید مستقر شوند ولی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که تعداد نواب رئیس شما زیاد است. به همین دلیل رئیس فدراسیون فعلا ارتقای فوتبال به معاونت را متوقف کرده است.

نصیرزاده در خصوص اینکه گفته می‌شود رئیس کمیته فوتسال از کمیته فنی ناراضی است، تصریح کرد: ما در حال نگارش شرح وظایف کمیته فنی فوتسال وفوتبال ساحلی هستیم و سعی می‌کنیم کمترین تداخل کاری را با کمیته فوتسال داشته باشد. به نظر می‌رسد ساختار تیم‌های ملی و تصمیم گیری درباره مربیان یکی از مواردی بوده که هیات رئیسه به کمیته موقت فنی واگذار کرده است. همینطور قرار بوده کمیته فوتسال به برگزاری مسابقات در قالب سازمان لیگ بپردازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.