کد خبر : 33243
تاریخ انتشار : جمعه 5 تیر 1394 - 13:09
-

اختلافات در کمیته فوتسال اوج گرفت/ رئیس رفت تا اوضاع بدتر شود!

اختلافات در کمیته فوتسال اوج گرفت/ رئیس رفت تا اوضاع بدتر شود!
رئیس کمیته فوتسال درحالی از ادامه کار در کمیته فنی و توسعه فوتسال استعفا داده که این کمیته در مدت کم فعالیتش تغییرات زیادی داشته و قطعا ادامه این روند چیزی جز ضربه به فوتسال به همراه نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شاید آن روزهایی که سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال به تشکیل کمیته فنی اصرار و پافشاری داشت، روزی را نمی‌دید که مجبور شود به خاطر اختلاف با عباس ترابیان رئیس کمیته فنی از سمت خود استعفا دهد.

افتخاری روز چهارشنبه در جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال غیبت داشت و به گفته ترابیان وی در نامه‌ای به علی کفاشیان اعلام کرده بود که از کار در کمیته فنی و توسعه کناره گیری کرده است.

اختلافات ترابیان و افتخاری در هفته‌های گذشته و سر انتخاب سرمربی تیم ملی به اوج خود رسید و در نهایت منجر به استعفای افتخاری شد. رئیس کمیته فوتسال درحالی به حضور وحید شمسایی در تیم ملی به عنوان سرمربی اصرار دارد که ترابیان می‌گوید انتخاب شمسایی در این مقطع، باعث سرمایه سوزی خواهد شد.

نکته عجیب این است که از زمان تشکیل کمیته فنی و توسعه فوتسال که هنوز عمر آن به یکسال نرسیده، تغییرات زیادی را در آن شاهد بوده‌‌ایم. این کمیته شهریور سال گذشته و با حضور سیدرضا افتخاری، عباس ترابیان، حسین شمس، علی رعدی و محمد حسن انصاریفرد کارش را شروع کرد ولی بعد از مدت کوتاهی انصاریفرد به خاطر تشکیل نشدن جلسات این کمیته، از حضور در آن کناره گیری کرد.

سپس نوبت به حسین شمس و علی رعدی رسید؛ دو عضوی که با مخالفت مستقیم افتخاری و به بهانه فعالیت در باشگاه‌ها از کمیته فنی کنار گذاشته و اعضای جدیدی به این کمیته اضافه شدند.

در نهایت هم افتخاری به خاطر اختلافاتی که فوتسال را تحت تاثیر قرار داده است، از سمتش کناره گیری کرد و به گفته ترابیان قرار نیست فرد دیگری جانشین افتخاری شود. به این ترتیب باید منتظر ماند و دید خروجی جلسات بعدی کمیته فنی و توسعه در غیاب افتخاری چه چیزی خواهد بود و اختلافات دو طرف  در انتخاب سرمربی تیم ملی، به کجا می‌رسد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

بابا یکی به این افتخاری gps وصل کنه ببینیم وقتی نرفته کمیته فنی ایران بوده یا امارات ؟؟؟ یا قایم شده بوده؟؟!!خخخخخ بابا حالا فرض کن میرفت چی میخواست بگه با این گندی که زده به فوتسال ؟؟؟ بودن و. نبودنش مگه فرقی هممیکنه؟؟؟

ساوه جمعه , ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

افتخاری تو رو جون بچه هات از فوتسال برو کنار