کد خبر : 33258
تاریخ انتشار : جمعه 5 تیر 1394 - 13:59
-

اصرار الریان قطر برای جذب سپهر محمدی

اصرار الریان قطر برای جذب سپهر محمدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسئولان باشگاه الریان قطر برای تقویت تیم فوتسال خود جهت حضور در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا همچنان به جذب سپهر محمدی امیدوارند. هرچند محمدی تمایل زیادی برای همراهی الریان نداشته ولی باشگاه گیتی پسند شروطی را برای حضور قرضی این بازیکن به باشگاه قطری پیشنهاد داده‌ است. محمود خوراکچی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسئولان باشگاه الریان قطر برای تقویت تیم فوتسال خود جهت حضور در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا همچنان به جذب سپهر محمدی امیدوارند. هرچند محمدی تمایل زیادی برای همراهی الریان نداشته ولی باشگاه گیتی پسند شروطی را برای حضور قرضی این بازیکن به باشگاه قطری پیشنهاد داده‌ است.

محمود خوراکچی سرمربی گیتی پسند در این خصوص گفت: از روز اول که به باشگاه گیتی پسند آمدم، مدیرعامل باشگاه به من گفت که سپهر محمدی سه بازی اول لیگ همراه گیتی پسند خواهد بود و بعد برای آسیا، به صورت قرضی به تیم الریان می‌رود. الریانی‌ها به دنبال جذب سپهر بعد از بازی دوم لیگ بودند تا بتوانند اردوی آماده سازی خود را در کشور اسپانیا برگزار کنند.

خوراکچی افزود: من با این خواسته مخالفت نکردم ولی خود سپهر به خاطر تعصبی که به گیتی پسند دارد قبول نمی‌‌کند و می‌گوید اگر بخواهد به الریان برود، این اتفاق بعد از بازی سوم لیگ رخ خواهد داد. من این اختیار را به سپهر و باشگاه داده‌ام که در صورت علاقه، بعد از هفته دوم به تیم الریان اضافه شود.

سرمربی گیتی پسند تصریح کرد: الریان دو روز بعد از بازی دوم ما در لیگ (بازی با کاشی نیلو) به کشور اسپانیا می‌رود و آنها به دنبال تهیه بلیت برای سپهر هستند. سپهر محمدی هم شرایطش را اعلام کرده و قرار است الریانی‌ها تا یکی، دو روز دیگر جواب نهایی را بدهند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ارش شنبه , ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۳۴

خوب اقا محمود این که مشکلی نیست
به میثم حجتی بگو تو گل وایسته پارسال که گلر خوبی بود
تازه اصفهانی هم هست

م....... شنبه , ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۲۴

عقاب آسیا,داشدسپهر,همه جوره حمایت میکنیم ازت روسکوها,