کد خبر : 33238
تاریخ انتشار : جمعه 5 تیر 1394 - 12:46
-

ترابیان:کسی به جای افتخاری به کمیته فنی نمی آید

ترابیان:کسی به جای افتخاری به کمیته فنی نمی آید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره کناره‌گیری افتخاری از حضور در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، اظهار کرد: بعد از حضور در جلسه، کفاشیان به اعضای جلسه اعلام کرد که افتخاری در نامه‌ای اظهار کرده علاقه‌ای به حضور در جلسات کمیته فنی ندارد. با این شرایط نیازی به اضافه شدن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره کناره‌گیری افتخاری از حضور در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، اظهار کرد: بعد از حضور در جلسه، کفاشیان به اعضای جلسه اعلام کرد که افتخاری در نامه‌ای اظهار کرده علاقه‌ای به حضور در جلسات کمیته فنی ندارد. با این شرایط نیازی به اضافه شدن کسی به کمیته فنی به جای افتخاری نیست و اگر لازم باشد در آینده اضافه می‌شود.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره اظهارات هوشنگ نصیر‌زاده، رییس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال مبنی بر موقت بودن این کمیته گفت: کلمه موقت فقط لفظ است و تاثیری در قوانین کمیته ندارد. بعد از گذشته چهار سال کلمه موقت به دائمی تبدیل می‌شود. حتی این موقت در فیفا هم تعریف شده و در آنجا هم می تواند دائمی شود.

وی درباره تصویب آیین نامه کمیته فوتسال توسط نصیر‌زاده، خاطرنشان کرد: چند وقت می‌شود که آیین نامه کمیته فنی فوتسال را تدوین و برای تصویب به کمیته حقوقی ارسال کرده‌ایم. منتظر پاسخ کمیته حقوقی هستیم.

ترابیان درباره تایید اعضای کادرفنی تیم‌ملی کمتر از ۲۰‌سال فوتسال نیز،گفت: سوابق اعضای این گروه را بررسی کردیم و به آنها احترام می گذاریم. آن‌ها در استعداد‌یابی خود اشتباهی را انجام داده بودند. در ابتدا به این تیم، تیم ملی امید می‌گفتند اما در واقع کادر‌ فنی جدید باید تیم‌ملی کمتر از ۲۰ سال را برای جام ملت‌های ۲۰۱۷ آماده کند. بازیکنانی که به تیم امید دعوت می‌شوند باید ۱۷ تا ۱۸ ساله باشند.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی اضافه کرد: قرار بر این شد که محمد ناظم‌الشریعه برنامه جدیدی را به هیمن منظور ارائه دهد. شرط دوم هم این بود که اعضای کادرفنی این تیم نباید در هیچ باشگاهی تحت هر عنوانی کار کنند. بعد از اعلام این نکات با حضور این کادر در تیم‌ملی کمتر از ۲۰ سال موافقت شد و برای تایید نهایی نامه آن‌ها را خدمت رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال ارسال کردیم.

مسئول برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا درباره روند آماده سازی سالن برگزاری بازی‌ها اظهارکرد: ابرقویی‌نژاد، رییس هیات فوتبال اصفهان پیگیر این موضوع است و قرار بر این شده بعد از آماده سازی، از این سالن بازدیدی کنم. البته باید تا ۱۵ روز مانده به آغاز بازی‌ها این سالن تجهیز شود. در روز‌های آینده هم کف‌پوش این سالن از خارج از کشور وارد تهران می‌شود و بعد از ترخیص به اصفهان می‌رسانیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.