کد خبر : 33366
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1394 - 15:14
-

شمسایی:با آمدن حسن زاده شاکله تیم را تغییر خواهیم داد

شمسایی:با آمدن حسن زاده شاکله تیم را تغییر خواهیم داد

وحید شمسایی با تائید این خبر پیوستن بازیکن سال فوتسال آسیا به fut5al گفت: قرارداد حسن زاده یک ساله است. با آمدن او ما چهار نفر از تیم اول جام جهانی ۲۰۰۸ را داریم و فقط محمد طاهری کم است! وی افزود: ما شماره ۷ را به حسن زاده تقدیم خواهیم کرد و امیدوارم همانطور

وحید شمسایی با تائید این خبر پیوستن بازیکن سال فوتسال آسیا به fut5al گفت: قرارداد حسن زاده یک ساله است. با آمدن او ما چهار نفر از تیم اول جام جهانی ۲۰۰۸ را داریم و فقط محمد طاهری کم است!
وی افزود: ما شماره ۷ را به حسن زاده تقدیم خواهیم کرد و امیدوارم همانطور که با این شماره افتخارات زیادی کسب کرده، قهرمانی جام باشگاه های آسیا را هم کسب کند.
سرمربی تاسیسات دریایی در پاسخ به این پرسش که مگر قرار نبود مهاجم گلزن به تیم اضافه شود و الان، حسن زاده با کشاورز هم پست هستند، اظهار کرد: ما با آمدن اصغر شاکله سیستم تیم را تغییر خواهیم داد. ضمن اینکه در فوتسال هم پست معنایی نداردو بازیکنی مثل اصغر حسن زاده می تواند هم در راست و هم در چپ بازی کند یا برای ما گل هم بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بنیامین شنبه , ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳

ایول داره۷

فوتسال قم رو به نابودی شنبه , ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

ماشالا اصغر ای کاش وفایی هم میرفت تاسیسات تو قم به جایی نمیرسه

م.. شنبه , ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶

دیگه کسیکرا نمیخاند,به نظر من باید به فکره خالی بودن سالن هم باید باشه شمسایی

م.. شنبه , ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

دیگه کسی را نمیخاند,به نظر من به فکرخالی بودن سالن هم باید باشه شمسایی

حامی یکشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

من خودم شخصا از صمیم قلب وحید شمسایی رو دوست دارم امیدوارم تمام مسولان فوتسال همجوره حمایتش کنن تا این بازیکن بزرگمون در سطح جهان در زمینه سرمربی گری مثل دو سالی که بهمراه تیم دبیری و تیم تاسیسات موفق بود و به کسب مقام قهرمانی رسید موفق باشه و بتون این قهرمانی رو بصورت مداوم در لیگ و اسیا تکرار کنه .
امیدوارم بچه های تیم تاسیسات به این باور برسند که خواستن توانستن.
من خواهشی که از اقای شمسایی دارم اینکه به جوانها فرصت بیشتری بده در بازیها و اعتماد به نفس بازیکن جوان ببره بالا تا بتون بازی خوبشون رو به معرض نمایش بذارند چون تیم ملی ما نیاز به این جوان داره در اینده نمونه بارزش تیم والیبال کشور عزیزمون است.