کد خبر : 33497
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1394 - 18:41
-

رستمی ها:اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم/در اوج آمادگی به سر می برم

رستمی ها:اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم/در اوج آمادگی به سر می برم
مسلم رستمی ها آقای لیگ فصل قبل فوتسال کشور با مطلوب دانستن شرایط اردویی و تمرینی تیمش طی 20 روز گذشته از آمادگی 80 درصدی خود برای حضور در لیگ جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسلم رستمی ها آقای لیگ فصل قبل فوتسال کشور با مطلوب دانستن شرایط اردویی و تمرینی تیمش طی ۲۰ روز گذشته از آمادگی ۸۰ درصدی خود برای حضور در لیگ جدید خبر داد.رستمی ها گفت:: خوشبختانه تمرینات خوب و فشرده ای را طی هفته های اخیر زیرنظر کادرفنی پشت سرگذاشته ایم و در حال حاضر نیز روند آماده سازی پیش از فصل تیم به خوبی در حال پی گیری است.

وی در ادامه اردوی یک هفته ای سرعین را مفید و موثر ارزیابی و خاطرنشان کرد: در این اردوی یک هفته ای تمرینات تاکتیکی و بدنی خوب و مفیدی را که از سوی سرمربی تیم طراحی شده بود مروز کردیم و توانستیم به آمادگی نسبی برسیم که ان شاء الله در هفته ها و روزهای باقی مانده نیز به آمادگی کامل خواهیم رسید.

رستمی ها در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی در خصوص میزان آمادگی خودش برای حضور در رقابت های لیگ برتر خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی ماه های اخیر به واسطه حضور مداوم در تمرینات تیم ملی بزرگسالان ، تیم ملی دانشجویان و نیز تیم فوتسال مس سونگون ، همواره در شرایط تمرینی بوده ام و این روند باعث گردیده از آمادگی ۸۰ درصدی برای حضور در لیگ برتر برخوردار باشم که تا شروع مسابقات نیز با تداوم تمرینات به آمادگی کامل نیز خواهم رسید.

آقای گل فصل قبل در عین حال از عزم جدی خود برای کمک به تیمش در راه کسب موفقیتی تازه در رقابت های فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

.............تبریز.......... یکشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

جوجه رو اخر پاییز میشمارن…اونایی که زیادی از خودشون تعریف میکنن …حتما تو کارشون ایراد دارن..وگرنه چه نیازیه به گفتن…..وااالااا