کد خبر : 33446
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1394 - 12:21
-

هفت و نه برای سومین بار هم بازی شدند

هفت و نه برای سومین بار هم بازی شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در خبرهای دیروز داشتیم که علی‌اصغر حسن‌زاده به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۴ فوتسال آسیا راهی تیم تاسیسات دریایی تهران شد. بعد از دو سال‌ یک بار دیگر علی‌اصغر حسن‌زاده با جدایی از تیم باشگاهی خود در لیگ فوتسال کشور روسیه یعنی تیم نوریلسکی نیکل به فوتسال باشگاهی ایران بازگشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در خبرهای دیروز داشتیم که علی‌اصغر حسن‌زاده به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۴ فوتسال آسیا راهی تیم تاسیسات دریایی تهران شد.
بعد از دو سال‌ یک بار دیگر علی‌اصغر حسن‌زاده با جدایی از تیم باشگاهی خود در لیگ فوتسال کشور روسیه یعنی تیم نوریلسکی نیکل به فوتسال باشگاهی ایران بازگشته و با عضویت در تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران همبازی وحید شمسایی شده است.
حسن‌زاده در اوایل دهه ۱۳۸۰ و در بدو ورود خود به فوتسال به تیم مطرح و بزرگی همچون ارم‌کیش قم آمد در حالی که ارم‌کیش در آن سال‌ها یکی از تیم های خوب فوتسال ایران بود و بازیکن بزرگی همچون وحید شمسایی در آن بازی می‌کرد .
حسن زاده ماهان
ملی‌پوش مطرح فوتسال قم بعد از بازی در تیم ارم کیش قم، در رده باشگاهی چند فصل عضو تیم فولاد ماهان اصفهان بود و با این تیم موفقیت‌های زیادی به دست آورد تا اینکه در سال ۱۳۹۱ با جدایی از این تیم اصفهانی یک بار دیگر به قم بازگشت و این ‌بار کاپیتان و بازیکن بزرگ تیم صبای قم در لیگ برتر شد.
حسن زاده صبا
ستاره فوتسال قم بعد از نایب قهرمانی صبای قم در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال از این تیم جدا شد و به پیشنهاد قابل توجه باشگاه نوریلسکی نیکل روسیه پاسخ مثبت داد و بعد از بازی در تیم الریان قطر در جام باشگاه‌های آسیا برای نخستین‌بار به یک تیم باشگاهی در خارج از کشور رفت.

حسن‌زاده به مدت دو فصل در عضویت این تیم روسی در یکی از معتبرترین لیگ‌های فوتسال دنیا و در یکی از کشورهای مطرح فوتسال جهان یعنی روسیه بود و از نگاه کارشناسان روسی یکی از ارزشمندترین بازیکنان تیم نوریلسکی نیکل محسوب می‌شد.
حسن زاده نوریل
مروری بر موفقیت‌های علی‌اصغر حسن‌زاده در رده باشگاهی ابتدا از ثبت دو بار حضور در رقابت‌های جام جهانی فوتسال در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۰۸ در کارنامه بازی‌های ملی این بازیکن حکایت دارد، ضمن اینکه حسن‌زاده از سال ۲۰۰۶ عضو تیم ملی فوتسال است و در ۶ دوره جام ملت‌های آسیا حضور یافته است.

حسن‌زاده عضو تیم ملی کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۴ بود و در راه کسب عنوان نایب قهرمانی برای تیم‌ ملی فوتسال کشورمان ۸ گل به ثمر رساند تا دومین گلزن برتر جام و دومین گلزن تیم ملی کشورمان لقب بگیرد.
حسن زاده
تیم تاسیسات دریایی تهران بعد از تیم‌های ارم کیش قم، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، صبای قم و نوریلسکی نیکل روسیه، پنجمین تیم باشگاهی دوران فوتسال علی‌اصغر حسن‌زاده است و ستاره فوتسال استان قم در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۴ و همچنین جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۵ پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.
نمای کلی:
– نام و نام خانوادگی: علی‌اصغر حسن‌زاده ناولیقی
– تیم های باشگاهی:ارم‌کیش قم ، فولاد ماهان اصفهان، الریان(جام باشگاه ها -قرضی) ، صبای قم، نوریل روسیه، تاسیسات دریایی
وی به همراه فولاد ماهان اصفهان به قهرمانی در لیگ برتر و آسیا نیز دست یافت و در تیم های ارم کیش و صبای قم هم به عنوان نایب قهرمانی لیگ رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم رو به نابودی یکشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

بی شک بهترین فوتسالیست قم بوده و حالا حالا ها از نظر بازی و شخصیت کسی به گرد پاش هم نمی رسه.
وفایی خیلی بازیکن خوبیه ولی …

بنیامین یکشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

مگه داریم بهتر از۷

محمود دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۰۳

حسین طیبی

نام ... دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۳:۳۹

اره سری بعد ایشالا همین جمعه