کد خبر : 33492
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1394 - 18:32
-

فخیم:امسال دبیری در هر پست دو بازیکن قوی دارد/ امیدوارم بتوانم در آسیا به تاسیسات کمک کنم

فخیم:امسال دبیری در هر پست دو بازیکن قوی دارد/ امیدوارم بتوانم در آسیا به تاسیسات کمک کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم اظهار داشت: تمرینات تیم دبیری زیر نظر جواد اصغری مقدم به خوبی برگزار شده و این تیم به آمادگی مطلوبی برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور دست یافته است. وی گفت: تیم دبیری امسال از قدرت‌های لیگ برتر به شمار رفته و خوشبختانه در هر پست دو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم اظهار داشت: تمرینات تیم دبیری زیر نظر جواد اصغری مقدم به خوبی برگزار شده و این تیم به آمادگی مطلوبی برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور دست یافته است.

وی گفت: تیم دبیری امسال از قدرت‌های لیگ برتر به شمار رفته و خوشبختانه در هر پست دو بازیکن خوب داریم و می‌توانیم از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها محسوب شویم.

فخیم افزود: باشگاه دبیری تبریز در چند سال اخیر سرمایه‌گذاری خوبی در فوتسال انجام داده و از تیم‌های ریشه‌داری فوتسال کشور به شمار رفته و من قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با تیم دبیری تمدید کردم.

آقای گل دو فصل پیش لیگ برتر فوتسال کشور تصریح کرد: با توجه به درخواست وحید شمسایی قرار است در جام باشگاه‌های آسیا من و جواد اصغری‌مقدم به عنوان یار کمکی این تیم را کمک کنیم و خوشحال هستم که بازی من مورد توجه وحید شمسایی است و امیدوارم حضور برای نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا مثمر ثمر باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.