کد خبر : 33588
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 تیر 1394 - 15:25
-

افضل: بازیکن متوسط جذب نمی کنیم/ عالیقدر و برمشوری جایی در تیمم ندارند

افضل: بازیکن متوسط جذب نمی کنیم/ عالیقدر و برمشوری جایی در تیمم ندارند
سرمربی تیم مس گفت: ما بازیکن معمولی و متوسط جذب نمی کنیم. بازیکنی که به مس می آید باید یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان ایرانی باشد.

علی افضل در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد وضعیت آمادگی مس سونگون برای حضور در لیگ برتر توضیح داد: ما به مدت یک هفته اردو در سرعین داشتیم و صبح و عصر کارهای بدنسازی و تاکتیکی را انجام دادیم. خدا را شکر مصدومی هم نداشتیم و توانستیم همه بازیکنان را زیر نظر داشته باشیم. همه بازیکنان با جان و دل کار می کنند و رفاقت خوبی بین آن ها وجود دارد.

وی در مورد تکمیل نفرات تیم اظهار کرد: اکثر بازیکنان فصل قبل را نگه داشتیم. حسین طیبی هم به زودی به مس قرارداد می بندد و کارش را شروع می کند. دو بازیکن دیگر هم در پست های مختلف در نظر داریم که اگر بازیکن ایرانی خوبی بود جذب می کنیم در غیر اینصورت سراغ خارجی می رویم.

سرمربی مس در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان مدنظرش جزو ملی پوشان و ستاره های لیگ هستند، گفت: ما بازیکن معمولی و متوسط جذب نمی کنیم. بازیکنی که به مس می آید باید یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان ایرانی باشد. البته کاری به اسم و رسم بازیکن نداریم. کارمان را با حوصله جلو می بریم تا بازیکن با کیفیتی جذب شود.

افضل همچنین درباره علت جدایی برمشوری و عالیقدر به fut5al گفت: این دو بازیکن قرار بود بعد از اتمام اردوی تیم ملی در تمرین های مس شرکت کنند تا آن ها را مورد ارزیابی قرار دهم. به هر حال شناختی از این دو نداشتم و باید در تمرین شرکت می کردند ضمن اینکه با باشگاه قرارداد هم داشتند اما بعد از اردوی تیم ملی به تبریز نیامدند. ما نیز آن ها را در اختیار کمیته انظباطی باشگاه قرار دادیم. از نظر من برمشوری و عالیقدر دیگر جایی در مس ندارند و باشگاه باید بر اساس آیین نامه اقدام به فسخ قرارداد با آن ها کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

آقای مثلاً مربی!
متوسط تویی نه عالیقدر و برمشوری

نام ... دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

خدایا شکرت.. تو عالمی

نام ... دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹

آقای افضل آیا نظر شما در مورد آقای مهرداد جابری هم همینگونه است؟
اگر ایشان یک سر و گردن از بازیکنان دیگر بالاتر هستند چرا در این چند سال هیچ دعوتی به تیم ملی نداشته اند؟

نام ... سه شنبه , ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۴۴

اولا مربی متوسط بازیکن متوسط هم میخاد.دوما با مربی بی اخلاق کار کردن هم سخته.ضمن اینکه ایشون همونطوری که بازیکنان و مربیان جوان اصفهان رو نابود کرد حالا هم همین قصد رو توی تبریز داره.با پولهای بی زبان مس میخاد برای خودش اسم و رسمی جمع کنه.به امید بیرون انداختن این اقا از تبریز.

تبريزي سه شنبه , ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۷:۲۹

جناب آقای افضل شما کمر به نابودی فوتسال تبریز بسته اید و قبیله ای به تیم مس آمده اید آقای عزیز مگه مهرداد جابری و۳نفر که خودتان آورده اید یک سرو گردن بالاتر از بازیکنان ایرانیند! خندیدیم شما چند بازیکن از جمله مجید رضایی قنبری وامن زاده و…را که تبریزیند کنار گذاشته اید به چه دلیل، الله واعلم.
ضمنا به مدیر عامل مس سونگون یک توصیه دارم که شما نیز در نابودی فوتسال تبریز سهیم هستید این تیم تنها ۳بازیکن تبریز دارد ونه تنها مس سونگون ورزقان نیست بلکه یک تیم کاملا جمع آوری شده از قزوین ،اصفهان ،اهواز و…می باشد وحق بازیکنان تبریز که چندین سال زحمت کشیدهاند را به راحتی آب خوردن می خورید ظمنا زیاد در خواب آقای افضل نباش این تیم قهرمان بشو نیست چون پشت سر تیم شماه آه وناله بازیکنان تبریز که در عین شایستگی کنار مانده اند وجود دارد .

نام ... سه شنبه , ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

مهرداد جابرى رو اسماعیل تقى پور و میر معصوم به تبریز اوردن چرا اون موقع کسى چیزى نگفت، حالا چون با على افضل اومده همه کامنت میزارن، در ضمن اگر بخاطر ی سرى مسائل نبود ایشان پارسال هم در تیم مس بود اقایانى که الان کامنت میزارن همه کسانى هستن که غرض دارن

نام ... پنجشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۴۴

اقای حیدر زاده سخنگوی باشگاه گفتن که ذابطه بین دهقان و نجفی خوب شد و من بودم که اشتیشون دادم در حالی که این اقا همجا میگفت خیلی اسراف میشسه دهقان حق داره بابا عجب رزوزکاری شده