کد خبر : 33563
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 تیر 1394 - 11:39
-

رعدی:مربیان فوتسال چشم دیدن همدیگر را ندارند/بازیکنان تیم فصل قبلم تا پاسی از شب قلیان می کشیدند

رعدی:مربیان فوتسال چشم دیدن همدیگر را ندارند/بازیکنان تیم فصل قبلم تا پاسی از شب قلیان می کشیدند
مربی پیشین تیم فوتسال ماهان تندیس با بیان اینکه صفت حرفه‌ای به هیچ وجه برازنده فوتسال ایران نیست، گفت: سال گذشته بازیکنانی داشتم که تا نیمه‌های شب دنبال قلیان کشیدن بودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی درباره شرایط فعلی فوتسال ایران اظهار کرد: فوتسال ما در حال سقوط است. این مسئله هم دلایل زیادی از جمله مدیریت فوتسال، مدیریت باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان دارد. واقعا شرایط نامطلوبی بر فوتسال حاکم است. این اتفاقات فعلا بی سر و صداست و خدا می‌داند چه زمانی صدایش در بیاید.

وی با اشاره به اختلافات کمیته فوتسال و کمیته فنی و توسعه تاکید کرد: کمیته فنی بر حسب وظیفه، کمیته فوتسال را می‌کوبد و کمیته فوتسال هم کمیته فنی را رد می‌کند. اینها اثرات خوبی ندارد.

سرمربی فصل گذشته تیم ماهان تندیس، درباره وضعیت لیگ برتر هم گفت: هفته آینده مسابقات شروع می‌شود (مسابقات لیگ از ۱۹ تیرماه شروع می‌شود) ولی بعضی از تیم‌ها مثل نماینده قم حتی اسم هم ندارد! گویا قرار است تیم قم زیر نظر هیات فوتبال برود که با این مسئله، فوتسالشان ضربه خواهد خورد. یا حتی تکلیف تیم میثاق هم تا الان مشخص نیست.

رعدی نا امید کننده ترین قسمت فوتسال را مربوط به بخش مربیان دانست و افزود: مربیان در فوتسال چشم دیدن هم را ندارند و مدام علیه هم مصاحبه می‌کنند. این در حالی است که همه عضو یک خانواده هستند. با این وضعیت، صفت حرفه‌ای واقعا برازنده فوتسال ما نیست. از نظر من، فوتسال ما محلی است.

وی ادامه داد: بازیکنان هم که در این شرایط رشته کار دستشان آمده است و می‌دانند کُت دست کیست. آنها با چند تیم وارد مذاکره می‌شوند و زمان بدنسازی را تلف می‌کنند و بعد با یک تیم قرارداد می‌بندند. این در نهایت به فوتسال ما ضربه می‌زند.

رعدی خاطرنشان کرد: سال گذشته در تیمی کار می‌کردم که بازیکنانش تا پاسی از شب قلیان می‌کشیدند. حتی بازیکنی داشته‌ایم که به خاطر نبودن دوستش در ترکیب تیم، خودش را به مصدومیت می‌زد تا بازی نکند. به همین دلیل است که می‌گویم فوتسال ما در سطح محلات است. در یک لیگ حرفه‌ای، باشگاه حتی تردد و خورد و خوراک بازیکنان را کنترل می‌کند.

سرمربی فصل گذشته ماهان در پایان گفت: من دنبال تیم نیستم و این صحبت‌ها را صرفا از روی دلسوزی می‌گویم. امیدوارم فوتسال ما قبل از آنکه دیر شود از این وضعیت خارج شود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم رو به نابودی دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

آدم نامرد، لاولا که همه میدونیم که بازیکنای ایران قلیون میکشن ولی تو اگر مرد بودی وسط فصل میگفتی یا تیمو میزاشتی میگفتی با این شرایط کار نمیکنم.
آدم از این میسوزه که تا شریفی چرب میکرد شما صدات در نمیومد ولی الان که فصل تموم شده میگی؟؟
بعدشم پسر کی قلیونی داره؟؟ ها ؟؟ کی تو فیسبوکش عکس با قلیون گذاشته؟؟
آقای رعدی این یه گوششه خیلی بیشتر از اینا میدونی و میدونیم ولی مرد باش اگر میخواستی سالم کار کنی همون اولش میگفتی شرایط چه طوری یه ولی شما همونی که تو رختکن از همون قلیونی یه تعریف کردی … حالا بشین ببین امسال یکی از اون آقایون قلیونی کجا بازیش میدن. چرا؟ چون باباییش نیست …
رعدی مردش نبودی سالم کار کنی. کار هر کس نیست سالم زیستن آره داداش

قمی دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

حقیقت مثل اونجای خیار تلخه آقای “فوتسال قم رو به تابودی” که میری اونجا اکیپ جمع میکنی تو سالن. بخاطر اینکه روی شریفی رو کم کنین دارین فوتسال قم رو نابود میکنین. چون رعدی واقعیت رو میگه خیلی ها به پزشون بر میخوره. تازه خیلی چیزا در مورد دار و دسته م.غ و و.غ و م.ح هست که یکی باید بیاد بگه..
چون به وفایی و قدیمی های تیم رو نداد باید هم اینجوری بگین.. امثال شما نگین کی بگه.. چون چهار تا جوون و بازی داد دارین آتیش میگیرین. چون سعید قاسمی رو سر جاش نشوند و رو نداد بایدم این حرفا رو بزنین.
من به علی شریفی کاری ندارم. فوتسال قم با جلالی و رعدی میتونست برسه به اوج.. که شماها به بهانه حذف شریفی نذاشتین.. ننگ بر شما

سید دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

یعنی ناصر شریفی مربی جذب کرد خخخخخ
فقط خورد و برد و غر زد

قم دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷

اولین نفر که حرفه ای نیست خود شمایی
اولا اگه این مسایل بود استعفا میکردی مجبورت نکرده بودن تو که قرار بود سه سال همین جا مربی باشی
تا انداختند بیرون یادت اومد اینارو بگی
دوما اکثر بازیکن های ایران قیلیونی هستن همین تیم قلیونی با چهار تا بچه نایب قهرمان شده
تو تیم اول رو گرفتی ۶ام تحویل دادی یادت نره

فوتسال قم دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

باعرض سلام .خدمت فوتسال دوستان بافهم بنده یکی ازکادرفنی سال قبل هستم جناب اقای رعدی این مطلبی که شمادرقلیون نوشتی هیچ صحتی نداره که تاپاسی ارشب بازیکنان قلیون میکشیدن اگرهم داشته باشد شمابه عنوان سرمربی نبایداجازه میدادی .پس این نشونه ناتوان بودن شمادرای سمت میباشد .
من خودم شایدبودم شمابه خاطر علی شریفی اجازه میدادی که بچه هابرن قلیون بکشن .نیم فصل اول وقتی حاج ناصر ،امیرخان شمسایی راوادار به استعفا کردوشمارا به خاطراینکه علی شریفی را بازی بدهی سرمربی کرد. بنده خودم دربازی برگشت مقابل تاسیسات به امیرخان گفتم چرا رفتی گفت شمانمیدانید حاج ناصرشریفی بخاطراینکه علی رابازی نمیدادم مجبوربه استعفا کرد شما دم ازحرفه ای بودن فوتسال میزنی؟؟
شماوقتی به تیم اومدی گفتی بنده هیچ وقت توسایت نمیرم ولی هرروز باخبرگذاریهای مختلف درتماس بودی مثال توی رختکن قم به مصطفی شریفی گفتی اگرعلی شمامربی شد بنده صورتم را میتراشم جاش اون حرف زشت را زدی که میمالی جایه صورتت وبعد رفتی تو سایت گفتی انداختی گردن وحید غیاثی وبعد هم به کل تکذیب کردی،..
شما شب قبل بازی با گیتی پسند به حسین صبوری گفتی اصفهان نیاد روز بازی بیاد ،وحید غیاثی به شما گفت جلسه بزار شما گفتی نه نمیخواد بیا بریم با هم خرید کنیم اما وحید نیومد با هات، موقع بازی وقتی تیم سوار بر بازی بود علی شریفی را اوردی تو زمین که اونم اون پاس زشت و به محمد طاهری داد که گل دوم رو خوردیم بازی رو باختیم وشما گفتی وقتی یکی از مربیام موقع بازی میاد یکیشونم رفته خرید معلومه تیم میبازه ، شما همیشه به خاطر اشباهاتت و باج دادن به حاج ناصر و بازی دادن به علی شریفی باخت تیم را مینداختی گردن مربیات .
این گوشه ای واقعیت های سال قبل بود که مردم فهیم ما باید بدونن…بنده تو هر محکمه ای بخوایید میام و شهادت میدهم. . . یکی از کادر سال قبل

نام ... دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳

آقای رعدی عزیز
اینکه مربیان چشم دیدن یکدیگر را ندارند کاملا حقیقت داره ولی فکر نمیکنید عمده دلیل این کار این باشد که کمیته آموزش و شما مدرسان گرامی بدون در نظر گرفتن شرایط واجدین شرایط افراد در کلاسهای مختلف فوتبال و فوتسال به افراد مختلف سفارشی یا سیاسی یا اینکه مثلا بچه خوبی بوده ولی فاقد کیفیت کار مربیگری هستند نمره قبولی داده اید و فقط به کمیت توجه شده و حالا همین افراد فقط بفکر زیراب زدن دیگران و گرفتن تیم از هر طریقی و به هر قیمتی هستند
اصلا مگر چند تیم فوتسال داریم؟
لااقل برای ارتقا و رفتن به کلاسهای بالاتر شرایطی متناسب با رشد فوتسال در نظر میگرفتید تا واجدین شرایط رشد کنند نه اینکه متاسفانه بعضی از همین افراد غیر فوتسالی برای شرکت در کلاسهای بالاتر هم توسط اساتید محترم توصیه شده اند!

بازیکن ماهان تندیس دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

یه ضرب المثلی هست که میگه گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده اقای رعدی مرد باش و بیا حقیقت رو بگو همه ایران میدون شریفی شما رو اورد تا بچه شو بازی بدی و چون بچه شو بازی دادی موندی وگرنه هفته دوم میخواستن اخراجت کنن حالا که تیم نداری بشین بیرون تا دوباره کشورهایی مثل عراق و افغانستان بیان دنبالت

فوتسال قم رو به نابودی سه شنبه , ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷

خوشحالم که این همه آگاه و آدم فهیم هست که نظر میده . آقایی که اومدی و جواب منو دادی مطمئن باش خدا اون بالاست و مردم فهم و شعور دارن و میبینن که کی به کی یه .
تو اگر شناخت کاملی داشتی از آدما اون کامنت رو نمی نوشتی که فوتسال قم با جلالی و رعدی به اوج میرسه!!!! رعدی دیگه کیه؟؟!
رعدی اگر مربی باشه یه تیم امسال میگیردش!!
علی شریفی اگر بازیکن باشه یه تیم میگیردش!!
ناصر شریفی اگر مدیره یه تیم ورش میداره !!
ولی اینا مرد این حرفا نیستن. کسی که اخلاق نداره هیچی نداره حالا هر پستی تو این مملکت داشته باشه.
امیدوارم که زود تر امثال شما ها و این آقایونی که گفتم به راه درست هدایت بشوند و البته برای همیشه از صحنه ی ورزش قم و کشور انسانهای بی اخلاق و نامرد حذذذذذذذذف بشوند. :/ الهی امین

reza چهارشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

باسلام آقای رعدی شما می گفتید علی شریفی از بازیکنان اصلی من است پس بیا امسال واسطه شو یک تیم محلی اونو برداره حالا دسته یک ودو پیشکشت