کد خبر : 33536
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 تیر 1394 - 10:19
-

نظری:به خسوس در مورد من اطلاعات غلط می‌دادند یا خودش دوست داشت اطلاعات غلط بشنود/به من انگ مصدومیت زدند اما مصدوم نبودم

نظری:به خسوس در مورد من اطلاعات غلط می‌دادند یا خودش دوست داشت اطلاعات غلط بشنود/به من انگ مصدومیت زدند اما مصدوم نبودم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال تاسیسات دریایی اظهار کرد: خوشبختانه ما تمرینات را زود شروع کردیم، چون مسابقات آسیایی را در پیش داریم. سه هفته بدنسازی خوب داشتیم و با وجود اضافه شدن بازیکنان جدید، فکر می‌کنم همه با هم هماهنگ شدند. وی درباره شرایط خودش هم تاکید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال تاسیسات دریایی اظهار کرد: خوشبختانه ما تمرینات را زود شروع کردیم، چون مسابقات آسیایی را در پیش داریم. سه هفته بدنسازی خوب داشتیم و با وجود اضافه شدن بازیکنان جدید، فکر می‌کنم همه با هم هماهنگ شدند.

وی درباره شرایط خودش هم تاکید کرد: فکر می‌کنم به عنوان دروازه‌بان وظیفه سنگینی دارم. سال گذشته بهترین شرایط دفاعی را تیم تاسیسات داشت و همین مساله وظیفه‌ام را بیشتر سنگین می‌کند چون در آسیا همه از ما قهرمانی می‌خواهند.

دروازه‌بان تیم تاسیسات دریایی در ادامه یادآور شد: جو خوبی در تیم حاکم است؛ بخصوص برای من که در کنار بزرگان فوتسال هستم و از تجربیات مربیان استفاده می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال به تیم ملی فوتسال و دعوت شدن به این تیم فکر می‌کند یا خیر؟ گفت: من به آخرین اردوی تیم ملی که قرار بود برای بازی با پرتغال تشکیل شود، دعوت شدم که در نهایت این اردو لغو شد. من یک سال و نیم سخت پشت سر گذاشتم و حالا هم از نظر بدنی و هم از نظر تجربه شرایط بسیار خوبی دارم. من دعوت شدنم به تیم ملی هم به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم اگر مجددا ملی‌پوش شدم، بتوانم به این تیم کمک کنم.

نظری درباره دلایل دعوت نشدنش به تیم ملی در زمان سرمربیگری «خسوس کاندلاس» و اینکه خسوس با او مشکل داشته است یا خیر؟، تصریح کرد: شواهد نشان می‌دهد به خاطر خسوس به تیم ملی دعوت نمی‌شدم. آخرین بازی که در تیم ملی حضور داشتم، بازی با روسیه در یزد بود. من آنجا با خسوس جلسه خصوصی داشتم که این جلسه به خاطر بازی نکردن در تیم ملی بود.

وی در پاسخ به این پرسش که در جلسه‌اش با خسوس چه چیزی گذشت که بعد از آن دیگر به تیم ملی دعوت نشد؟، یادآور شد: چیز خاصی در جلسه مطرح نشد. خسوس انتظاراتش از من را گفت و من هم به او گفتم که چه انتظاراتی دارم. من از روسیه برای بازی با این تیم به یزد آمدم و حتی خانواده‌ام را ندیدم. همان موقع من را به جلسه بردند و گفتند که مصدوم هستم.

دروازه‌بان تیم تاسیسات دریایی ادامه داد: خب اگر مصدوم بودم، چرا من را به تیم ملی دعوت کردند؟ خسوس به من گفت انتظار داریم که در این بازی بیرون باشی و حتی حرف هم نزنی که من هم اطاعت کردم ولی همان‌جا به سرمربی تیم ملی گفتم که رفتار شما را نمی‌پسندم.

وی خاطرنشان کرد: آخرین باری هم که تیم ملی برای بازی با تیم باشگاهی ما به روسیه آمد، دوباره خسوس همان جملات را تکرار کرد و گفت که به خاطر مصدومیت، نتوانسته من را به تیم ملی دعوت کند؛ در حالی که من اصلا مصدوم نبودم. جالب اینجاست که حتی خسوس از من خواست مقابل ایران بازی نکنم، ولی من بازی کردم و نشان دادم که مصدوم نبودم. استنباط من این است که به خسوس اطلاعات غلط می‌دادند و یا خودش دوست داشت اطلاعات غلط بشنود.

نظری با اشاره به صحبت‌هایی که پشت سر او زده شده است، تاکید کرد: من به بعضی‌ها خیلی لطف کردم ولی آنها رفتند و به خسوس حرف‌هایی را زدند که اصلا درست نبود. آنها به من انگ مصدومیت زدند در حالی که اصلا آسیب‌دیده نبودم.

وی همچنین افزود: سال گذشته که در ایران بازی می‌کردم به من گفتند که آماده نیستی در حالی که کمترین گل خورده در تاریخ لیگ ادوار فوتسال مربوط به تیم ما بود و من هشت «کلین‌شیت» داشتم؛ به طوری که حتی خودم هم باور نمی‌کردم ولی آقایان دنبال بهانه بودند که من در تیم ملی نباشم. خسوس هم لطف کرد و من را به تیم ملی دعوت نکرد. با این کار من آدم‌ها را بیشتر شناختم و تجربه‌ام هم بیشتر شد. هر چند تیم ملی ضربه خورد.

دروازه‌بان تیم تاسیسات دریایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره حضور علی‌اصغر حسن‌زاده در تیم تاسیسات و هم‌بازی‌شدنش با این بازیکن، یادآور شد: من از سال ۲۰۰۷ با علی‌اصغر در تیم ملی هم‌بازی بودم. خود وحید شمسایی هم گفت که تیم سال ۲۰۰۸ تشکیل شده است و فقط محمد طاهری را کم داریم.

وی ادامه داد: محمد قرار است در تیم القادسیه و برابر تیم تاسیسات در جام باشگاه‌ها بازی کند. اشکال ندارد سعی می‌کنیم سر بازی یک پیراهن به محمد بدهیم تا بیاید با ما بازی کند. (با خنده)

نظری در پاسخ به این پرسش که آیا علی‌اصغر حسن‌زاده برای بازگشت به ایران و بازی در تاسیسات با او مشورت کرده بود یا خیر؟، گفت: وحید شمسایی با من در این باره صحبت کرده است. شمسایی لطف دارد و این بزرگی او را می‌رساند که با من در این خصوص صحبت کرد. من هم چیزهایی که لازم بود به وحید گفتم. الان یک تیم کامل با ترکیبی از بازیکنان جوان باتجربه داریم و توقعات از ما برای قهرمانی در آسیا بالاست. امیدوارم بتوانیم جواب لطف مردم را بدهیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بوشهری دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

نظری یاد باشه صمیمی سرورته تا سلطان علیرضا صمیمی هست تو باید بشینی و بازی های تیم ملی رو تماشا کنی!!ههههه

12 دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

Beshin baba joje nazari savare team janam sakhre

علیرضا دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

نظری یادت باشه لایه خور سرورته!

علی مطهری دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

فقط صخره بقیه برن سیرک جانم ۱۲

بوشهری دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

نظری تو در مقابل سلطان علی صمیمی تپه خاکی هم نیستی!!

امید نظری دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

Just nazari 12
M.N.12
Samimi liaghat nadare goler Tim meli bashe

نام ... دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

آقای نظری از نظر فنی واقعا در سطح بالایی هستی و در گذشته اصلا صلاحیت اخلاقی درون زمین نداشتی ولی همان زمان هم بیرون زمین با معرفت بودی
ولی چرا اصرار داری بگی اصلا مصدوم نیستی?
شما از ناحیه رباط صلیبی نوعی مصدومیت داری که در کیفیت کار شما تاثیر منفی ندارد و فقط در یک یا دو حرکت دچار دردی میشوی که با چند لحظه توقف یا استراحت خوب میشه
و خیلی هم راحت میتونی با همین وضعیت سالها گلری کنی
والسلام

ناشناس دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴

نظری بهترین دروازه بان سال ایران شده.اینو من نمی گم،آمار اینو می گه.
بهترین دروازه بان سال ۲۰۱۰.
۵قهرمانی جام ملتها با تیم ملی.
حضور در بهترین لیگ دنیا.
دریافت لقب صخره سنگ در جام جهانی ۲۰۰۸.
بیشترین کلین شیت تاریخ لیگ برتر در لیگ ۹۳-۹۴.
این عناوینی است که نظری بدست آورده و بازهم می تونه اونهارو ارتقا بده ولی صمیمی باید اینارو به خواب ببینه.

علیرضا دوشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

نظری بهترین دروازه بان سال ایران شده.اینو من نمی گم،آمار اینو می گه.
بهترین دروازه بان سال ۲۰۱۰.
۵ بار قهرمانی جام ملتها با تیم ملی.
حضور در بهترین لیگ دنیا یعنی روسیه.
دریافت لقب صخره سنگ در جام جهانی ۲۰۰۸.
بیشترین کلین شیت تاریخ لیگ برتر در لیگ ۹۳-۹۴.
این عناوینی است که نظری بدست آورده و بازهم می تونه اونهارو ارتقا بده ولی صمیمی باید اینارو به خواب ببینه.