کد خبر : 33741
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394 - 15:51
-

آیا بستر ورود بانوان به سالن های فوتسال مهیاست؟/ راه اندازی سایت جدید fut5al به زودی…

آیا بستر ورود بانوان به سالن های فوتسال مهیاست؟/ راه اندازی سایت جدید fut5al به زودی…

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در نظرسنجی قبل درباره تغییر کلی چیدمان سایت  پرسیدیم که ۷۴درصد از شرکت کننده ها با آن موافق بودند. طراحی سایت جدید پایگاه خبری فوتسال زیر نظر شرکت ذنتکس آغاز شده و با توجه به رای شما برای تغییر کلی قالب، سایت جدید با تغییراتی اساسی و امکانات جدید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در نظرسنجی قبل درباره تغییر کلی چیدمان سایت  پرسیدیم که ۷۴درصد از شرکت کننده ها با آن موافق بودند. طراحی سایت جدید پایگاه خبری فوتسال زیر نظر شرکت ذنتکس آغاز شده و با توجه به رای شما برای تغییر کلی قالب، سایت جدید با تغییراتی اساسی و امکانات جدید به زودی راه اندازی خواهد شد.

اما نظرسنجی جدید به حضور بانوان در ورزشگاه ها اختصاص دارد. موضوعی که در ماه های اخیر بسیار حاشیه ساز شده و مسئولان، کارشناسان و رسانه ها از جنبه های مختلف به آن پرداخته اند.

حضور بانوان در ورزشگاه ها برای تماشای بازی های والیبال بیشتر مورد توجه قرار گرفته است اما این چالش با شروع لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا برای فوتسال نیز به وجود خواهد آمد.

ضمن آنکه کمیته فوتسال هم بارها از صدور مجوز حضور تماشاگران خانم در جام باشگاه های آسیا خبر داده است اما این اتفاق در والیبال هم افتاد و مجوزهای لازم صادر شد ولی در نهایت دیدیم هیچ بانویی را به سالن راه ندادند!

با این حال سوال اصلی این است که آیا زمینه های مورد نیاز برای حضور بانوان در ورزشگاه های فوتسال فراهم است؟ چراکه تا کنون این اتفاق نیفتاده و ابهام در شدنی بودن آن وجود دارد.

حال شما به این سوال پاسخ دهید و بگویید  آیا بستر ورود بانوان به سالن های فوتسال مهیاست؟

پاسخ خود را از قسمت تعبیه شده در سمت راست سایت و پایین جدول نقل و انتقالات ثبت کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید سه شنبه , ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

در این استادیوم ها که کلا شده فحش و جنگ و جدل و دعوا. جای مردا هم نیست چه برسه به خانوما

ورزش بانوان دوشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

بسمه تعالی
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.
علاقمندان می توانند جدیدترین و کامل ترین اخبار ورزشی خصوصاً در حوزه ورزش بانوان را در این سایت دنبال نمایند.
ورزش بانوان در نشر اخبار و اتفاقات ورزشی به صورت کاملا مستقل عمل نموده و سعی خواهد نمود با انعکاس دقیق، مستند و صحیح اخبار، گامی هرچند کوچک در رشد و اعتلای ورزش بانوان بردارد.
مجموعه مجرب و توانمند ورزش بانوان بر این باور است که با تلاش صادقانه و نگاه منصفانه به مقوله ورزش بانوان، می توانند بانوان عزیز ورزشکار کشورمان را در راه دشوار ارتقاء و منزلت ورزشکار زن مسلمان در جهان یاری نمود و جایگاه واقعی بانوان را در ورزش کشور تثبیت نمایند.