کد خبر : 33882
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 - 11:47
-

به چهار سال حضور در فردوسی افتخار می‌کنم/ بازیکن نگرفته از پارسال قویتریم

به چهار سال حضور در فردوسی افتخار می‌کنم/ بازیکن نگرفته از پارسال قویتریم

منصور مولایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: علیرغم داشتن ۲پیشنهاد جدید و بررسی شرایط زندگی‌ام برای رفتن از مشهد باز هم در فردوسی ماندنی شدم چراکه هیچ کجا صفا و صمیمیتی که در فردوسی حاکم است را نداشت و برای من این یک اولویت بود. وی با

منصور مولایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: علیرغم داشتن ۲پیشنهاد جدید و بررسی شرایط زندگی‌ام برای رفتن از مشهد باز هم در فردوسی ماندنی شدم چراکه هیچ کجا صفا و صمیمیتی که در فردوسی حاکم است را نداشت و برای من این یک اولویت بود.

وی با رد مشکلات مالی باشگاه اقتدار نوین در فصل آینده لیگ‌برتر افزود: ما چیز خاصی در این رابطه از ایشان ندیده‌ایم ضمن اینکه به هر شکل شرایط اقتصادی فوتسال هم پایین و بالا دارد. با این حال می‌بینید که حتی یک نفر از بازیکنان ما به خاطر علاقه‌ای به آقای نعمتی دارند حاضر نشد مجموعه فردوسی را ترک کند چون همه به ایشان اطمینان کامل دارند.

مربی اقتدار نوین فردوسی با اشاره به شروع تمرینات تیمش از دو روز گذشته تاکید کرد: خیلی دیر شروع کرده ایم و طبیعتا عقب هستیم اما تنها دلخوشی ما این است که بازیکنان ما همان بازیکنان گذشته هستند که کنار هم بازی کرده‌اند و درک خوبی از هم دارند. با کار بدنی می‌توان آنها را به فرم ایده آل مسابقه نیز نزدیک کرد.

مولایی با بیان اینکه فردوسی چنانچه نتواند بازیکنی در فصل نقل و انتقالات بگیرد، باز هم قویتر از سال گذشته است، افزود: تجربه و پختگی ما فوق‌العاده بیشتر شده و دیگر نگران این نیستیم که بازیکن ما برای اولین بار سالن اهواز و ساری را می بیبند. ضمن اینکه یکسری بازیکن آسیب‌دیده مثل سجاد بندی سعدی که سال گذشته آسیب دیدند امسال از ابتدا با ما هستند و با قدرت تمرین می‌کنند.

وی یادآور شد: چون زمان خیلی کمی داریم با همین نفرات کارهای بدنی را پر قدرت پشت‌سر می‌گذاریم اما قطعا از تعطیلی لیگ‌برتر برای جام باشگاههای آسیا نهایت استفاده را خواهیم کرد تا چنانچه نفر جدیدی هم به ما اضافه شد هماهنگی تیم را در آن فرصت ارتقاء دهیم.

مربی فردوسی با اشاره به دربی مشهد در هفته اول نیز خاطرنشان کرد: فرش‌آرا تیم خوبی را گردهم آورده همان‌طور که بچه‌های ما هم خوب و با انگیزه هستند. بازی حساسی است که انشاالله با سربلندی از آن خارج خواهیم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حاتمی پنجشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۱۱

همین رفاقتهاموندنی اندولی چه خوبه پول بلوکه شده مارا درموسسه تان بدین تادعای خیرماهم پشتتان باشد.

حاتمی پنجشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۱۶

رفاقت موندنی است ولی دعای خیرمردم طلبکارمهمتراست.