کد خبر : 33878
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 - 11:51
-

تغییر سرمربی و مهر سکوت بانوان فوتسالیست

تغییر سرمربی و مهر سکوت بانوان فوتسالیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی پوشان تیم ملی فوتسال بانوان با توجه به تغییرات کادرفنی حق هیچ گونه صحبتی را با اهالی رسانه ندارند. تیم ملی فوتسال بانوان که برای شرکت در اولین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در مالزی آماده می شود با تغییر ناگهانی سرمربی دچار حواشی زیادی در روزهای اخیر شده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی پوشان تیم ملی فوتسال بانوان با توجه به تغییرات کادرفنی حق هیچ گونه صحبتی را با اهالی رسانه ندارند.
تیم ملی فوتسال بانوان که برای شرکت در اولین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در مالزی آماده می شود با تغییر ناگهانی سرمربی دچار حواشی زیادی در روزهای اخیر شده است.
عرب عامری نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با بیان اینکه شهناز یاری سرمربی تیم ملی با کادر خود هماهنگی نداشت، وی را از سمت خود برکنار کرد و فروزان سلیمانی دستیار یاری را به عنوان سرمربی تیم ملی برگزید.
اقدامی که با واکنش برخی کارشناسان مبنی براینکه در فاصله دو ماه تا برگزاری مسابقات زمان مناسبی برای تغییر سرمربی نیست،‌ مواجه شد.
در حالی که دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال از روز هفتم تیر آغاز شده است، برای بررسی شرایط اردو با برخی از اعضاء تیم ملی تماس گرفتیم اما ملی پوشان اعلام کردند که از سوی مسئولان تیم حکم سکوت گرفته اند و حتی حق صحبت در مورد مسائل شخصی یا مصاحبه خانوادگی را هم ندارند. علت این دستور نیز تغییرات کادرفنی تیم عنوان شده است.
شهناز یاری سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در روزهای اخیر طی مصاحبه ای اعلام کرد که ثمینی پور سرپرست تیم ملی فوتسال و سلیمانی دستیار سابق وی، علیه این سرمربی توطئه کردند تا با توجه به شناخت کم عرب عامری از اهالی این رشته در فاصله دو ماه تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا سرمربی تیم تغییر کند.
تیم ملی فوتسال بانوان روز ۲۵ شهریور در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

پس چرا فرشته کریمى با خبرگزاری فارس مصاحبه کرده راجع به باشگاه پرسپولیس؟ الکی واسه تیم حاشیه درست نکنید توروخدا