کد خبر : 33914
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 - 13:55
-

همه کارها برای میزبانی جام باشگاه های فوتسال آسیا دراصفهان مهیاست

همه کارها برای میزبانی جام باشگاه های فوتسال آسیا دراصفهان مهیاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره شرایط برگزاری لیگ قهرمانان فوتسال آسیا گفت: ستاد عالی برگزاری لیگ قهرمانان فوتسال آسیا به ریاست استاندار استان اصفهان تشکیل شده و ابرقویی‌نژاد به عنوان رئیس ستاد اجرایی این مسابقات درحال انجام امور مورد نظر است. وی ادامه داد: در واقع ستاد برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره شرایط برگزاری لیگ قهرمانان فوتسال آسیا گفت: ستاد عالی برگزاری لیگ قهرمانان فوتسال آسیا به ریاست استاندار استان اصفهان تشکیل شده و ابرقویی‌نژاد به عنوان رئیس ستاد اجرایی این مسابقات درحال انجام امور مورد نظر است.
وی ادامه داد: در واقع ستاد برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال آسیا از سه بخش کلی تشکیل شده که شامل استانداری، شهرداری و اداره کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان است. همچنین دیگر عواملی که در برگزاری یک مسابقه درگیر هستند مانند نیروی انتظامی هم به طور هماهنگ در حال پیش‌برد روز به روز موارد اجرایی این مسابقات هستند.
رئیس کمیته فنی‌وتوسعه فوتسال خاطرنشان کرد: خوشبختانه پیشرفت بسیار خوبی در آماده‌سازی سالن ۲۵ آبان شاهد هستیم. از طرفی ما هم به طور دائم در ارتباط با AFC و کشورهای شرکت کننده در راستای آماده‌سازی ویزاهای ورودی و برنامه‌های مدون تمرینی، غذایی و مسائل مالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا باید انتقال بدهد، هستیم.
ترابیان گفت: به طورکلی همه هدف ما آماده کردن شرایط ایده‌آل برگزاری این مسابقات خواهد بود تا پس از ورود تیم‌ها به اصفهان که حدود هفتم مردادماه است همه نشان از آمادگی کامل ایران داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.