کد خبر : 34024
تاریخ انتشار : جمعه 12 تیر 1394 - 14:34
دسته‌بندی نشده
-

پیروزی نزدیک گیتی پسند در بازی دوستانه

پیروزی نزدیک گیتی پسند در بازی دوستانه
تیم گیتی پسند در یک دیدار تدارکاتی از سد هیات فوتبال اصفهان گذشت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم گیتی پسند عصر پنجشنبه در دیداری تدارکاتی برابر تیم هیات فوتبال استان اصفهان قرار گرفت. در این دیدار شاگردان محمود خوراکچی برابر شاگردان حسین افضلی به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختند و موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل این تیم به برتری برسند.
گلهای تیم گیتی پسند توسط مجتبی مریدی زاده ، سعید افشار ، مهران رضاپور و اسماعیل وطنخواه به ثمر رسید و برای هیات فوتبال نیز مجید حسینی ، مجید کیانی و احسان عبدالهی گلزنی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

قابل به ذکر است که تیم هیت فوتبال ۷ جلسه بیشتر تمرین نداشتند وبابا این تیم هم فقط به خاطر این بوده که از لحاظ بدنی آماده نبودند.

نام ... شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۳۵

اقای اردهالی
این مطلب که تیم هیت فوتبال یک هفته است تمرین بیشتر نداشته حرفه بدی که نمیزاری به خاطر دشمنی که با حسین افضلی داری نمیزاری

sajad شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

mashaaaaaaaaaaala b. MAJIIIID HOOSEINI

اصفهانی شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

ایول حسین افضلی و تیمش.به خدا یه دونه ای.کسی نیست قدر اینهمه دانش و مهارتت رو بدونه.اینقدرفشار رو تیم گیتی وارد کردین که هر دو نیمه تیم گیتی پنج خطائه شد.داشتندمیباختند.خدا به داد این تیم گیتی تو لیگ برتر برسه…چه نتایجی بگیره با این سر مربی.یه مربی مثل افضلی بایه تیم بومی و بدون بازیکن ملی میاد شما تیم لیگ برتری را بااین بازیکنها تو زمین میکوبوندتون.ایول داری حسین افضلی….