کد خبر : 34125
تاریخ انتشار : شنبه 13 تیر 1394 - 12:01
-

دروازه بان برزیلی فردا در تمرین دبیری

دروازه بان برزیلی فردا در تمرین دبیری
دروازه بان برزیلی مد نظر کادرفنی دبیری فردا در تمرینات این تیم شرکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال دبیری تبریز بعد از اینکه با چند دروازه‌بان برای حضور در این فصل مذاکره و به توافق نرسید، روی گزینه‌های خارجی تمرکز کرد و با گرتو دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال برزیل به توافق رسید.

گرتو سابقه بازی در لیگ برتر کشور روسیه را هم داشته و کادر فنی باشگاه دبیری تبریز خصوصا جواد اصغری‌مقدم و کارلوس برزیلی نسبت به این بازیکن شناخت کافی داشته و اقدام به جذب وی برای تیم فوتسال دبیری تبریز کردند.
گرتو فردا وارد تبریز شده و بعد از افطار در اولین تمرین تیم دبیری حضور می‌یابد.
رضا موثق دیگر دروازه‌بان تیم دبیری است که چندین سال است در این تیم حضور داشته و وظیفه حراست از دروازه تیم دبیری را برعهده داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

لطفا به اسم تبریزی و اینجور چیزا کامنت نزارید رضا اونقدر بزرگ شده که از یه گلر دیگه کم بیاره اما رضا خودش رو باید تو گل ثابت کنه نه سایت ها>> لطفا گیر ندید دم بازیز ها تیم رو خراب نکنید با این حرف ها تفرقه میندازید تو تیم و فکر جواد خراب میشه اجازه بدید تیم نتیجه بگیره رضا جدا از تیم نیست چه تو گل باشه یا رو نیمکت جزو تیم هست و در نتایج دخیل… آخرش هم بازم خواهش میکنم کامنت نزارید به نفع رضا ذهنیت میره برادر رضا اینکار رو میکنه و موجب تخریب رضا میشه

تبریزی شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵

آهای اصغری !! مگه مو نگفتی مبام و تیم رو بومی میکنم؟؟؟ حالا چی شده پولی که باید خرج بچه های تبریز بشه داری میکنی تو شکم اجنبی ها؟؟؟!! میدونی به این چی میگن ؟؟ میگن ملاهبرداری و سیابازی !! برای اینکه تیم داشته باشی اومدی التماس کردی و چند تا دروغ سر هم کردی حالا همه چی شده برای غریبه ها؟؟؟ حواست باشه ما بچه نیستیم که گول سیا بازی های تو رو بخوریم حالاببینیم تا کی میخوای به این کارات ادامه بدی آقای سیاکار!!

جسگاااااا شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳

سلطان داش رضا موثق،،،،،،،،،