کد خبر : 34163
تاریخ انتشار : شنبه 13 تیر 1394 - 15:10
-

طعنه افضل به شمسایی:کمیته فوتسال از فعالیت بازیکن – مربی جلوگیری کند

طعنه افضل به شمسایی:کمیته فوتسال از فعالیت بازیکن – مربی جلوگیری کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که کمتر از یک هفته تا آغاز فصل جدید لیگ برتر باقی مانده،استارت کری خوانی و تخریب حریف را سرمربی مس سونگون زد و در مصاحبه ای از کمیته فوتسال خواست از فعالیت مربی- بازیکن ها جلوگیری کند. علی افضل در ابتدا با اشاره به تلاش مس برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که کمتر از یک هفته تا آغاز فصل جدید لیگ برتر باقی مانده،استارت کری خوانی و تخریب حریف را سرمربی مس سونگون زد و در مصاحبه ای از کمیته فوتسال خواست از فعالیت مربی- بازیکن ها جلوگیری کند.

علی افضل در ابتدا با اشاره به تلاش مس برای جذب حسین طیبی، تأکید کرد: طیبی با باشگاه صحبت کرد و به توافق هم رسید و به روسیه رفت تا رضایت‌نامه بگیرد اما هنوز به تبریز برنگشته است و در تمرینات حضور ندارد و باید با باشگاه صحبت کنم تا ببینم علت این تأخیر چیست البته علاوه بر ایشان احتمالاً یک بازیکن دیگر ایرانی یا خارجی هم جذب کنیم تا ترکیب تیم کامل شود.

وی در مورد هدف‌گذاری این تیم برای فصل جدید لیگ برتر، خاطرنشان کرد: من در هر تیمی که کار کردم هدفم قهرمانی بوده اما باید برای قهرمان شدن ابزار لازم را داشت بااین‌حال حتی اگر ابزار هم نباشد بازهم برای قهرمانی تلاش می‌کنم و مطمئن باشید تیم ما با سعی و تلاش همه اعضا، یکی از مدعیان خواهد بود.

سرمربی سونگونی ها در پاسخ به این سؤال که وضعیت کلی باشگاه مس را چطور ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: باشگاه مس هرچند دومین سال است که در فوتسال کار می‌کند، اما قبل از آن، همین تیم با نام شهرداری و با مدیریت آقای سهرابی فعالیت می‌کرد که انصافاً باشگاه حرفه‌ای بود و مس هم به‌نوعی ادامه همان باشگاه شهرداری است از طرفی هم مدیرعامل خیلی خوبی دارد و امیدوارم امسال با قهرمانی جواب زحمات این باشگاه بزرگ را بدهیم.

افضل با اشاره به اردوی هفته گذشته این تیم در شهر سرعین، اظهار داشت: در هفته گذشته یک اردوی چندروزه خوب در سرعین داشتیم و فعلاً تمرینات را در تبریز پیگیری می‌کنیم. از این هفته نیز که کم‌کم مسابقات لیگ آغاز می‌شود تمرینات تاکتیکی را انجام می‌دهیم تا برای بازی اول با تأسیسات دریایی آماده شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر می‌دانید، گفت: سال قبل ۷-۸ تیم تا روزهای آخر لیگ مدعی قهرمانی بودند و فکر می‌کنم امسال هم همان‌طور باشد چون در ایران همه باشگاه‌هایی که تیم می‌بندند هدفشان قهرمان شدن است و هیچ‌کس برای رتبه نهم هدف‌گذاری نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون افزود: نمی‌شود از الآن درباره اینکه کدام تیم‌ها مدعی خواهند بود صحبت کرد و حداقل باید تا نیم‌فصل صبر کرد تا بتوانیم در این مورد قضاوت کنیم اما تیم‌هایی مثل دبیری، مس، تأسیسات، گیتی پسند، حفاری یا فرش آرا و حتی تیم‌هایی مثل کاشی نیلو و آذرخش هم می‌توانند در کورس مدعیان باشند.

افضل درباره علت دوری خود از لیگ برتر در سال‌های اخیر، علی‌رغم کارنامه موفق و درخشان تأکید کرد: وقتی در گیتی پسند بودم بااینکه ما خیلی خوب کار می‌کردیم اما بعضی‌ها یک سری صحبت‌هایی درباره من می‌کردند که مربی فلان جور است و فلان ایراد را دارد.

وی افزود: متأسفانه شرایط طوری است که بازیکن‌سالاری در باشگاه‌ها مد شده است و آن‌ها حتی برای انتخاب مربی هم برای تیم‌ها اظهارنظر می‌کنند که مثلاً فلان مربی سخت‌گیر است و برای همین مسائل مدتی در لیگ برتر نبودم البته در لیگ یک کار می‌کردم و خوشبختانه موفقیت‌های خوبی هم کسب کردیم و امیدوارم امسال هم که در تبریز هستم نتایج خوبی بگیریم.

پیشکسوت فوتسال درباره احتمال حضور وحید شمسایی در تیم ملی به‌عنوان سرمربی، اظهار داشت: من نمی‌توانم درباره اینکه چه کسی مربی تیم ملی می‌شود نظر بدهم و این موضوعی است که در کمیته فوتسال و فدراسیون تصمیم‌گیری می‌کنند اما انشالله هرکسی که می‌آید به پیشرفت تیم ملی کمک کند تا در جا نزدیم چون با روند فعلی ما از فوتسال آسیا هم عقب می‌مانیم.

افضل تصریح کرد: سرمربی تیم ملی باید نفرات شایسته را انتخاب کند و در کنار آن، از فوتسال روز دنیا آگاه باشد تا تیم ملی متکی به خلاقیت‌های فردی نباشد چون الآن در کشورهای صاحب‌نام بیش‌تر روی مسائل تاکتیکی و توانایی‌های بدنی تأکید دارند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این سؤال که روند رو به افزایش حضور بازیکن- مربی‌ها را در لیگ برتر چگونه ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: کار خوبی نیست چراکه خود من که فقط مربیگری می‌کنم کارم سخت است چه برسد به آن‌که برم زمین و بازی هم بکنم.

وی تأکید کرد: امیدوارم کمیته فوتسال از این کار جلوگیری کند چون نتایج خوبی در آینده نخواهد داشت و هرچند شاید در لیگ داخلی ما این کار جواب بدهد اما به‌طورکلی در مسابقات آسیایی و جهانی فکر نمی‌کنم چنین کاری بتوانیم انجام دهیم و تابه‌حال ندیدم که یک مربی هم مربیگری کند و همزمان بازیکن باشد و در باشگاه‌های بزرگ دنیا چنین چیزی پذیرفته نیست.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

بازیکن سالاری یعنی حسین طیبی معلوم کنه سرمربی کی باشه.یعنی بازیکن معلوم کنه کی کمک مربی باشه.یعنی بازیکن بره و سر تمرینات نیاد اونوقت مربی و باشگاه بشینن سر کار تا ببینن بازیکنشون کی دلش میخاد تشریف بیاره.این بازیکن سالاریه اقای افضل.پشت کردن به مربیانی مثل اسدی و عبدیزدان در اصفهان و اوردن بیغم به دستور یه بازیکن که همشهریشه.

نام ... شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

شمسایی اگه می خواست با این چیزها تضعیف بشه که دیگه شمسایی نبود!!!!

نام یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۰۷

اینقدرالکی شمسایی شمسایی نکن بابا عددی نیست که بزرگترین افتخارش اینه که شاگرد داش علی بود تو اصفهان مال این حرفا نیست بذار هفته اول میفهمی شمسایی با این همه بازیکن تیم ملی هم عددی نیست !!

نام ... یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۳:۴۳

داداش فمر نکنم بابا باشه ها اشتباه نگیر,
شما با همین داش على خیلى زوده بخواید به شمسایى برسید,

نام ... شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵

بی اخلاقی یعنی قرارداد داخلی ببندی و بعد به خاطر پول بیشتر پاشی بری با یه تیم دیگه قرارداد ببندی.

اره شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

بازم که سر کارت گذاشتن.طیبی رفته رو سیه رضایت نامه بگیره یا تو جام رمضان دبی داره بازی میکنه خخخخخخخخخخخخخ واقعا واست متاسفم اقا مربی که سر کاری

نام ... شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸

این سایت فقط و فقط از شمسایی حمایت میکنه و بس.اقایون خجالت داره شما باید بی طرف باشین

ناشناس شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

آقای افضل راست میگن

نام ... شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶

تو آگه مربی بودی اصفهآن بت تیم میدآدن

هوادار شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲

حسین طیبی افتخار ایرانه تو قلب مردم ایران جا داری داداش بازیکن محبوب ایران دوست داریم

نام ... یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۲۷

میگم طیبی بردارت هواست باشه اینجا اصفهان نیست تبریز اقای افضل….

نام ... یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۵۰

اگه حسین طیبى نبود که الان تو خونت نشسته بودى اقاى أخلاق دوسال مربى گیتى بودى با اون همه بازیکن هر دو سال با تبانى قهرمان شدین امسال معلوم میشه چکاره اى

نام یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۳:۴۸

اخه على افضل اگه مربى شده ۴تا مثل وحید شمسایى محمد کشاورز و مصطفى نظرى و….. اینا بودن که واسش نتیجه گرفتن,فنى مگه بلده چیزى؟؟؟
تو زنگ ورزش ورش نمیداشتن,هههه حالا مربى شده,اومده جنگ روانى راه بندازه,
ایشالا اولین بازى در خدمتمون هستید,ولى تماشاگر باختتون,
با گلر خوبتون صمیمىهههه

نام ... یکشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

دادا تو اگه مربی بودی با اون همه ستاره برای قهرمانی تبانی نمی کردی!