چقد خوبه ک باشگا از بازیکن مصدومش حمایت کنه و پشتش باشه..
اقا مصطفی قدر باشگاهتو بدون.
ما ک چیزی ندیدیم از باشگامون…
حیف…
مصطفی طیبی به فردوسی مشهد پیوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی طیبی یکی از ستارههای فوتسال ایران در جام جهانی۲۰۰۸ برزیل که فصل گذشته نیز ارائه گر بازیهای درخشانی برای یکی از نمایندگان مشهد بود پس از پارگی رباط صلیبی از فهرست فردوسی جدا شد اما امسال برای بار دوم قرارداد خود را با این تیم منعقد کرد.
مصطفی طیبی با تایید این خبر گفت: عشق و علاقه به تیم فردوسی و حمایتهای بینظیر مدیرعامل باشگاه در زمانی که مصدوم شدم چیزی نبود که فراموش کنم به همین خاطر با توان کامل و انگیزه مضاعف میخواهم باز هم به فردوسی و هواداران خونگرم این تیم خدمت کنم.
برچسب ها :جام جهانی فوتسال
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
آقا پیام شما تو قلب مایی
باشگاه رو ولش کن
عشقتو داریم♥
موفق باشی آقامصطفی….
انشااله سالهای آخربازیگری بااقتداربازی کنی ضمنامبلغ قراردادت رانقدبگیربعدبازی کن والامثل پول مابلوکه میکنندوباکمال پررویی میگن نداریم .
اون قبلا پولشوگرفته شماجوش اونونزن اقای عباسی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵