کد خبر : 34485
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تیر 1394 - 15:07
-

حسن‌زاده :امسال رقابت سختی در لیگ داریم/۹ بازیکن از حفاری جدا شدند

حسن‌زاده :امسال رقابت سختی در لیگ داریم/۹ بازیکن از حفاری جدا شدند
محسن حسن‌زاده اظهار داشت: تمرینات تیم فوتسال حفاری اهواز از 2 هفته گذشته آغاز شده و امیدواریم بتوانیم از نظر بدنی خود را به شرایط مسابقه با آذرخش بندرعباس برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن‌زاده اظهار داشت: تمرینات تیم فوتسال حفاری اهواز از ۲ هفته گذشته آغاز شده و امیدواریم بتوانیم از نظر بدنی خود را به شرایط مسابقه با آذرخش بندرعباس برسانیم.
وی افزود: بزرگ‌تریم مشکل ما در اختیار نداشتن ۹ بازیکن از فصل گذشته به دلیل جدایی و مصدومیت است و باید در بازی‌های ابتدایی از توان ۶ بازیکن تیم امید استفاده کنیم.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز بیان کرد: بازیکنان زیادی از جمله علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی از تیم ما جدا شده اند و متاسفانه نتوانستیم بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کنیم.
وی با بیان اینکه امسال رقابت سختی در لیگ برتر داریم، گفت: ما با انگیزه کار خود را دنبال می‌کنیم و با جدیت و تلاش به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.
حسن‌زاده عنوان کرد: ما باید با این شرایط خودمان را سازگار کنیم و احساس من این است که مدیران تیم به دنبال جوانگرایی و استفاده از ظرفیت‌های بومی است.
وی در پاسخ به این پرسش که ملی حفاری در ۲ سال گذشته نتایج خوبی را کسب کرده است، آیا وعده روی سکو رفتن را می‌دهید، افزود: باید واقع بین باشیم چرا که ما ۸ بازیکن اصلی تیم را از دست دادیم و فقط توانستیم ۳ بازیکن جذب کنیم.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: با توجه به تقویت دیگر تیم‌ها ما باید توقعات منطقی تری داشته باشیم و رسیدن به موفقیت با تیم جوان ملی حفاری نیاز به زمان دارد.
وی بیان کرد: استفاده از نیروهای جوان و بومی تبعات خاص خودش را دارد که باید آنها را بپذیریم و برنامه بلند مدت داشته باشیم.
حسن‌زاده عنوان کرد: بازیکنان اصلی تیم فوتسال ملی حفاری که امروز در این تیم بازی می‌کنند همگی محصول چند سال گذشته باشگاه هستند و ما هم باید این فرآیند بازیکن سازی را حفظ کنیم.
وی با بیان اینکه بودجه امسال ملی حفاری یک سوم و یا یک چهارم هزینه برخی از تیم‌های لیگ برتر بود، اظهار داشت: باید با همین شرایط فعلی موفق عمل کنیم هرچند این کار سخت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قمی سه شنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

دروغ نگو ، این تیم پتانسیل قهرمانی داره ، از حالا شروع نکن

قمی سه شنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

ضمنا توکلی ، شجری ونمازی خودشون یک تیم هستن ، اهوازم قم نیست داداش که همه چی بخری

اهواز سه شنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

عالیقدر!صمیمی!بهزاد عظیمی!محمد صفری!برمشوری!و …
هرچی بازیکن اصلی داشت ک رفتن از تیم!
اخ اینطوری ک جوون گرایی نمیکنن یدفعه بردارن تیمو خالی کنن!
وای به حال این تیم امسال چ شود

کمیل سه شنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲

بابا تو که مربی نیستی ، مربا ….. فقط حیدر فرهادی

نام ... سه شنبه , ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

صمیمی،برمشوری،عالیقدرو از دست دادی،جاش فرهاد توکلیو فرید نمازیو گرفتید،دیگه چی میگی از الان داری واسه باختات بهونه جور میکنی

هوادار بندری چهارشنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۱۶

تو بندر شیشششش تایی میشین⚽⚽⚽⚽⚽⚽

اهواز چهارشنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۳:۴۹

ههههههه. آقا هنوز نیومده داره نتایج ضعیف ایندش رو توجیه میکنه. نه بابا جون اینجا اهواز و مهد ورزش بخصوص فوتبال و فوتسال. تازه امسال دو تا از بهترین های ایران برگشتند.هیچ بهانه ای پذیرفته نیست. اگر این کاره نیستی خودت ول کن برو و الا….

اهوازی چهارشنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷

این تیم پارسال ۱۸ هفته نباخته ، حواست باشه یارو ،

نام ... پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

اینجوری باشه تیمی که پارسال ۱۸ هفته نباخت. امسال گزینه سقوط