کد خبر : 34546
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 تیر 1394 - 18:10
-

آیین رونمایی از پیراهن و کلاس توجیهی باشگاه مس برگزار شد+ لیست بازیکنان و کادرفنی

آیین رونمایی از پیراهن و کلاس توجیهی باشگاه مس برگزار شد+ لیست بازیکنان و کادرفنی
همزمان با سالروز شهادت مولی متقیان حضرت علی (ع) و در یک فضای معنوی آئین اهداء پیراهن های فصل جدید بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در این مراسم که ظهر امروز در محل باشگاه برگزار گردید مهندس نجفی مدیرعامل باشگاه ، علی افضل سرمربی ، محمد حسین حیدرزاده سرپرست ، حسین شیخ الاسلامی مدیر تیم فوتسال ، مهندس الماسی مدیر تیم های قهرمانی ، مدیران ارشد باشگاه و بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون حضور داشتند.

pirahan1

گفتنی است در آئین مذکور بازیکنان ، مربیان و دیگر اعضای کادرفنی تیم پیراهن و دیگر البسه این فصل خود را دریافت کردند.

همچنین بازیکنان و مربیان تیم فوتسال مس ظهر امروز با حضور در کلاس توجیهی قوانین و مقررات داوری ، با جدیدترین قوانین و نیز تغییرات اعمال شده در مقررات داوری آشنا شدند.

pirozram

استاد محمد پیروزرام پیشکسوت داوری و یکی از ناظران فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در این کلاس توجیهی یک ساعته به ارایه اطلاعات مربوط به رفتارها و اعمالی که مشمول جرایم و محرومیت های انضباطی می شود پرداخت و علاوه بر آن بازیکنان تیم فوتسال مس را با مقررات داوری و نیز کمیته انضباطی آشنا کرد.

علی رضا صمیمی ، سعید مومنی و سجاد افضلی دروازه بانان مس در این فصل خواهند بود و علاوه بر این  ها رامین رستمیان کاپیتان اول ، بابک نصیری کاپیتان دوم ، مجید رضایی ، حامد حسین زاده ، مسلم رستمی ها ، مرتضی عزتی ، مهرداد جابری ، محمد عیدی ، محمد حسین درخشانی ، داود تاجبخش ، شاهین نامی ، مهدی مصطفوی ، دیگو داسیلوا ویدیرا و پاتریک وییرا لوز (بلو) بازیکنان دیگر مس در این فصل به شمار می روند.

time-jadid

همچنین مس سونگون که پیش از این با انتخاب علی افضل به عنوان سرمربی ، برنامه ریزی های اولیه و جدی خود را برای آماده سازی پیش از فصل کلید زده بود ، با انتخاب دیگر ارکان فنی ، اقدام به تکمیل کادرفنی خود کرد.

بر همین اساس حمید بی غم یکی از همکاران سال های اخیر علی افضل در تیم های مختلف به عنوان مربی و مسلم ایمانی به عنوان مربی بدنساز مس سونگون معرفی شدند.

این در حالی است که پیش از این نیز ناصر رنجبر برترین مربی فوتسال استان در سال ۹۳ ، اصغر خدادادپور و فرخ شهرآراء نیز به عنوان مربی در ترکیب کادرفنی مس سونگون حضور داشتند و در فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور علی افضل و تیم فوتسال مس سونگون را کمک خواهند کرد.

همچنین محمد حسین حیدرزاده به عنوان سرپرست و سهراب نجفی نیز به عنوان مسوول تدارکات همچون فصل گذشته در کنار تیم فوتسال مس سونگون انجام وظیفه خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

مهندس مراحل اولیه فصل رو با کشتن یک موجود در قبرستان شروع کرد و یک پیراهن مس را به تن کرد تا همه تیم ها طلسم شوند