کد خبر : 34544
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 تیر 1394 - 18:05
-

تنها مشکل میزبان جام باشگاه‌ها اینترنت سالن برگزاری است/ اندونزی به دلیل تعلیق از جام ملت‌های آسیا۲۰۱۵ حذف شد

تنها مشکل میزبان جام باشگاه‌ها اینترنت سالن برگزاری است/ اندونزی به دلیل تعلیق از جام ملت‌های آسیا۲۰۱۵ حذف شد

علی تارقلی‌زاده در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شکر خدا همه چیز برای برگزاری خوب جام باشگاههای آسیا در سال ۲۰۱۵ آماده شده و انشاالله با برطرف شدن مشکل اینترنت ورزشگاه همه چیز به خوبی برگزار خواهد شد. وی با اشاره به برنامه دیگر AFC پس از

علی تارقلی‌زاده در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شکر خدا همه چیز برای برگزاری خوب جام باشگاههای آسیا در سال ۲۰۱۵ آماده شده و انشاالله با برطرف شدن مشکل اینترنت ورزشگاه همه چیز به خوبی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه دیگر AFC پس از جام باشگاههای آسیا به رقابتهای بانوان اشاره کرده و گفت: ما بلافاصله برگزاری اولین جام ملتهای بانوان آسیا را از ۱۷ تا ۲۶ سپتامبر (آذر ماه) پیش رو خواهیم داشت که با حضور ۸تیم برگزار خواهد شد.

تارقلی‌زاده تصریح کرد: تیم‌های بانوان ایران، ژاپن، چین، مالزی، ویتنام، تایلند، ازبکستان و هنگ کنگ ۸ تیمی هستند که به میزبانی مالزی در دو گروه ۴تیمی به رقابت با همدیگر خواهند پرداخت. هر چند که ابتدا قرار بود اندونزی و اردن هم در این رقابتها حضور پیدا کنند که بدلایل مختلفی چون تعلیق فیفا و انصراف حضور پیدا نکردند.

رئیس دپارتمان فوتسال AFC همچنین به برگزاری رقابت های مردان جام ملتهای آسیا ۲۰۱۵ نیز اشاره کرده و تاکید کرد: برای اولین بار این رقابتها با حضور ۱۲ تیم برگزار خواهد شد که اندونزی به دلیل تعلیق از سوی فیفا از رقابتها حذف و به جای آنها قرقیزستان جایگزین شد.

علی تارقلی‌زاده در پایان از برگزاری سمینار هم‌اندیشی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در رابطه با رشد و توسعه فوتسال در آسیا با استفاده از تجارب فوتسال کشورهای پیشرفته و صاحب سبک اروپا در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.