کد خبر : 34522
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 تیر 1394 - 15:29
-

دومین کارت زرد داوران به فدراسیون!

دومین کارت زرد داوران به فدراسیون!
داوران لیگ برتر در حالی که این اجازه را داشتند با توجه به پرداخت نشدن مطالباتشان در هفته اول دست به اعتصاب بزنند، اما فرصت سه هفته ای به فدراسیون دادند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داوران لیگ برتر فوتسال اواخر فصل گذشته از قضاوت در بازی ها اعتصاب کردند اما فدراسیون فوتبال در آن زمان برای وقفه نیفتادن در مسابقات با برگزاری جلسه به داوران قول داد مطالباتشان تا قبل از شروع لیگ ۹۴ پرداخت شود.

اما در حالی استارت لیگ ۹۴ تا دو روز زده می شود که هنوز این مطالبات پرداخت نشده است. طبق شنیده ها داوران لیگ برتری در جلسه توجیهی که چند روز پیش برگزار شده بود، مطالبات خود را یادآور شدند و حتی از پوشیدن لباس های متحدالشکل در کلاس امتناع کردند تا به نوعی اعتراض خودشان را به گوش مسئولان برسانند. آن ها حتی در جریان دوره توجیهی بارها با اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال نیز صحبت هایی داشتند و گلایه های خود را مطرح کردند.

اسدی نیز قول برگزاری جلسه مشترکی بین مسئولان فدراسیون و نماینده داوران را داد. این جلسه دیروز در دفتر اسدی برگزار شد و رضا افتخاری و مسعود عنایت به همراه نماینده داوران شامل علیرضا سهرابی،  پژمان رضایی و حسین شاهمرادی و نماینده ناظران شامل نعمت کریمی هرمز مشفق در آن حضور داشتند.

داوران و ناظران در این جلسه با توجه به درخواست فدراسیون و در پیش بودن جام باشگاه ها و واریز طلب فدراسیون از فیفا به وزارت امور خارجه، موافقت خود را با تعویق سه هفته ای پرداخت مطالبات اعلام کردند. به این ترتیب داوران و ناظران لیگ برتر فوتسال در صورت عدم پرداخت مطالبات و عدم افزایش حق الزحمه آن ها به مقدار ۷۵درصد حق الزحمه داوران فوتبال، این اجازه را دارند تا در هفته چهارم لیگ دست به اعتصاب بزنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه چهارشنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

باید از هفته اول داوری نکنن.ی هفته داوری نکنن درست میشه

داور چهارشنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

به امیید اینکه اینبار مسئولان مسئولانه عمل کنند و دل ما داوران که عاشقانه قضاوت می کنیم را شاد کنند. تشکر از نمایندگان داوران و ناظران که پیگیر این مهم هستند.

داور فوتبال چهارشنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸

درود به شرف داوران فوتسال که آنقدر بزرگ شدن که باقدرت جلسه میزارن و از حقشون دفاع میکنن باید اینهاالگویی باشن برایهمه ما اگر انسجام فوتسالیها رو ما داشتیم الآن این بلا ها رو سرمون نمیاوردن