کد خبر : 34599
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 تیر 1394 - 12:09
-

مهدی جاوید به بانک بیروت لبنان پیوست

مهدی جاوید به بانک بیروت لبنان پیوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه بانک بیروت لبنان برای به خدمت گرفتن مهدی جاوید ملی پوش تیم گیتی پسند اصفهان درخواست خود را به این باشگاه ارسال کرد که با موافقت اصفهانی ها رو به رو شد. مهدی جاوید با تائید خبر پیوستنش به بانک بیروت به خبرنگار fut5al گفت: لبنانی ها با باشگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه بانک بیروت لبنان برای به خدمت گرفتن مهدی جاوید ملی پوش تیم گیتی پسند اصفهان درخواست خود را به این باشگاه ارسال کرد که با موافقت اصفهانی ها رو به رو شد.

مهدی جاوید با تائید خبر پیوستنش به بانک بیروت به خبرنگار fut5al گفت: لبنانی ها با باشگاه گیتی پسند در ارتباط بودند و و مثل اینکه باشگاه هم برای حضور من در این تیم موافقت کرده است. فکر می کنم این تیم در مرحله گروهی کار راحتی داشته باشد چون با تیم های چین و ویتنام هم گروه است و یک مربی صرب هم دارد. با این حال شناخت زیادی از این تیم ندارم ولی فکر می کنم صعودش از مرحله گروهی به راحتی انجام شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای تمرین به لبنان خواهد رفت، گفت: آن ها می خواستند به لبنان بروم اما قبول نکردم و قرار شد در ایران به تیمشان ملحق شوم.

مهدی جاوید

پیش از این احمد اسماعیل‌پور به شنزن چین، سپهر محمدی به تیم الریان قطر و محمد طاهری به القادسیه کویت برای حضور در جام باشگاه های ۲۰۱۵ پیوسته بودند.

مسابقات جام باشگاه های آسیا از ۹ مرداد به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

فوتسال جان زیاد ذوق نکنید خبر اختصاصی نیست ، من خبرا صبح تو سایت باشگاه گیتی پسند دیدم به همراه چند خبر دیگه