کد خبر : 34865
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 9:30
-

فلاح زاده :به سختی پیروزی این دیدار را از آن خود کردیم

فلاح زاده :به سختی پیروزی این دیدار را از آن خود کردیم
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: مقاومت به دنبال درخشش در لیگ است و خوشحالم که در دیدار مقابل گیتی‌پسند صاحب سبک، مزد زحماتمان را گرفتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: مقاومت به دنبال درخشش در لیگ است و خوشحالم که در دیدار مقابل گیتی‌پسند صاحب سبک، مزد زحماتمان را گرفتیم.
رضا فلاحزاده شامگاه جمعه پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد تیمش در این مسابقه اظهار داشت: باید بگویم که دیدار بسیار دشواری مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان انجام دادیم و خوشحالم که در این دیدار دشوار، پیروزی را ازآن خود کردیم.

وی با اشاره به دلایل باخت گیتی‌پسند در این مسابقه تصریح کرد: به نظر من یکی از دلایل اصلی شکست گیتی‌پسند این بود که بازیکنان تیم اصفهانی به دلیل تمرینات سخت آماده‌سازی دچار خستگی بودند.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز بیان داشت: با این حال، تیم میزبان عملکرد خوبی مقابل ما از خود به نمایش گذاشت زیرا گیتی‌پسند یک تیم مدعی و صاحب سبک به شمار می‌رود اما ما به سختی پیروزی این دیدار را ازآن خود کردیم.

وی با اشاره به تلاش‌های بازیکنانش در این مسابقه افزود: تیم ما از بازیکنان جوان و با تجربه بهره می‌برد و ۱۲ بازیکن جوان را در ترکیب خود داشته و به دنبال درخشش در مسابقات لیگ برتر هستیم.

فلاح‌زاده اضافه کرد: امیدوار هستم که در تیم ما اخلاق پهلوانی اولویت همه باشد و تلاش کنیم که پس از آن، نتیجه خوب خود در هفته نخست را تداوم بخشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Mehrzad شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

عالی بود عالی، (ماشاالله Milad 10 وبچه های مقاومت)

ناشناس شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

عالی بودید.خدا قوت

م.ر شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

ماشالامقاومت واقعا با این بازیکنان جوان تیم خوب گیتی پسند رو بردن یه شاهکاره،پیشاپیش مربی هفته شدن رضا فلاح وتیم برترهفته شدن مقاومت روتبریک میگم،موفق باشید

S شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

مرسی شیر بچه های مقاومت البرز..
مرسی کادر فنی…
ایشالا به امید خدا واسه قهرمانی…
خدا با ما هسش….

آذربایجان شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

ایول به داش نادر خودمون که خداییش ترکوند…..

ناشناس شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

خسته نباشی سرمربی زحمت کش
مرسی میلاد۱۰
مقاومت مثل سایروس جنگید