کد خبر : 34824
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 9:20
-

گزارش روند مذاکره شمس برای هدایت تیم ملی اندونزی/ از ارتقای فوتسال تا جام جهانی+عکس ها

گزارش روند مذاکره شمس برای هدایت تیم ملی اندونزی/ از ارتقای فوتسال تا جام جهانی+عکس ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران با مقامات انجمن فوتسال اندونزی برای هدایت تیم ملی فوتسال این کشور جنوب شرق آسیا مذاکره کرد. شمس روز چهارشنبه برای مذاکره با مسئولان انجمن فوتسال اندونزی عازم جاکارتا شد و روز پنجشنبه با مقامات فوتسال این کشور وارد مذاکره شد و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران با مقامات انجمن فوتسال اندونزی برای هدایت تیم ملی فوتسال این کشور جنوب شرق آسیا مذاکره کرد.

شمس روز چهارشنبه برای مذاکره با مسئولان انجمن فوتسال اندونزی عازم جاکارتا شد و روز پنجشنبه با مقامات فوتسال این کشور وارد مذاکره شد و روز جمعه نیز نشستی با حضور باشگاه های لیگ فوتسال برگزار کرد.

‘ادهی پراسیتیو’ دبیر کل انجمن فوتسال اندونزی روز جمعه به خبرنگاران گفت شمس که دستاوردهای بزرگی به عنوان مربی فوتسال داشته از میان ۱۱ نفر، به عنوان گزینه سرمربی تیم ملی فوتسال اندونزی انتخاب شد.

مذاکرات شمس در اندونزی بازتاب زیادی در رسانه های این کشور داشت و تارنمای ‘بولالوب’ روز شنبه نوشت: این مربی ایرانی واقع بینانه با فوتسال اندونزی و اهداف تیم ملی برخورد می کند و در صورت پیوستن به تیم ملی قرار است فوتسال اندونزی را سال ۲۰۲۰ به جام جهانی ببرد.

وی در مذاکرات خود با انجمن فوتسال اندونزی از توانایی بازیکنان فوتسال اندونزی تمجید کرد و امیدوار است سطح تیم ملی اگر آموزش های لازم انجام شود، افزایش یابد.

شمس در این نشست مشترک با دبیر کل انجمن فوتسال، گفت: فوتسال اندونزی فرصتی برای شکوفا شدن دارد. من تیم اندونزی را دیده ام، بازیکن با سرعت و تکنیک خوبی دارد و در فوتسال نیز این دو عنصر مهم است.

وی گفت: به خواست خدا اگر من مربی تیم فوتسال اندونزی شوم این تیم را به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ می برم.

شمس گفت: من یک فرد عادی هستم. ما سخت کار می کنیم و دستکم وعده می دهم سطح فوتسال اندونزی را دو تا سه سطح ارتقا دهم.

اما به گزارش خبرگزاری رسمی اندونزی (آنتارا) ‘ادهی پراسیتیو’ دبیر کل انجمن فوتسال اندونزی ۹۹ درصد اطمینان دارد که حسین شمس می تواند اندونزی را به جام جهانی ۲۰۲۰ ببرد. ‘شمس جام جهانی ۲۰۲۰ را مدنظر داشت، اما من می خواهم در سال ۲۰۱۶ این اتفاق بیفتد’.

تارنمای ‘بولالوب’ نیز نوشت در صورت موافقت شمس با انجمن فوتسال اندونزی وی هرماه ۱۰ هزار دلار یا ۱۳۳ میلیون روپیه دستمزد دریافت می کند.

شمس پیش از سفر به جاکارتا گفته بود: در صورتی که از نظر مالی با مسئولان انجمن فوتسال اندونزی به توافق برسم، قراردادی سه ساله را با آنها منعقد خواهم کرد.

وی گفته بود: در صورت توافق، تیم ملی اندونزی را برای حضور در جام ملت های آسیا در ازبکستان آماده خواهم کرد.

فوتبال اندونزی هم اکنون با مشکل تحریم فیفا روبروست. اختلاف بین فدراسیون فوتبال اندونزی و وزارت ورزش این کشور در مورد تیم های ‏حاضر در سوپرلیگ باعث لغو رقابت های لیگ اندونزی شد. فیفا نیز اعلام کرده بود که این اختلاف باید تا هشتم خرداد حل شود، اما به دلیل حل نشدن اختلافات فیفا تصمیم به تعلیق ‏اندونزی از حضور در رقابت های بین المللی گرفت.

خبرگزاری رسمی اندونزی (آنتارا) نیز گزارش داد حسین شمس می گوید یک شعبده باز نیست تا قادر باشد اندونزی را بلافاصله قهرمان مسابقات کند.

وی گفت: این یک فرآیند است و باید جوانان تحت آموزش قرار گیرند. در مجموع ایران ۱۶ میلیون بازیکن فوتسال دارد که ۹ میلیون نفر از آنها هنوز به مدرسه می روند و کم سن و سال هستند.

علاوه بر این، مرد ۵۴ ساله ایرانی بدنبال افزایش توانایی مربیان فوتسال اندونزی با برگزاری دوره های تخصص است و می خواهد تیم های ملی زیر ۱۹ سال، زیر ۲۳ سال و بزرگسالان را تحت نظارت داشته باشد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران، گفت که اندونزی دارای ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به یک کشور بزرگ در فوتسال جهان را دارد.

تیم ملی فوتسال اندونزی هم اکنون در مکان دهم آسیا و چهل و پنجم جهان قرار دارد و مسئولان انجمن فوتسال این کشور قصد دارند تا این تیم را به جمع شش تیم برتر قاره کهن برسانند.
منبع:ایرنا
3

2

1

4

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۹:۲۷

استد شمس انشاالله موفق باشید
در کشورخودمون که قدر شناس شما نیستن

وحید شمسایی شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

حسین آقا کجا میری پس من با کی کل کل بعد از این ..