کد خبر : 35134
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 تیر 1394 - 12:37
-

بگذارید ما هم خیال کنیم در حد یک گزینه برای عالیقدر بوده‌ایم!/ از هواداران عذرخواهی می‌کنیم

بگذارید ما هم خیال کنیم در حد یک گزینه برای عالیقدر بوده‌ایم!/ از هواداران عذرخواهی می‌کنیم

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: متاسفانه به دلیل بدشانسی و همچنین مشکلات بدنی تیم که ناشی از دیر شروع کردن کار آماده‌سازی ما بود، نتوانستیم تیم ششدانگی را برابر فرش آرایی که از ماه قبل کارش را شروع کرده بود داشته باشیم و از این بابت از هوادارانمان پوزش

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: متاسفانه به دلیل بدشانسی و همچنین مشکلات بدنی تیم که ناشی از دیر شروع کردن کار آماده‌سازی ما بود، نتوانستیم تیم ششدانگی را برابر فرش آرایی که از ماه قبل کارش را شروع کرده بود داشته باشیم و از این بابت از هوادارانمان پوزش می‌خواهیم.

وی افزود: ما این شکست را به فال نیک گرفته و به عنوان تلنگر به تیمی می‌پنداریم که عزم خود را جزم کرده که دیگر چنین نتیجه‌ای نگیرد و بتواند با بازی‌های درخشان خود دوباره هواداران پرشور فردوسی را در سالن سر ذوق بیاورد.

سرمربی اقتدارنوین فردوسی در پاسخ به اظهارنظر عالیقدر که در دقیقه۹۰ عقد قرارداد با فردوسی به گیتی‌پسند رفت، چنین گفت: حال که همه چیز تمام شده و رفته است اما ما هم خیال می‌کنیم برای دوست خوبمان مهران عالیقدر در حد یک گزینه بوده‌ایم و دیگر کاری به حقایق و آنچه در واقعیت رخ داد نداریم. برای ایشان هم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی با اشاره به تمرینات پرفشار تیمش در این هفته نیز متذکر شد: قطعا تعطیلی لیگ برای جام باشگاههای آسیا برای ما یک فرصت طلایی است تا تیمی را آماده کنیم که دلخواهمان بوده و فرم بدنی ایده‌آل داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹

خیلی دوست داشتیم بیاد مشهد ولی حتما مشکلاتی داشته که نتونسته بره مشهد .ایشالا هرجا هست موفق باشه

ناشناس سه شنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۱۹

در هد تیم فردوسی نیست

نام ... چهارشنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۰۲

برادر ناشناس حد با ح هست نه ه خخخ ولی حرفتو قبول دارم،مالی نیست،صبر کنین ببینین