کد خبر : 35415
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 تیر 1394 - 11:54
-

جاوید:بزرگترین مشکل گیتی پسند نبود هماهنگی بین بازیکنان است

جاوید:بزرگترین مشکل گیتی پسند نبود هماهنگی بین بازیکنان است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهدی جاوید با اشاره به بازی هفته نخست لیگ برتر مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: تمرینات آماده‌سازی این فصل ما تا حدودی دیر آغاز شد و به همین دلیل بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم ضمن اینکه ۴ بازیکن از تیم ما جدا شدند و بازیکنان دیگری جایگزین آنان شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهدی جاوید با اشاره به بازی هفته نخست لیگ برتر مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: تمرینات آماده‌سازی این فصل ما تا حدودی دیر آغاز شد و به همین دلیل بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم ضمن اینکه ۴ بازیکن از تیم ما جدا شدند و بازیکنان دیگری جایگزین آنان شدند و هنوز آن‌طور که باید به هماهنگی نرسیدیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل کنونی ما همین عدم هماهنگی بازیکنان جدید و قدیمی است، افزود: در بازی به لحاظ بدنی افت کردیم و در مقابل تیم مقاومت خوب و با برنامه ظاهر شد و از لحاظ بدنی هم شرایط بهتری داشتند و ۳ امتیاز بازی را گرفتند.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به بازی این هفته تیم در برابر کاشی نیلوی اصفهان دیگر تیم همشهری حاضر در لیگ برتر فوتسال گفت: بازیکنان کاشی نیلو همه  از دوستان و یا هم‌تیمی‌های سابق خودم هستند و امیدوار هستم این بازی تماشاگر پسند و از لحاظ کیفی سطح بالایی داشته باشد.

وی به شرایط تیمی گیتی‌پسند در ادامه لیگ اشاره و بیان کرد: تعطیلات لیگ در زمان جام باشگاه‌های آسیا می‌تواند به تیم ما و تیم‌هایی که مانند ما دیر شروع کردند خیلی کمک کند اما دلیل نیست که نتوانیم در ۲ بازی آِینده تا قبل از جام باشگاه‌ها نتیجه بگیریم و تمام تلاش ما کسب پیروزی و امتیازات کامل در ۲ بازی آینده است تا بعد از آن در تعطیلات شرایط را بهبود ببخشیم.

جاوید تصریح کرد: هر تیمی جلوی گیتی‌پسند انگیزه بالایی دارد و در طول هفته تمرین‌های خوبی انجام می‌دهد تا بتوانند گیتی‌پسند را دچار مشکل کنند اما این بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن ما نمی‌شود چون ما در هر بازی فقط برای کسب پیروزی پا به میدان می‌گذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

آقای جاوید عزیز بعضی بازیکنان تیم کاشی نیلو را بسیاری از فوتسال دوستان اصفهان هم هنوز نمیشناسند بعد چگونه دوست شما که اصفهانی هم نیستید هستند؟!!