کد خبر : 35398
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 تیر 1394 - 10:45
-

ژاپن و تایلند رقیبان سرسختی برای ما هستند

ژاپن و تایلند رقیبان سرسختی برای ما هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ مربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره شرایط تمرینی بازیکنان تیم ملی فوتسال گفت: این مرحله از اردو تا روز پنجشنبه ادامه دارد که با ۱۷ بازیکن پیگیری می‌شود. مرحله بعدی تمرینات نیز از اول تا ۸ مرداد در تهران پیگیری خواهد شد. آمنه محمودی افزود: بچه‌ها از نظر آمادگی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ مربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره شرایط تمرینی بازیکنان تیم ملی فوتسال گفت: این مرحله از اردو تا روز پنجشنبه ادامه دارد که با ۱۷ بازیکن پیگیری می‌شود. مرحله بعدی تمرینات نیز از اول تا ۸ مرداد در تهران پیگیری خواهد شد.

آمنه محمودی افزود: بچه‌ها از نظر آمادگی بدنی و شرایط تاکتیکی در وضعیت خوبی قرار دارند. امیدوارم که تمام تلاش‌شان را به کار بگیرند تا نتیجه خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا بگیریم.

مربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزار دیدارهای دوستانه، اظهار داشت: تایلند و ازبکستان دو کشوری بودند که به آنها درخواست دادیم. حالا با توجه به اینکه با ازبکستان در یک گروه قرار گرفته‌ایم نمی‌دانم همچنان تمایل دارند این بازی برگزار شود یا خیر، برای ما فرقی نمی‌کند.

محمودی درباره گرو‌ه‌بندی مسابقات قهرمانی آسیا و حریفان کشورمان، عنوان کرد: فکر می‌کنم هر دو گروه در سطح یکسانی قرار دارند، اگرچه شاید در گروه مقابل تایلند و ژاپن برای صعود به دور دوم کارشان راحت‌تر باشد. در گروه خودمان هم باید بگویم ازبکستان تیم خوبی است و هر سال بازیکنان خوبی را روانه مسابقات می‌کند. البته این مسابقات برای نخستین بار است که برگزار می‌شود و قطعا تیم‌ها برای شرکت در این رقابت‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. از گروه‌مان صعود کنیم ژاپن و تایلند در گروه مقابل رقیبان سرسختی برای ما هستند. در حالت کلی کار راحتی در این مسابقات پیش رو نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.