کد خبر : 35688
تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394 - 13:38
-

جشنواره گل نزن ها در مشهد/ مس روی کاکل برزیلی ها

جشنواره گل نزن ها در مشهد/ مس روی کاکل برزیلی ها
تیم های فرش آرای مشهد و مس سونگون در چارچوب هفته دوم لیگ برتر از ساعت 22:30 به مصاف هم رفتند و تیم تبریزی در پایان با نتیجه 5 بر دو به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از مشهد، تیم های فرش آرای مشهد و مس سونگون در چارچوب هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند و تیم تبریزی در پایان با نتیجه ۵ بر دو به برتری رسید.

حواشی بازی:

یک بازی خوب در یک روز آرام و کم تنش شروع شد.
پخش زنده استانی داشت با گزارش رضا نوپوش یکی از بادانش ترین گزارشگرهای فوتسال ایران.
ای تی سی طیبی نرسید اما با مسی ها قبل شروع بازی وارد زمین شد و به گرمکن پرداخت.
صلوات خاصه حضرت رضا بعد از قرآن در شروع بازی حال و هوای معنوی خاصی به سالن داد.
مسلم رستمی ها در دقیقه٣ تک به تک را در حالیکه تا سه متری اش بازیکنی نبود در مصاف با امیر احمدزاده به تیرک کوبید بلافاصله بعد این صحنه اشتباه عجیب بابک نصیری بر روی شش قدم, توپ را تقدیم شریف زاده کرد تا با بغل پا تبدیل به گل اول بازی در دقیقه٣ کند.
مس مثل یک تیم مدعی قهرمانی موقعیت خلق می کرد, اما بازیکنانش مثل یک تیم مدعی از این موقعیتها استفاده نمی کردند شاید در این بازی بیش از ١٠ موقعیت بالای ٨٠درصد درست کرد اما بی دقتی و شتاب زدگی در ضربات آخر خصوصا از سوی مسلم رستمی ها که عجله زیادی برای آقای گلی دارد از بین رفت.
در ادامه این بازی رستمی ها و بلو از مس و عبداللهی و شریف زاده از فرش آرا موقعیت صددرصد از دست دادند که بلو از مس در این بین توپ را به تیرک افقی کوبید.
شهرام شریف زاده هم در شرایطی مشابه با فرصت رستمی ها , تک به تک مقابل صمیمی از دست داد.
بلو هم دو دقیقه به پایان به تبرک کوبید.
این بازی اوج درخشش صمیمی بود که جدای از گل دوم که باز هم موفق به گرفتن شدت اولیه توپ شد و حمایت نشد بارها با جاگیری مناسب فرصت ها را از فرشی های جوان گرفت.
بلوی برزیلی اگر چه شروع خوبی نداشت و توپهای زیادی را به آسمان کوبید اما هر چه گذشت بهتر و بهتر شد که اوج هنرنمایی او در موقع چهار نفره شدن مس و دفاع در برابر تیم پرتحرک فرش با یک یار بیشتر بود.
مرتضی عزتی در شرایطی که مس ٣ بر ٢ از حریفش پیش افتاده بود, با اشتباهی ناشیانه داور را وادار به کارت زرد دوم و اخراج کرد که همین موضوع می توانست بازی را به شکست مسی ها منتهی کند اما دفاع عالی بلو, دیه گو و گلری صمیمی مانع از آن شد.
داوری این دیدار نیز یک داوری موفق علیرغم جوانی داوران بود که اگرچه شتابزدگی در اعلام خطا باعث شد تا مس ١۴ دقیقه به پایان ۴خطا شود اما با صلابت قضاوت کردند. آنها در صحنه ای که منجر به اخراج عزتی شد, ناصر رنجبر را نیمکت مس را هم بدلیل اعتراض اخراج کردند و کنترل بازی از دستشان خارج نشد.
فرش جلو آمده برای جبران در واپسین دقایق دفاع را رها کرده و ۵ نفره کرد که گل لاب دیه گو که به خوبی دروازه خالی فرش را دید اوج هنرنمایی این برزیلی بود.
فرش باخت اما در پایان نزد هوادارانش رفت و در اقدامی زیبا از سوی آنها تشویق شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.