کد خبر : 35605
تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394 - 11:52
-

تکمیل ورزشگاه ۲۵ آبان اصفهان سه روز مانده به آغاز جام باشگاه های آسیا

تکمیل ورزشگاه ۲۵ آبان اصفهان سه روز مانده به آغاز جام باشگاه های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد در حاشیه برگزاری رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران درباره روند آماده سازی ورزشگاه ۲۵ آبان اظهار داشت: کارهای زیادی باید در ورزشگاه ۲۵ آبان انجام شود تا این ورزشگاه به ظرفیت واقعی خودش برسد. البته تلاش زیادی شده و با همکاری وزارت ورزش و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد در حاشیه برگزاری رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران درباره روند آماده سازی ورزشگاه ۲۵ آبان اظهار داشت: کارهای زیادی باید در ورزشگاه ۲۵ آبان انجام شود تا این ورزشگاه به ظرفیت واقعی خودش برسد. البته تلاش زیادی شده و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز این ورزشگاه تا ۲ الی ۳ روز مانده تا روز مسابقات آماده می‌شود.

وی افزود: امروز هم در ورزشگاه بودیم و دوستان ما برای همکاری از تهران آمده بودند و روند پیشرفت به نسبت خوبی را شاهد هستیم و با پیگیری‌های لازم ورزشگاه آماده خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال اصفهان درباره برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده برای لیگ قهرمانان فوتسال آسیا خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های اجرایی مسابقات و بر اساس طرحی که AFC داده، اجرا می‌شوند و بر اساس زمان بندی تعیین شده در حال پیش‌‌روی هستیم.

وی درباره اینکه چرا از سالن پیروزی برای مسابقات استفاده نشد، بیان کرد: ما خودمان نیز علاقه به برگزاری مسابقات در این سالن داشتیم اما AFC سالن ۲۵ آبان را تایید کرد و ما نیز از طرفی برای تایید این ورزشگاه خوشحال هستیم چون شرایطی به وجود آمد تا سالنی با استانداردهای بالا به ظرفیت‌های اصفهان اضافه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.