کد خبر : 35684
تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394 - 13:08
-

شمسایی:منصوری آبروی ایران را برد/چون یک نفر عضو هیات رئیسه است نباید با آبروی ایران بازی کند

شمسایی:منصوری آبروی ایران را برد/چون یک نفر عضو هیات رئیسه است نباید با آبروی ایران بازی کند
مدیرفنی تیم تاسیسات دریایی تهران از مدیرعامل باشگاه منصوری به شدت گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی در خصوص نیمه تمام ماندن دیدار شب گذشته تأسیسات دریایی و منصوری قرچک در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: من هنوز هم نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. نیمه اول هر دو تیم بازی جانداری به نمایش گذاشتند اما با آغاز نیمه دوم مسئولان تیم منصوری گفتند چون در سالن نیروی انتظامی نیست به زمین نمی‌آیند.

وی ادامه داد: چند سال است که در بازی‌هایی که در سالن هندبال برگزار می‌شود به جای نیروی انتظامی مسئولان  حراست وزارت ورزش و جوانان مسئول برقراری نظم هستند اما با این وجود مسئولان تیم منصوری بهانه‌جویی کردند و گفتند خلاف قانون کاری را انجام نمی‌دهند. سؤال من این است که اگر قرار به حضور ماموران نیروی انتظامی بود چرا مسئولان منصوری از اول به میدان آمدند؟

مدیرفنی تیم فوتسال تأسیسات دریایی افزود: اتفاقی که شب گذشته مقابل چشمان ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا رخ داد بسیار ناگوار بود، حتی ترابیان هم به کریم منصوری گفته تیم را بیرون نکشد اما گوش منصوری بدهکار نبود. منصوری شب گذشته آبروی ایران را مقابل چشمان ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برد.

شمسایی تصریح کرد: کمیته انضباطی باید سریع در مورد این بازی حکم بدهد هرچند نتیجه بازی مشخص است و تأسیسات دریایی باید به عنوان برنده اعلام شود اما مهمتر از آن این است که یک نفر چون عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال است نباید با این نام آبروی فوتسال ایران را ببرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۱۴

پدر قم را در آوردی و خیلی مدبرانه کشیدی کنار..