کد خبر : 35610
تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394 - 12:01
-

صادقی:داوری به ضرر ما بود/درخشش محمدی باعث شد دربی را نبریم

صادقی:داوری به ضرر ما بود/درخشش محمدی باعث شد دربی را نبریم
سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلو گفت: قضاوت داوران دیدار گیتی‌پسند و کاشی نیلو مناسب نبود و داوران در این بازی و بازی گذشته به ضرر کاشی نیلو سوت زدند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا صادقی پس از شکست تیمش در دربی فوتسال اصفهان اظهار کرد: بازی خیلی خوب بود، بچه های من مردانه جنگیدند و با تمام وجودشان بازی کردند، به تیم گیتی پسند تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشند.
وی با اشاره به درخشش فوق‌العاده سپهر محمدی دروازه‌بان تیم گیتی‌پسند در این دیدار افزود: در کل بچه‌های ما از جان مایه گذاشتند و با تمام وجود جنگیدند اما چند اشتباه کوچک داشتیم که سعی می‌کنیم برای هفته‌های آینده برطرف کنیم.
وی درمورد داوری مسابقه بیان کرد: من نمی‌خواهم در این مورد زیاد صحبت کنم اما به نظر من چون ما از لیگ یک صعود کردیم داورها طور دیگری به ما نگاه می‌کنند، من می‌گویم آن چیزی که می‌بینند را بگویند و به نفع کسی قضاوت نکنند اما متاسفانه در بعضی از صحنه ها متفاوت کار می‌کنند و باید گفت در این دو هفته ما از داوری ضربه خوردیم.
سرمربی کاشی نیلو ادامه داد: هفته پیش هم یک پنالتی برای ما اعلام نشد و واقعا به ناحق بازیکن من را اخراج کردند.
صادقی بازی شاگردانش مقابل گیتی پسند را خوب توصیف کرد و گفت: در کل بازیکنان من بازی خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند ولی قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم، اگر در همان نیمه اول موقعیت‌های صددرصد را تبدیل به گل می‌کردیم می‌توانستیم امروز برنده بازی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

به نظر من بازی پایاپایی در نیمه اول شاهد بودیم که موقعیت هایی را هر دو تیم بخاطر درخشش دروازه بانان و بی دقتی از دست دادنند . ولی در نیمه دوم این تیم گیتی پسند بود که بدلیل تجربه بالاتر بازیکناش و عدم تمرکز تیم کاشی نیلو ، موفق شد سه بار پیاپی دروازه حریف را باز کند . مشکل بزرگ تیم کاشی نیلو نداشتن بازیکن خلاق و تاثیرگذار در حمله است و این مشکل باید حتما در ابتدای کار حل شود ، وگرنه تمام زحماتی که کادر فنی میکشند ، فنا خواهد شد . در بازی دیشب بازیکن تیم کاشی نیلو دروازه خالی را نتوانست گل کند . در حالیکه اگر این تیم موفق شده بود گل اول را بزند ، شرایط فرق میکرد . در آخر روی آوردن به بازی پاورپلی ، بدلیل نداشتن بازیکن تاثیرگذار نتیجه ایی جز شکست ندارد . بهرحال امیدواریم که تیم جوان و بومی کاشی نیلو در راهی که بسیار سخت است و با شرایط لیگ ۱ متفاوت است ، موفق باشند .البته حتما باید مدیران باشگاه حمایت کنند .

نام ... جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

مدرس فوتسال آقای صادقی!!!

... شنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

تا زمانی کسی مثله…حسین صادقی تو اصفهان کار کنند..فوتسال به جای نمیرسه..تا حسین افضلی هست چرا این اقایون باید مربی بشنددد…..امان از رابطه

نام ... یکشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

بله کاملا درست میکیدتمامی بازیکنان تیم ملی وسه نفر ازبازیکنان برتر برزیل توی تیم ایشون بودن ونتونست قهرمان بشه بعدم لکه ننک وشب تار فوتسال این اقا بودکه توی سالن بیروزی به رآه انداخت وهی کل خورد تا کیتی قهرمان نشه،اقای افضلی اصلانم باکسی رابطه نداشت علی طاهری،ریخته کران ازکسانی بودن که فقط بخاطر عملکرد ایشون رادعوت کردند،درود برشرف انسانهای باک وباصداقت مثل استادصادقی عزیز

نام ... دوشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۳۲

حالا نه با بودن آقای علی افضلی و حسین افضلی اصفهان دارای فوتسال بود .

ناشناس دوشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۳۳

حالا نکنه حسین افضلی رو پا خودش اومده بالا. خدا قوت آقای صادقی ما بازیکن های جوان قدر شما را میدونیم.این حرفا حرفای بازیکنان های پا به سن گذاشته هستن که جای تو هیچ تیمی ندارن و با این حرفا میخوان مشکلات فنی خودشونا سر پوش بذارن.دمت گرم علی طاهری که کامل فوتسالیس های اصفهانی را شناختی و میری از بیرون بازیکن میاری