کد خبر : 35570
تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394 - 4:26
-

یک حشره بازی را به هم ریخت!

یک حشره بازی را به هم ریخت!
گزارش بازی به همراه حواشی بازی تیم های دبیری تبریز و اقتدار نوین فردوسی مشهد را در ادامه بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی دو تیم دبیری تبریز و فردوسی مشهد از چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر در حالی در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار شد که تماشاگران استقبال خوبی از این بازی کرده بودند و تمام ظرفیت سالن  پر بود.

فردوسی که با مشکل تهیه بلیط برای سفر به تبریز روبرو شده بود نیمی از مسیر را با هواپیما سفر کرد و ادامه مسیر را بازیکنان به وسیله سواری های کرایه ای و تعدادی به وسیله پرواز راهی تبریز شدند تا تیم فردوسی چند ساعت مانده به شروع بازی به طور کامل به تبریز رسیده باشد.

دبیری که هفته پیش برد پرگل خارج از خانه را کسب کرده بود با روحیه ای خوب در این بازی حاضر شد و از همان ابتدای بازی ،بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد.

دبیری با ترکیب گرتو،اصغری مقدم،فرهاد فخیم،رشید قلی پور و علیرضا عسگری راهی زمین شد و در طرف مقابل مجتبی نصیری نیا،سجاد بنی سعدی،مصطفی طیبی،میثم خیام و ناصر عجم بازی را شروع کردند.

علیرضا عسگری در ثانیه ۳۰ بازی روی حرکت انفرادی ضربه ای را به سمت دروازه فردوسی روانه کرد که با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی فشار دبیری روی دروازه فردوسی ادامه داشت که با واکنش عالی نصیری نیا و بی دقتی بازیکنان دبیری توپ راهی به دروازه فردوسی پیدا نکرد و در طرف مقابل بازیکنان فردوسی با ارائه یک بازی ضعیف نتوانستند موقعیتی روی دروازه گرتو ایجاد کنند و این دروازبان برزیلی روز آرامی را درون دروازه سپری کرد.

در دقیقه ۱۲ بازی پاس وحید شفیعی به تیر دو برای رشید قلی پور در میانه راه به اشتباه توسط حاجتی به درون درواازه خودی رفت تا دبیری ۱ بر صفر از حریف پیش بیفتد.

پاس اشتباه بازیکن فردوسی را فرهاد فخیم در میانه راه قطع کرد و با شوتی سرکش دروازه نصیری نیا را برای دومین بار گشود تا تماشاگران شعار فرهاد آرپی چی زن را در سالن طنین انداز کنند.

در حالی که کمتر از ۴ دقیقه به پایان بازی مانده بود ابراهیم حاجتی از تنها موقعیت به دست آمده فردوسی در نیمه اول نهایت استفاده را کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند تا امید به اردوی ابی پوشان مشهدی برگردد.

کمتر از یک دقیقه از گل حاجتی نگذشته بود که رشید قلی پور تیر خلاص را در نیمه اول به قفس توری فردوسی شلیک کرد تا دبیری با نتیجه ۳-۱ به رختکن برود.

نیمه دوم در حالی که بازیکنان دبیری با چند دقیقه تاخیر در زمین حاضر شدند با سوت داور آغاز شد و بازیکنان فردوسی در پی جبران نتیجه نیمه اول بودند ولی دوندگی و تلاش بازیکنان دبیری اجازه ایجاد موقعیت گل به حریف را نداد تا در دقیقه ۷ نیمه دوم وحید شفیعی که امروز عملکرد خوبی را داشت گل چهارم دبیری را به ثمر برساند.

فردوسی ۹ دقیقه مانده به پایان بازی با جواد غدیری دست به بازی پاورپلی زد ولی نشانی از پاورپلی های معروف سال گذشته فردوسی در آن دیده نمی شد هرچند در روش پاورپلی چندین موقعیت گل توسط بازیکنان فردوسی ایجاد شد ولی ناهماهنگی و خستگی بازیکنان مانع از گلزنی فردوسی ها شد.

اصغری مقدم و رشید قلی پور وقتی فردوسی رو به پاور پی آورده بود نهایت استفاده را کردند و دروازه حریف را از زمین خودی باز کردند تا نتیجه ۶-۱ آب سردی بر پیکره فردوسی ها باشد.

در ادامه شوت بازیکن فردوسی از گرتو عبور کرد و در حالی که جواد اصغری مقدم تعادل نداشت با دست وی برخورد کرد تا داور بازی اعلام ضربه پنالتی و اخراج کند.میثم خیام با یک ضربه عالی توپ را از لای پای دروازبان برزیلی وارد دروازه کرد تا نتیجه ۶-۲ به نفع دبیری شود.

۲۴ ثانیه مانده به پایان بازی بازهم اشتباه فردوسی در اجرای پاورپلی توپ را در اختیار فخیم قرار داد تا وی گل دوم خود و هفتم تیمش را به ثمر برساند.

در این دیدار مصطفی نعمتی سرمربی فردوسی آرام روی نیمکت نظاره گر کار بود و منصور مولایی نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

بین دو نیمه یک حشره پرنده در سالن حواس تماشاگران را به خود جلب کرد و تماشاگران از نصیری نیا و داور می خواستند که این حشره را به بیرون انتقال دهند که در ادامه زیر پای قلی پور له و با شوت های قلی پور و بنی سعدی به بیرون منتقل شد!

درگیری لفظی سجاد بنی سعدی و مجتبی نصری نیا در نیمه اول تنها نکته حاشیه ای این دیدار بود که با روبوسی بین دو نیمه این موضوع هم ختم به خیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام... جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

وقتی پول بلیط باشگاه به آن بزرگی رو یه اسپانسر ماه رمضان میده همان بهتر که تیم سقوط کنه
بازیکنان ۴شنبه تا ۱:۳۰ بامداد داشتن تو سالن بهشتی بازی پرفشار میکردن و توانی نبود واسه بازی با دبیری
حالا اینکه ۶صبح رفتن
واقعا جا تاسف فراوان داره اعتبارشون رو واسه ماه رمضون از بین بردن

مشهدی جمعه , ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

تیمی که قدرت اجازه ندادن به بازیکناشو واسه ماه رمضان بازی نکردن نداره همان بهتر که ۷ تا بخوره
اینا همان هایی هستن که ادعای قرار گرفتن در رده پنجم را دارند

زنگ تفريح شنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۳۷

اخه فردوسی هم شد تیم…امسال با این بازیکنا زنگ تفریح هستن…٧تا اخه…