کد خبر : 35775
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 تیر 1394 - 10:23
-

باغبانباشی:گیتی‌پسند در بومی‌گرایی عملکرد ضعیفی دارد

باغبانباشی:گیتی‌پسند در بومی‌گرایی عملکرد ضعیفی دارد
سرمربی سابق تیم فوتسال فیروزصفه اصفهان گفت: متاسفانه گیتی‌پسند در بومی گرایی عملکرد ضعیفی دارد ولی با لیگ برتری شدن کاشی نیلو شرایط و فرصت برای بازیکنان اصفهانی محیا شده تا بتوانند در این تیم کاملاً بومی، خود را نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد باغبان‌باشی درباره عملکرد ۲ تیم اصفهانی در هفته‌های نخست لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: گیتی‌پسند در هفته نخست لیگ برتر، شرایط خوبی برای مسابقه نداشت و نیاز به بدنسازی بیشتر دارد، هرچند که در هفته دوم به پیروزی رسید. البته گیتی پسند تیم بزرگی است و  به‌گفته خوراکچی با اضافه‌شدن نفرات این تیم کامل می‌شود.

وی افزود: تیم کاشی نیلو از بازیکنان بومی شکل گرفته و باید از این تیم حمایت شود، کار سختی در لیگ دارند باید تلاش خود را چند برابر کنند و به شرایطی برسند تا پس از چند هفته، خود را به بالای جدول نزدیک کرده و حرفی برای گفتن داشته باشند.

سرمربی سابق تیم فوتسال فیروزصفه اصفهان درباره عدم استفاده از افراد بومی در ‌گیتی‌پسند ‌خاطرنشان کرد: متاسفانه گیتی‌پسند در بومی‌گرایی عملکرد ضعیفی دارد، این تیم همیشه برای قهرمانی جنگیده و نفراتی  را جذب می‌کند که این تیم را به جایگاه قهرمانی برسانند. با این حال، با لیگ برتری‌شدن کاشی‌‌نیلو شرایط و فرصت برای بازیکنان اصفهانی محیا شده تا بتوانند در این تیم کاملاً بومی، خود را نشان دهند و در سال‌های نزدیک، به خواسته‌هایشان در فوتسال کشور برسند.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

گیتی هنوز اینقدر بدبخت نشده که تو براش ابراز تاسف کنی….حتما با حسن لولاکی و اذرپرورمیشه قهرمان شد

نام ... دوشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶

واقعامتاسفم براتیم گیتی پسندتمام بازیکنانش غیربومی هستن این افتخارنیست که بابازیکنان غیربومی قهرمان باشیم ………بااین هزینه های میلیاردی تاچندسال دیگه نابودمیشه میره بااین هزینه های کمرشکن آخرش نابودمیشه……..متاسفم

نام ... سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۰۶

بااین همه هزینه و خرج کردن برابازیکنان غیربومی آخرش نابودمیشیم می ریم هفته اول که مقابل مقاومت کرج که نصف ما خرج نکرده بودباتیم جوان تو اصفهان باختیم حالا هفته سوم توبندرعباس از ترس باخت بهانه آوردن ازاین گیتی پسندهیچ امیدی نیست توبندرعباس هم گلباران میشه می ره نرفته ترس باخت دارن میگن بازی نمی کنیم هنوزآماتور عمل میکنند….متاسفم برامسولان گیتی پسندکه نمی تونندجلوی ۷هزارنفردربندربازی کنندتوقع داریدتیم حریف بدون هوداربیادسالن اگه گیتی هم مثل آذرخش تمام بازیکناش بومی بودندبازی های گیتی پسندهم پرازهودارمیشد……..نگاه کنیدبازی بندرعباس چه باختی بیاریم ازهمین حالامی خوان باخت روبهونه کنندحیف هزینه کردن میلیاردی برااین تیم وبازیکنانش امسال گیتی پسندنمی تونه اصلابجایی برسه.

نام ... سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۴۳

نه نکران نباشید،تیم کاشی نیلوهنوزنتونسته البسه. ورزشی تیمش رانداده ۳تابازی هم کذشته واقعاجایی تاسف داره دراین سطح،

اشنا سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۱۱

اقا شما که شعار میدى کرمان ببینیم چکار میکنى ایا اون تیم با بودن تو بومى میشه