کد خبر : 35779
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 تیر 1394 - 11:09
-

شمسایی:حرکت منصوری بی مزه بود/چرا وقتی عقب افتادند یادشان آمد امنیت نیست؟/سه امتیاز حق مسلم ماست!

شمسایی:حرکت منصوری بی مزه بود/چرا وقتی عقب افتادند یادشان آمد امنیت نیست؟/سه امتیاز حق مسلم ماست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره اتفاقات هفته دوم لیگ برتر فوتسال و نیمه تمام ماندن بازی تاسیسات دریایی با شهید منصوری، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و شروع خوبی هم داشتیم تا جایی که با نتیجه ۳ بر یک از منصوری جلو افتادیم ولی متاسفانه مسئولان این باشگاه در نیمه دوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره اتفاقات هفته دوم لیگ برتر فوتسال و نیمه تمام ماندن بازی تاسیسات دریایی با شهید منصوری، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و شروع خوبی هم داشتیم تا جایی که با نتیجه ۳ بر یک از منصوری جلو افتادیم ولی متاسفانه مسئولان این باشگاه در نیمه دوم اعلام کردند که به خاطر نبود نیروی انتظامی در سالن، به بازی ادامه نخواهند داد.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی افزود: مسئولان منصوری خیلی راحت گفتند که بازی نمی‌کنند. این کار آنها واقعا بی مزه بود. متاسفانه شرایط طوری شده که الان خود فوتسالی‌ها برای این رشته حاشیه ایجاد و فوتسال را از واقعیت اصلی خود دور می‌کنند تا جایی که گوینده تلویزیون هم می‌گوید لیگ فوتسال هنوز شروع نشده، حاشیه‌هایش آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: سه، چهار سال است که مسابقات لیگ فوتسال در سالن هندبال برگزار می‌شود. از آنجا که سالن هندبال زیرمجموعه وزارت ورزش است، تامین امنیت آن هم بر عهده این نهاد است. بر همین اساس حراست وزارت ورزش امنیت سالن هندبال را تامین می‌کند همانطور که حراست وزارت نفت در اهواز در سالن شرکت حفاری کار می‌کند و حراست نیروی زمینی هم امنیت سالن ورزشی این تیم را در دست دارد.

شمسایی ادامه داد: نمی‌دانم چرا آقای منصوری سال گذشته این حرفها را نمی‌زد. اگر سالن هندبال امنیت ندارد چرا لیگ در آن برگزار می‌شود؟ اگراینطور است که چرا منصوری به اهواز می‌رود و با شرکت حفاری بازی می‌کند؟ اصلا چرا تیم منصوری همان نیمه اول این موضوع را اعلام نکرد و وقتی از تیم تاسیسات عقب افتاد، یادشان آمد که سالن امنیت ندارد؟

وی تاکید کرد: این کارها واقعا بی مزه و لوس است. جالب این است که اصلا اتفاقی هم نیفتاده بود که منصوری بگوید سالن بدون نیروی انتظامی امنیت ندارد. خودتان می‌دانید که تماشاگران تاسیسات، تماشاگران حرفه‌ای نیستند و اکثرا از دوستان بازیکنان هستند که به سالن می‌آیند. ضمن اینکه در همین سالن فینال جام حذفی فوتسال و یا دیدار تیم ملی ایران با اسپانیا برگزار شد و اتفاقی هم نیفتاد.

شمسایی یادآور شد: آیا این زشت نیست که خیلی راحت یک سیستم را به هم بریزیم؟ برگزاری بازی در این شرایط یک روز قبل از مسابقه به تصویب دو تیم رسیده بود و تیم منصوری هم تعهد داده بود که بازی کند.

سرمربی تاسیسات در پاسخ به این سئوال که «سرنوشت امتیاز این بازی نیمه تمام چه خواهد شد؟» گفت: من اصلا به این چیزها فکر نمی‌کنم چون سه امتیاز حق مُسلم ماست! ما به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. ما احتیاجی نداریم که پیگیر این موضوع باشیم. «چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.» در این مسابقه از حریف پیش بودیم و ترک زمین هم از سوی تیم مقابل صورت گرفته است. چرا باید به چیز دیگری جز سه امتیاز فکر کنیم؟

شمسایی در ادامه با اشاره به بازی بعدی تاسیسات در لیگ، تصریح کرد: ما این هفته یک بازی سخت با تیم قم داریم. هرچند آنها عروجی را از دست دادند ولی دو بازیکن دیگر به خدمت گرفته‌اند و قطعا کار سختی برابر آنها داریم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر بازی دادن عروجی در بازی با ماهان به خاطر حساسیتهای پیش آمده، گفت: چرا نباید عروجی را بازی بدهم؟ ما مشکلی با هیچکس نداریم. انتقال عروجی از ماهان به تاسیسات کاملا قانونی و حرفه‌ای بود. امیدوارم تماشاگران قم هم قدر زحمات این بازیکن در سالهای گذشته را بدانند. ضمن اینکه هم علی اصغر حسن زاده، هم من و هم امیر شمسایی سابقه کار کردن در قم را داریم.

سرمربی تاسیسات در پایان درباره زمان حضور این تیم در اصفهان برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: ما یکشنبه هفته آینده به اصفهان خواهیم رفت تا خودمان را برای بازی با تیم اماراتی آماده کنیم. تمام تمرکزمان روی مسابقات آسیایی است و می‌دانیم که کار دشواری در پیش داریم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جنوبی اصیل دوشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

وحیدشمسایی خواهشا قضیه رو به نفت اهواز وحفاری ربط نده چون تاناحیه انتظامی دراهوازنباشه اصلا وابدا بازی انجام نمیشه حفاری اهواز اصلا ازحراست نفت استفاده نمیکنه فقط ناحیه انتظامی خواب دیدی بهت خوش بگذره شما ازحق خودت اختصاصی دفاع بفرما یاعلی

نام ... دوشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

ماشالله مرتضی قایدی ، خوب جوابشو دادی ، خحخخخح

نام ... دوشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

اره والا وحید با حمید مشیری کلی حاشیه دارند تماشاگران قرچکی فحش دادن یا مصطفی نظری بی ادب جمع کن بابا

ali دوشنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱

Beshin baba Esme nazari ro nayar dahati savare hamaton sakhre

هوادار قرچک سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۱۱

وحید شمسایی تو و دار و دسته ات گند زدید به لیگ فوتسال بی خود حرف نزن خودت میدونی داری چیکار میکنی !!! تازه مدعی تیم ملی هم هستی با این کارات ؟؟!!! حالا تو قرچک هم میایی بالاخره!!!!

قرچكى سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۲۱

بالاخره بازى برگشتى هم هست. اونجا متوجه میشى کت تنه کیه!!!!!

نام سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

وحید شمسایی چطور تو تیمت امنیت نداره تیم رو میکشی بیرون بازی باید به نفع شما بشه بازی میثاق یادت رفته حالا باید به نفع شما بشه ؟؟!!! تو چقدر پررو هستی بخدا

داوري فوتسال چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

کسی نمیگه فردین مبارکی که پارسال کلاً ۲ تا بازی قضاوت کرده چطوری امسال هفته اول در بازی حساس تاسیسات دریایی با مس سونگون داور دوم بازی بوده؟؟؟ می دونید چرا؟؟ چرا آقای مهرپیما سفارش کردن به بهمن خان غفاری. واقعا این شمالی فکر می کنه که همه نفهمند در حالی که خودش در صف اولش قرار داره. وقتی آجیل و پسته و برنج و حتی خرج و مخارج خونه اش از اینا بیاد، حتماً روابط بر ضوابط ارجحیت خواهد داشت. متاسفم برات جناب مسئول چیدمان داوری کشور. اگر امکان داره اقلام مورد نیاز خونه ات را اعلام کن تا سریع برایت جور کنن. متاسفم برای دپارتمان و آقای عنایت که اونجا را کردن کمیته امداد. مبارکه. کمیته داوران نیستش. از این به بعد کمیته امداد اسم اصلی کمیته داوران هستش. این آقا اگه واقعا پولاکی نبود با سرور عزیزم جناب آقای حسین عسگری باید می رفت و استعفا می داد نه اینکه بمونه و ماهی هم ۱ میلیون بگیره. حالا بیایید بگوییم علم دوست داشتن بهتر است یا پول دوست داشتن و دوست رو فروختن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بله وقتی تو جام رمضان داورن تهرانی یه منبع درآمدی هم برای این آقا کنار می‌ذارن (صندوق کمک به مستنمدان) معلومه که حسن موسوی هم هرهفته بازی داره. معلومه که ولی امجدی هم هر هفته بازی داره.