کد خبر : 35797
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 تیر 1394 - 17:07
دسته‌بندی نشده
-

مراقب خبرنگارنماها باشید

مراقب خبرنگارنماها باشید
اخیرا شخصی با نام «الف.ی» با معرفی خود به عنوان خبرنگار پایگاه خبری فوتسال قصد اخاذی از بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه ها را داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اخیرا شخصی با معرفی خود به عنوان خبرنگار پایگاه خبری فوتسال قصد اخاذی از بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه ها را داشته است.

شگرد «الف.ی» به این شکل است که برای انتشار مصاحبه و خبر از بازیکنان و مربیان وجهی را درخواست می کند. این در حالی است که وی بارها از جانب پایگاه خبری تهدید به شکایت شده است. با این حال پرونده این خبرنگارنما  امروز در مراجع قضایی باز شده و مسئولان پایگاه خبری تا به نتیجه رسیدن موضوع و بازگرداندن مبالغ دریافتی توسط شخص به مالباختگان، آن را مورد پیگرد قرار خواهد داد.

در صورت تماس چنین افرادی سریعا ما را از طریق شماره تلفن های ۴۴۸۳۷۰۵۳(در وقت اداری) و ۰۹۳۶۹۷۹۱۷۰۹(خارج از وقت اداری) در جریان قرار دهید.

اعضای پایگاه خبری فوتسال ایران:

۱- سید حامد اردهالی

۲- مهدی جاویدی

۳- علی احدی

۴- محمد هدایتی

۵- طاهر گرگانی

۶- سعید پروا

۷- امیر حسین صالحی

۸-یعقوب کاظمی

۹- امیر سبط الشیخ

۱۰- مهدی کاظمی

۱۱- سیامک قاسمی

۱۲- فریدون طاهرپور

۱۳- شایان باشری

۱۴- روح الله جانقربان

۱۵-جواد اکبریاری

۱۶- عباس تیاری متحدین

۱۷- محمود رئیسی

۱۸- محمد محمدی

۱۹-مرتضی وفایی نژاد

۲۰- بابک رادمهر

۲۱- فرشاد عرب

لازم به ذکر است، اطلاع رسانی و انتشار اخبار فوتسالی رسالت ماست و تمام اخبار و مصاحبه ها بدون دریافت هیچ هزینه ای و به صورت کاملا رایگان منتشر می شوند. بنابراین اهالی محترم فوتسال هنگام تماس کسانی که می خواهند خود را خبرنگار fut5al معرفی کنند و هر گونه درخواست نامتعارف دارند، ابتدا از عضویت آن خبرنگار در پایگاه خبری فوتسال اطمینان حاصل نمایند. در غیر اینصورت و در صورت هرگونه سو استفاده، هیچ مسئولیتی به عهده ما نخواهد بود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۲۰

با سلام ، حال که شما به فکر این هستید که حق وحقوقی از کسی ضایع نشود ، لطف کنید پیامهای که از طرف مخاطبین ارسال میشه را درست و حسابی بازبینی کنید و بعد به نمایش بگذارید که هر شخص مجهول الهالی نتواند با پیامهای نادرست و بی ادبانه خود باعث ناراحتی ودلگیری اسطورهای فوتسال ( مربیان ) شود وشما هم با در نظر گرفتن خدا ، سعی کنید حق وحقوقی از کسی ضایع نشود ،،،، حق یارتان