کد خبر : 35789
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 تیر 1394 - 19:39
-

کلاشی: فردوسی میزبان و مهمان خوبی است/تلاش می کنیم با صدرنشینی راهی تعطیلات شویم

کلاشی: فردوسی میزبان و مهمان خوبی است/تلاش می کنیم با صدرنشینی راهی تعطیلات شویم
سرپرست تیم دبیری گفت:هدف ما قرار گرفتن در رتبه های بالای جدول است و تلاش می کنیم با پیروزی در دربی با صدرنشینی راهی تعطیلات شویم.

حبیب کلاشی سرپرست تیم دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: شکر خدا با تلاش بازیکنان، کادرفنی و لطف خداوند موفق شدیم در دوبازی گذشته به پیروزی برسیم تا با شایستگی در صدر جدول رده بندی قرار بگیریم.

وی در مورد بازی با فردوسی گفت:تیم فردوسی برای آمدن به تبریز با مشکل روبرو شده بود با این حال شاهد بازی بسیار خوبی از هردو طرف بودیم که با حمایت پرشور هوادارانمان موفق شدیم سه امتیاز این بازی خانگی را به حساب خود واریز کنیم.جا دارد اینجا از مسئولین فردوسی که سال گذشته بعنوان میزبان برتر نیز انتخاب شدند تشکر کنم و اعلام کنم که نه تنها فردوسی میزبان خوبی است بلکه مهمان خوبی هم می باشد و در ادامه راه برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

کلاشی در مورد اینکه دبیری مدعی قهرمانی است یا نه گفت: ما امسال تیم یکدست و هم دلی را داریم که هدفمان قرار گرفتن در رتبه های بالای جدول است.

وی در مورد دربی حساس این هفته گفت:هردو تیم بازی آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و دوست دارند با پیروزی در این بازی با روحیه ای مناسب راهی تعطیلات شوند.تیم مس هم یکی از تیم های خوب لیگ می باشد که برای قهرمانی بسته شده است و در طرف مقابل دبیری هم در دو بازی قبلی خود نشان داده که حرف های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم با تلاش بازیکنان پیروز این بازی باشیم تا با صدرنشینی راهی تعطیلات شویم.

وی در مورد محروم و مصدوم های دبیری برای این بازی گفت:اصغری مقدم کاپیتان و مربی تیم بعلت اخراج در بازی قبل و بهروز جعفری بخاطر مصدومیت در این بازی نمی توانند مارا همراهی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساشا سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

ماشالله مهندس عزیز دمت گرم