لابد دوباره این مهندس منصوری داره کاندید میشه تو رو خدا این ادمها رو از فوتسال برن فوتسال پیشرفت میکنه تقوی کاره مهندس منصوری رو برده زیره سوال چون مهندس منصوری هییت رییسس هر کاری دوس داره میکنه این اقایون دارن به فوتسال کشور خیانت میکنن
برگزاری انتخابات هیات رئیسه فوتسال بعد از جام باشگاههای آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدت زمان قانونی فعالیت اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مدت زیادی است که به پایان رسیده ولی این اعضا همچنان به کار خود ادامه میدهند؛ موضوعی که انتقاد بعضی از پیشکسوتان و کارشناسان را در پی داشته است. در حال حاضر علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی پسند، کریم منصوری
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدت زمان قانونی فعالیت اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مدت زیادی است که به پایان رسیده ولی این اعضا همچنان به کار خود ادامه میدهند؛ موضوعی که انتقاد بعضی از پیشکسوتان و کارشناسان را در پی داشته است.
در حال حاضر علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی پسند، کریم منصوری مدیرعامل باشگاه منصوری و سعید نجاریان مدیرعامل شهروند ساری به همراه غفاری رئیس هیات فوتبال استان مرکزی و سید رضا افتخاری اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ هستند.
افتخاری درباره اینکه «آیا فعالیت اعضای هیات رئیسه با گذشت مدت زمان مقرر، غیر قانونی نیست؟» گفت: تا برگزاری انتخابات جدید هیات رئیسه و آمدن تیم جدید، همین اعضا به کارشان ادامه خواهند داد. طبق برنامه قرار است انتخابات هیات رئیسه بعد از پایان مسابقات فوتسال جام باشگاههای آسیا برگزار شود.
منبع:مهر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱