کد خبر : 35929
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 11:18
-

تیم ملی فوتسال بانوان ازبکستان به ایران می‌آید

تیم ملی فوتسال بانوان ازبکستان به ایران می‌آید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نخستین دوره مسابقات فوتسال بانوان آسیا از ۳۰ شهریور به میزبانی مالزی آغاز می‌شود که تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌ها با ازبکستان، هنگ‌کنگ و مالزی همگروه است. تیم ملی ایران که از مدت‌ها قبل در اردو به سر می‌برد در تلاش است تا با برگزاری دیدارهای دوستانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نخستین دوره مسابقات فوتسال بانوان آسیا از ۳۰ شهریور به میزبانی مالزی آغاز می‌شود که تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌ها با ازبکستان، هنگ‌کنگ و مالزی همگروه است.

تیم ملی ایران که از مدت‌ها قبل در اردو به سر می‌برد در تلاش است تا با برگزاری دیدارهای دوستانه نقاط ضعف و قوت خود را بشناسد به همین دلیل فدراسیون فوتبال رایزنی‌های لازم را برای برگزاری این دیدارها انجام داده است.

بر این اساس قرار شد تیم ملی ازبکستان ۲۵ تا ۳۰ مرداد در تهران حضور داشته باشد و دو دیدار دوستانه با ملی‌پوشان کشورمان برگزار کند.

کادر فنی تیم ملی در تلاش است علاوه بر ازبکستان، با ویتنام نیز اردوی مشترک داشته باشد که فدراسیون در این خصوص در حال رایزنی است.

دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان از روز جمعه با ۱۸ بازیکن در تهران آغاز می‌شود. ملی‌پوشان ایران عنوان نایب‌قهرمانی مسابقات داخل سالن آسیا را در کارنامه دارند.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.