کد خبر : 35898
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 10:07
-

خوراکچی:به آذرخش به عنوان یک حریف دشوار نگاه می کنیم/اتفاقات دربی اصفهان بزرگنمایی شد

خوراکچی:به آذرخش به عنوان یک حریف دشوار نگاه می کنیم/اتفاقات دربی اصفهان بزرگنمایی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی درباره اتفاقات بازی تیم‌های گیتی پسند با کاشی نیلو در هفته دوم لیگ برتر و زد و خورد بازیکنان دو تیم، اظهار کرد: این مسئله را بزرگ جلوه دادند. این طبیعی است که در هر بازی درگیری‌های جزئی پیش می‌آید. گفته بودند بازیکنان دو تیم با مشت و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی درباره اتفاقات بازی تیم‌های گیتی پسند با کاشی نیلو در هفته دوم لیگ برتر و زد و خورد بازیکنان دو تیم، اظهار کرد: این مسئله را بزرگ جلوه دادند. این طبیعی است که در هر بازی درگیری‌های جزئی پیش می‌آید. گفته بودند بازیکنان دو تیم با مشت و لگد به جان هم افتادند در حالی که اصلا اینطور نبود. فکر نمی‌کنم اتفاقی که افتاده اینقدر حاد بوده باشد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند ادامه داد: بازیکن ما در موقعیت تک به تک قرار داشت ولی بازیکن حریف او را از پشت قیچی کرد. در همین حالت پای بازیکن ما به بازیکن حریف خورد. آیا این مشت و لگد می‌شود؟ خدا را شکر هم بازی خوبی بود و هم تماشاگران احترام همدیگر را رعایت کردند و اصلا مشکلی در طول بازی رخ نداد.

خوراکچی درباره بازی این هفته گیتی پسند با تیم آذرخش بندرعباس تاکید کرد: آذرخش تیم قابل پیش بینی‌ای نیست و دو رو دارد. ما بازی دشواری با این تیم داریم ولی برای این مسابقه برنامه ریزی کرده‌ایم. ما به آذرخش نه به عنوان یک تیم تازه صعود کرده که به عنوان یک حریف دشوار نگاه می‌کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر برنامه گیتی پسند در تعطیلات لیگ و همزمان با برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، افزود: ما روز پنجم مردادماه یک بازی تدارکاتی با تیم شنزن چین برگزار می‌کنیم. همچنین سعی می‌کنیم نظارت کاملی بر جام باشگاه‌ها داشته باشیم و مسابقات را آنالیز کنیم. اگر بازیکن خوب خارجی و در حد استاندارد لیگ خودمان پیدا کنیم با او وارد مذاکره خواهیم شد.

سرمربی گیتی پسند درباره اینکه گفته می‌شد قرار بوده این باشگاه با القادسیه کویت (یکی از حریفان تاسیسات دریایی در مرحله مقدماتی جام باشگاه‌ها) دیدار تدارکاتی برگزار کند و تمام هزینه‌های مربوط به این بازی را تقبل کند، گفت: اصلا چنین چیزی درست نیست. ما که محتاج برگزاری بازی با القادسیه نیستیم و اهداف آسیایی نداریم. اتفاقا اگر تیم‌های دیگر بخواهند با ما بازی کنند باید پول زیادی بدهند! القادسیه که تیم مطرحی نیست. حالا اگر یک تیم برزیلی بود و پول می‌دادیم حرفی نبود ولی چرا باید هزینه‌های یک تیم غیر مطرح را بدهیم و بدون دلیل با آنها بازی کنیم؟

خوراکچی در پایان تاکید کرد: به عنوان مثال ما هفته آینده به مصاف شنزن خواهیم رفت و این تیم چینی مبلغ خوبی را به باشگاه می‌دهد. گیتی پسند جزو ۱۰ تیم برتر فوتسال دنیاست و بازی با آن باید برای خیلی از تیمها افتخار باشد!

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

انشالله..تیم.های …اصفهان…نتیجه…دلخواهشونو ..بگیرند…به امید…قهرمانیه..دو.تیم.اصفهان…مخصوصا..کاشی.نیلوو

اذرخش سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

تو بندر هیچ کاری نمی تونی بکنی

اصفهانى سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

خوراکچى تو با این همه بازیکن ملى پوش از یه تیم ته جدولى تازه وارد وحشت کردى؟؟!! بابا با این ترس گیتى رو می برى لیگ یک بابا تو این کاره نیست بابا

نام ... سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

با این تیم و فنى که از تو دیدیم از همه تیم ها میترسیم!!!!!!

نام ... سه شنبه , ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

آقای خوراکچی عزیز
از کدوم دوربین بازی را دیدید که می‌فرماید بازیکن ما با گلر حریف تک به تک بود?!!!
بعد ابراهیم حسینی فقط با یک پا از پشت تکل زد و خطا کرد این حرکت چه ارتباطی با قیچی دارد?!!

نام ... چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۵۵

رضاپورم بازی بده گناه داره بچه

علی خان چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۵:۴۳

شما به راحتی با بیش از ۱۰ گل از آذرخش میبرید
شما با ۳ نفرهم بازی کنید برنده هستید
فقط مواظب باشید سالن بازی و هوای بندر باهمه ایران فرق میکنه
ونفس کشیدن از متک مومتون میشه مواظب باشید

نام ... چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

ان شاا… با کمک بچه ها و داوران محترم همانند سنوات گذشته و بازی قبلی که بردیم این بازی و تمام بازیهای پیش رو را با قدرت کامل میبریم.
یا علی