کد خبر : 36076
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 تیر 1394 - 18:03
-

منصوری:کاری کردیم که مانند دوره ترابیان تصمیمات یک‌نفره گرفته نشود/لک گفت از مدیرعامل میثاق شکایت کرده و می‌خواهد جدا شود

منصوری:کاری کردیم که مانند دوره ترابیان تصمیمات یک‌نفره گرفته نشود/لک گفت از مدیرعامل میثاق شکایت کرده و می‌خواهد جدا شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم منصوری درباره آخرین اخبار از بازی نیمه‌تمام تیم‌های تأسیسات دریایی تهران و شهید منصوری قرچک در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت:‌ واقعاً من به عنوان مالک باشگاه منصوری دنبال این نیستم که نتیجه این بازی به نفع ما رقم بخورد، بلکه دنبال این هستم که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم منصوری درباره آخرین اخبار از بازی نیمه‌تمام تیم‌های تأسیسات دریایی تهران و شهید منصوری قرچک در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت:‌ واقعاً من به عنوان مالک باشگاه منصوری دنبال این نیستم که نتیجه این بازی به نفع ما رقم بخورد، بلکه دنبال این هستم که حق منصوری را بگیرم. ما دنبال پُر کردن جیب، خوردن حق دیگری یا کارهایی از این دست نیستیم.
وی ادامه داد: اگر فوتسال ما جایگاهی پیدا کرده و در آسیا و جهان جزو تیم‌های قدرتمند محسوب می‌شود به خاطر امثال ترابیان و دیگر مدیران نبوده، بلکه به خاطر فعالیت باشگاه‌ها بوده است. ما در دوره کفاشیان در فوتسال به اوج رسیدیم و در جهان جایگاه پیدا کردیم، ما در ۸ سال گذشته فوتسال را قانونمند کردیم و کاری انجام داده‌ایم که مانند دوره ترابیان تصمیمات یک‌نفره گرفته نشود.
مدیرعامل و مالک باشگاه منصوری قرچک افزود: آقایان تا زمانی که با هم خوب هستند، کارهایشان را با هم انجام می‌دهد اما وقتی به جان هم می‌افتند شرایط طور دیگری می‌‌شود. باز هم تأکید می‌کنم که بحث من این است که باید قانون اجرا شود و به خاطر همین هم بازی با تأسیسات دریایی را نیمه‌تمام گذاشتیم.
منصوری در واکنش به اینکه شنیده می‌شود در آیین‌نامه لیگ برتر آمده است بازی‌هایی که در سالن هندبال برگزار می‌شود باید زیر نظر حراست وزارت ورزش و جوانان باشد، گفت: اصلاً چنین چیزی وجود ندارد، هر کسی این ادعا را دارد یک نامه یا دست‌خط به امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال رو کند تا ما هم قانع بشویم.
وی خاطرنشان کرد: من از دقیقه ۵ بازی تأسیسات و منصوری به سالن آمدم و همان موقع گفتم چرا نیروی انتظامی در سالن هندبال حضور ندارد. متأسفانه نیمکت‌نشینان تأسیسات دریایی دائم تماشاگران ما را تحریک می‌کردند و مصطفی نظری با حرکات زشت دست به هواداران ما عکس‌العمل نشان می‌داد، حالا با این شرایط نباید نیروی انتظامی در سالن حضور پیدا می‌کرد؟ باور کنید من به ۵ نفر از اعضای حراست داخل سالن گفتم کارت‌شان را نشان بدهند اما آنها کارت شناسایی نداشتند.
عضو هیئت‌رئیسه کمیته فوتسال ادامه داد: تمام تلاش ما این است که تصمیم‌گیری در مورد این بازی به کمیته انضباطی سپرده شود و اعضای هیئت‌رئیسه دخالتی در این خصوص نداشته باشند. من می‌خواهم حق منصوری قرچک خورده نشود و قانون را اجرا کنیم. ما پول اضافی برای خرج کردن در حاشیه‌ها نداریم و اجازه هم نمی‌دهیم که حق‌مان به این راحتی خورده شود.
منصوری در مورد اینکه شنیده می‌شود داورزنی از سرمربیگری منصوری قرچک استفعا داده و قرار است رضا لک سرمربی این تیم شود، اظهار داشت: داورزنی بعد از بازی با میثاق از دست برخی از هواداران ناراحت شده بود و می‌خواست استعفا بدهد اما خوشبختانه مشکلش حل شد و در منصوری می‌ماند. در مورد رضا لک هم باید بگویم که او پیش من آمد و گفت از مدیرعامل باشگاه میثاق شکایت کرده و می‌خواهد از این تیم جدا شود، وگرنه ما هیچ مذاکره‌ای با لک نداشتیم.
وی با تأکید بر این موضوع که داورزنی عضو مهمی در باشگاه منصوری قرچک است، افزود: هر زمانی که تیم منصوری به تقویت شدن نیاز داشته باشد، این کار را انجام می‌دهیم تا تیم دچار مشکل نشود. در ضمن داورزنی تا هر زمانی که خودش تصمیم بگیرد سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک است.
منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جواد چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

خداوکیلی تو که راست میکی رضالک شکایت کرده میخواد جدا بشه جقدر زنک زدید امسال بارسال بابا خیلی زشته بااین تیم عمرن رضالک خودشو خراب کنه بیاد قرجک بولشو بدید

فوتسالی چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

در مقابل ترابیان پر کاهی بیش نیستی ،خودت را با گفتن نام ترابیان بزرگ نکن ،خیلی با این برزگوار فاصله داری

رها چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

مرد حسابی دویست بار ناز لک رو کشیدی گفت نمیتونه بیاد بعد میگی اون اومده????? خوبه کل ایران تو و لک رو میشناسنو مربی تیم ملی بوده وگرنه چه چیزا که نمیبستی بهش.برو با دداورزنی خوش باش و سقوط کن

قطر نرفته چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸

دوستانه عزیز زیاد خودتونو ناراحت نکنین یادتون باشه کجارضا لک کجا مربی شد، اکثره بازیکنان که الان یه وری نکاه میکنن و بزرگ شدن تو فوتسال ازهمین منصوری بودن

بى طرف چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱

درود به مدیریت منصورى رضا داورزنى انسان باشرف و مربى با اخلاق ورزش است متاسفانه مردم مربى پرو جنجالى و دلقک و دوست دارن ولى داورزنى هم علم مربگیرى داره هم ادب و شعور تمام قرچک عاشق اون هستن به غیر از اون مربى مزدور که با تبانى به قرچک خیانت کرد تیم دسته دومیش هم اوت شد

نام چهارشنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

مهندس قلابی تو و اون تقوی ۱۵ ساله که فوتسال رو به گند کشوندین هر تیمی میاد قرچک همش فحاشی و دعوا میبینه !! حرف بیخود نزن تو فوتسال رو قانونمند کردی یادت رفته چجوری با فولاد ماهان تبانی کردید؟؟!! هر کی حرف از قانون میزنه تو حرف نزن مهندس قلابی !! حالا با این گندی که زدید هم آبروی فوتسال ایران رو تو آسیا بردید هم پدر داوری رو در آوردید دیگه گندی مونده که به فوتسال بزنید تو و اون تقوی؟؟!! بفرمایید بزنید واقعا بهترین کار اینه که اول تو رو از فوتسال بندازن بیرون همین!!

مطلع پنجشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۱

استاد شما که میگی تو هشت سال گذشته فوتسال را قانونمند کردین نه مثل زمان ترابیان که انفرادی کار میشد چه جوری به این نتیجه رسیدی این بنده خدا ( آقای ترابیان ) که تازه دوساله از کمیته فوتسال رفته با این حساب شما شش سال دیگه رو با کی قانون مینوشتین این که دیگه جمع و تفریق نمیخواست راستش به مدرک مهندسی شما هم شک کردیم شاید یکی از دلایلی که پول بازیکنا و مربیارو پرداخت نمیکنی اینه که ریاضیت ضعیفه خدا میدونه

منچس... پنجشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۱۳

مندس یادت هست تیم و گفتی دادم به شهرداری و ٢٠٪ قرارداد بچه های تیمو ندادی و گفتی من واگذار کردم و قانون هم میگه ٢٠٪ درصد رو باید نگه داشت…منچس یادت نره که تو به کل ایران بدهکاری …
یک دونه بازیکن بیار که از تو راضی باشه و هیچ بدهی نداشته باشه از تو از توی که دم از قانون و قانونمندی حرف میزنی…تو ادمی هستی که اگه به فکر فوتسال بودی ٢سال تیمتو ول نمیکردی بری حالا دم از من فوتسال و درست کردم و این حرفا
جمع کن برو که دل همه ای فوتسالی ها ازت خون هست…فکر میکنی ادم حسابی هستی تو از روزی که امدی تو فوتسال خراب کردی خراب ….
ارم کیش رفت صبا امد صبا رفت جلالی امد جلالی رفت یاسین پیشرو امد جان بچه هات جان هرکی دوست داری برو که بیشتر از این خراب کاری نکن…
منچس اینو بدون که تو اینده داور ایرانی رو با این کارت تباه کردی…

سعيد پنجشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۳۵

آقای منصوری خواهشا با این حرفها خودت رو گول نزن. چرا دروغ میگی که ۵ دقیقه بعد از بازی اومدی تو سالن؟ من خودم تو سالن بودم و قبل بازی دیدمت در کنار رضا ناصری و مدیر عامل تاسیسات. شما دنبال قانونی؟ بازی برگشت پارسال تو قرچک یادت رفته که کل بازی به همه تاسیساتی ها فحش میدادین مخصوصا نظری! از ترست نیمه دوم رو ادامه ندادی. خواهشا حرف از قانون نزن

نام ... پنجشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

ببین کی داره این حرفارو میزنه¡!!اقا شما پدر این فوتسال در نیار پیشرفت پیشکشت!!
اقای منصوری خودتم خوب میدونی که چه گندی به ابروی فوتسال ایران زدی حالا با گیر دادن به ترابیان میخوای رو این داستان سرپوش بزاری ولی بدون هرچی همش بزنی بوش بیشتر بلند میشه!!
ما فکر میکردیم فقط تماشاگراتون مشکل دارنو حاشیه مطلق هستن‌ ولی شما نشون دادی از تماشاگراتون خیللی جلوتری!!!

نام ... پنجشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

تورو خدا شما دیگه از قانون حرف نزن!!سال گذشته در یکی از بازیهای تیم قرچک حاضر بودم از دقیقه ۰ بازی تماشاگراتون به رهبری لیدراتون شروع به فحاشی کردن!!! فحشایی میدادن که من با ۴۰ سال زندگی تو پایین شهر همچین چیزایی نشنیده بودم!!!اینو دیگه همی میدونن که لیدر های تیمها با موافقط مدیران تیم لیدر میشه!!‌‌!مگه میشه که شما این چیرا نبینی یا این فحشهارو نشنوی پس چرا هیچ کاری نمیکنی اقای قانونمند!!اخه بردن به چه قیمتی!!