کد خبر : 36135
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مرداد 1394 - 20:33
-

ابطحی: می‌خواهیم با سه امتیاز به تعطیلات برویم/ در فوتسال حرفه‌ای باید به تعهدات مالی عمل کرد

ابطحی: می‌خواهیم با سه امتیاز به تعطیلات برویم/ در فوتسال حرفه‌ای باید به تعهدات مالی عمل کرد
سرمربی شهروند ساری گفت: هنوز همه ی بازیکنانم آماده نیستند ولی روی هم رفته شرایط تیم مساعد بوده و می‌خواهیم با کسب 3 امتیاز بازی، به تعطیلات رفته و در آن فرصت به آمادگی کامل برسیم.

 

سیدمهدی ابطحی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص دیدار مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: بر اساس شرایط بازیکنان باید کاری کنیم که با آمادگی کامل وارد زمین شویم. البته که این آمادگی شامل دو بخش فکری و بدنی است که بخشی از آن از دست من خارج است. ما روی بدن بچه‌ها کار میکنیم تا هرچه سریعتر به شرایط آرمانی برسیم، البته تاثیرات روانی از بیرون هم نیازمند ایجاد انگیزه در بازیکنان است تا با ذهنی آرام در مسابقات حاضر شوند.

سرمربی با تجربه‌ی شهروند با اشاره به مصدومان و محرومان شهروند برای این بازی تاکید کرد: محروم که نداریم اما عماد محمدی هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و شرایطش برای این دیدار ۵۰-۵۰ است. سایر بازیکنان هم در سلامت کامل به سر برده و مصمم به کسب ۳ امتیاز این دیدار هستیم.

ابطحی در خصوص سر خوردن های مکرر بازیکنان در هفته نخست و شرایط زمین مسابقه نیز اذعان داشت: در هفته‌ی نخست نتیجه از روی شانس و اتفاقات بدست آمد، اما با تدبیری که اندیشیدیم شرایط زمین بهتر شده و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. البته ما به دنبال تعویض کفپوش سالن نیز هستیم.

مربی تیم شهروند درمورد اوضاع مالی این تیم نیز گفت: آقای نجاریان مدیرعامل زحمتکش تیم، همه‌ی تلاش خود را انجام می‌دهد و قدردان تلاش های ایشان هستیم. با این حال امسال هنوز هیچ دریافتی‌ای نداشته‌ایم که امیدوارم با حمایت مسئولان بتوانیم بخشی از قراردادها را پرداخت نموده تا با روحیه‌ای بالاتر به سراغ دیدارهای آینده خود برویم. امسال تیم خوبی داریم که اگر حمایت‌های لازم از ما صورت بگیرد، میتوانیم در میانه های جدول قرار بگیریم.

ابطحی در بخشی دیگر از حرفهایش با اشاره به اینکه فوتسال ایران نیز باید خود را به امکانات پیشرفته مجهز کند، ادامه داد: اکنون در فوتسال دنیا تیم‌های مختلف به درجه ای رسیده‌اند که در سالن‌هایشان خوابگاه، استخر و امکانات رفاهی و پزشکی دارند. وقتی همه ی شرایط فراهم باشد، میتوان برنامه‌های جدیدتر و بهتری را پیاده کرد. ما نیز باید خود را به امکانات روز دنیا تجهیز کنیم چون هم علم آن را داریم و هم ظرفیت فوتسال ما بالاست و نیازمند تجهیزات مدرن هستیم. اگر بتوانیم فوتسالمان را به امکانات مدرن و تجهیزات سخت افزاری مجهز کنیم، آنگاه میتوان با برنامه ریزی درست پیش رفت،

سیدمهدی ابطحی در رابطه با راه های پیشرفت فوتسال کشور اذعان نمود: پیشرفت در همه ی بخش ها نیازمند حمایت و پایبندی به قول و قرارها میباشد. مثلا در والیبال و فوتبال درآمدها خوب است ولی در فوتسال نوسان داریم به گونه‌ای که یک سال خوب هزینه می‌شود و سال بعد هزینه‌ها کاهش چشم‌گیری می‌یابد. از آنجا که درآمد اکثر بازیکنان از فوتسال است می باست تیم ها درست عمل کنند تا موجب دلسردی بازیکنان نشوند.

سرمربی شهروند خاطرنشان کرد: سیستم‌ها باید قوی‌تر شوند تا بازیکنان نسبت به پرداخت حق و حقوق خود اطمینان داشته باشند. وقتی بازیکن روی پول قراردادش حساب باز می‌کند و به آن نمیرسد، آرامش خود را از دست داده و طبیعتا با ذهن درگیر نمی‌تواند بازی کند. اگر به دنبال پیشرفت هستیم، باید به قول و قرارهایمان عمل کنیم تا بازیکنان و کادر فنی بدون هیچ دغدغه ای به تمرین بپردازند که در اینصورت موجب پیشرفت کیفیت لیگ برتر و تیم ملی فوتسال کشورمان می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.