کد خبر : 36186
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مرداد 1394 - 19:50
دسته‌بندی نشده
-

سرمربی آذرخش بندرعباس: با توپ پر به مصاف گیتی‌پسند می‌رویم/ اظهارات مدیرعامل آنها حرفه‌ای نبود

سرمربی آذرخش بندرعباس: با توپ پر به مصاف گیتی‌پسند می‌رویم/ اظهارات مدیرعامل آنها حرفه‌ای نبود
روزپیکر گفت: با انگیزه‌ای که در بازیکنان ایجاد کرده‌ایم، با توپ پر به مصاف گیتی پسند اصفهان خواهیم رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کنفرانس خبری قبل از بازی تیم های فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس و گیتی پسند اصفهان با حضور خبرنگاران در محل هیئت فوتبال هرمزگان برگزار شد که عباس روزپیکر چنین گفت: شرایط تمرینات این هفته را بسیار مطلوب بود و هر چه بیشتر مسابقه سخت و سنگین برگزار کنیم بازیکنان ما عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

سرمربی آذرخش هرمزگان افزود: بازی اول از لحاظ هماهنگی تیمى بسیار بد بودیم، در بازی دوم سعی کردیم تمرکز تیمى رو داشته باشیم و در بازی سوم تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین شرایط برای بازیکنان محیا کنیم.

وى تاکید کرد: مسلما هواداران نقش به سزایی در موفقیت این تیم در سال‌های گذاشته داشته‌اند و امسال ما بیشتر از هر سال به حضور این هواداران عزیز نیاز داریم پس خواهش می‌کنم در بازی فردا ما را تنها نگذارند.

سرمربی آذرخش سرخون بیان داشت: حریف ما چند بازیکن ملی‌پوش دارد اما با آنالیزی که روی این تیم داشته ایم می توانیم سه امتیاز کامل را از آن خود کنیم.

روزپیکر در خصوص اظهارات مدیرعامل تیم گیتی پسند که درباره گرما سالن و نبودن امنیت در سالن نیز تصریح کرد: گیتی پسند که یک تیم حرفه ای است و نباید چنین حرف‌هایی را بیان کند زیرا گرمای سالن برای ما هم آزار دهنده است واز نظر امنیت هم تاکنون هیچ مشکلی برای هیچ تیمی رخ نداده است که برای گیتی‌پسند رخ دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اذرخش پنجشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

به امید اولین برد با ده هزار نفر همه باهم ساعت ۱۷ سالن فجر

كمالي جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

١٠٠٠٠٠ نفرم که بیاین میبازین.میبازین

چوک بندر جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

بازی رومی بریم آذرخش۷گیتی پسند۲

ناشناس جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

کمالی شمادرحدش نیستی که درمورداذرخش هرمزگان نظر بدی…….بذرببازیم به تو هیچ ربطی نداره ………

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

امروز چه شودسالن فجر بندرعباس

داوودازمحله چه توابندرعباس جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

لشکر محله چه توا آماده آماده هستیم آماده حضورپرتعداد درس الت فجربندرعباس…………گنجایش سالن فجربندرعباس براماهوداران کمه به احتمال زیاد هوداران زیادی پشت درب های بسته می مانند ………تاساعت چهاربه احتمال زیادگنجایش سالن فجربندرعباس تکمیل خواهدشدوتاآخر پشت آذرخش هستیم فقط حمایت وتشویق ………گیتی غصه نخورفوق ش میبازی ……….امروز درواکنیم…….ازبازیکنان تقاضا می کنم باتمام قوابازی کنندبدون استرس وهیچ رحمی نکنیدبه تیم حریف وازهوداران هرمزگانی تقاضامی کنم که فقط فقط آذرخش روتشویق کنند کاری به کسی دیگه نداشته باشند….
..وابزارتشویقتون فراموش نکنید…………تعداداندکی هستند که میان سالن خیال می کننداومدن سینما نه کاکااینجاسینما نیست اگه می خوای اینطورباشیدبرید از تلویزیون بازی رو نگاه کنید ……حمایت

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

ازجاسک تاپارسیان همه باهم ا مروزسالن فجربندرعباس دوستانی که نمی تونندبیان سالن فجربندرعباس بازی روازشبکه خلیج فارس ببینند…….تشکرازدوستانی که ازپارسیان .جاسک.لنگه.فشم.حاجی آباد تمام استان ازدورونزدیک دارن میان سالن فجربندرعباس برای حمایت ازآذرخش تشکرتشکرفراوان…..تشکروسپاس به مردم پارسیان که سختی سفرروکشیدن و۴۰۰کلومترطی کردنداومدن بندرعباس وآذرخش روتنهانگذاشتن هم اکنون دراطراف سالن فجربندرعباس هستندوباهوداران زیادی که ازسرتاسراستان برای دیدن بازی اومدن ازعوامل سالن فجربندرعباس تقاضامی کنم درب سالن روبازکنند …….هم اکنون حدود۴هزارنفراطراف سالن حضوردارند متاسفانه هنوزدرب سالن بازنشده وازتعدادهوداران دربندرعباس داره بیشترمیشه ………هوداران زیادی درهمین بندرعباس هم اکنون دارن خودشون روبه سالن می رسانندکلاشهر بوی فوتسال گرفته…….تب فوتسال اینجابسیاربالاست ……….ایشالله آذرخش سه امتیازروبگیره ودل هزاران هودارخوددراستادیوم روشادکنه ……..به امیدصعودبه بالای جدول از باشگاه آذرخش تقاضامی کنم لیدرکمکی ازآلومینیوم هرمزگان روبرو این بازی دعوت کنه غلام زارعی باید باشه براساماندهی هوداران پرتعدادغلام زارعی می تونه هوداران رو کنترل کنه

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

بچه‌های محله ما الان حرکت کردن سمت سالن فجربندرعباس یک اتوبوس کامل اومدن سمت سالن برای حمایت ازآذرخش هرمزگان. …….ازهوداران تقاضامی کنم فقط فقط تیم آذرخش بندرعباس روتشویق کنند کاری به هیچکس وتیم حریف داوری نداشته باشند فقط آذرخش فقط آذرخش