کد خبر : 36215
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 - 0:08
-

شمسایی: داور دو طرفه سوت زد/ با روحیه ای خوب به اصفهان می رویم

شمسایی: داور دو طرفه سوت زد/ با روحیه ای خوب به اصفهان می رویم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی پس از پیروزی سه بر دو تیمش مقابل یاسین پیشرو قم در هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل حضور ما در جام باشگاه‌های آسیا نیاز به کسب سه امتیاز و حفظ آمادگی و شرایط بدنی بازیکنان داشتیم که خوشبختانه به

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی پس از پیروزی سه بر دو تیمش مقابل یاسین پیشرو قم در هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل حضور ما در جام باشگاه‌های آسیا نیاز به کسب سه امتیاز و حفظ آمادگی و شرایط بدنی بازیکنان داشتیم که خوشبختانه به هر دوی آنها دست پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه عملکرد خوبی مقابل یاسین پیشرو قم داشتیم، عنوان کرد: زمانی که سه بر صفر از حریف خود پیش افتادیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر رسانیم اما به دلیل ترس از مصدومیت بازیکنان و حفظ نتیجه عقب‌نشینی کردیم که کار اشتباهی بود ولی به هر حال خوشحالم که توانستیم پیروز این مسابقه باشیم.

بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران ادامه داد: کسب سه امتیاز در زمین تیم قم کار سختی است ولی ما برای لذتی که صدرنشینی دارد تمام تلاش خود را انجام دادیم و صدر جدول را از آن خود کردیم.

شمسایی با بیان اینکه هیچگاه در مورد نحوه قضاوت داوران اظهار نظر نکردم، بیان کرد: زمان برد یا باخت به داور انتقاد نکردم، چرا که این کار صحیح نیست ولی قضاوت داور دو طرفه بود.

وی افزود: سه امتیاز شیرین در قم به دست آوردیم که به همراه دو پیروزی هفته اخیر از لحاظ روحی روانی برای تیم ما که روز یکشنبه به جام باشگاه‌های آسیا اعزام می‌شود اهمیت زیادی داشت.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران پیرامون پیگیری حق رشد ابوالقاسم عروجی بازیکن قمی تیمشان توسط باشگاه ماهان تندیس اظهار کرد: وقتی یک بازیکن تسویه مالی در دست دارد یعنی مشکلی در روند ثبت قرارداد با او نیست پس ما کار غیرقانونی انجام ندادیم.

شمسایی ادامه داد: عروجی با در دست داشتن برگه تسویه حساب از باشگاه سابقش و خروج از استان قم با ما قرارداد امضا کرد و اینکه این بازیکن در تیم ما حضور دارد خرسندیم.

وی با بیان اینکه هیچ شناختی از حریفان آسیایی خود نداریم، گفت: رقیبان ما به نحوه تاکتیکی تیم ما شناخت کامل دارند چون دوستانی داریم که فیلم‌های بازی ما را به آنها ارائه می‌دهند که البته این مورد اشکالی ندارد.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در خصوص شعار هواداران قمی علیه او در طول مسابقه اظهار کرد: گوش ما از این شعارها پُر است ولی سال ۸۱ تا ۸۳ که برای تیم فوتسال قم بازی می‌کردم به همراه سیدوحید غیاثی، سیدحسین صبوری، رضا گلباشی و چند بازیکن دیگر تیم فوتسال قم را تشکیل دادیم که امروز ۳ هزار تماشاگر به سالن شهیدحیدریان می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: ما بازیکن حرفه‌ای هستیم و به آینده و کسب سه امتیاز از مسابقات فکر می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۲۳

خوووووووب رویی داری والا با داورر و بطری میبرید .روحیتونم بالاس

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۴۷

از کی تا حالا صبوری سید شده………..

نیروگاه جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲:۱۱

وحید شمسایی یا تو از داوری چیزی حالیت نمیشه یا معنی دو طرفه رو نمیدونی!! داور همش به نفع تاسیسات گرفت وگرنه هم خودت و هم سنگ سفید باید اخراج میشدین !! تازه اب رو هم میریختین تو زمین تا وقت رو تلف کنید خجالت بکش این روش بازی کردن نیست دو ساله با داوری قهرمان میشی امسال هم با داوری قهرمان میشی ولی یه جایی خدا میزنه پس کله ات حواست باشه چوب خدا صدا نداره حق و زحمت این همه جوون رو پایمال میکنی!

..... شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

خوبه میدونی خدایی هست، اگه یه روزی خدا زد پس کله ات بدون بخاطر تهمتی بود که به وحید شمسایی زدی
چوب خدا صدا نداره

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۵:۵۷

دمت گرم وحید شمسایی….
ایشالله آسیایی هم قهرمانی تا چشم دشمنات کور بشه…

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

شمسایی مافیای فوتسال هست

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

واقعا خنده داره معنی داوری دو طرفه رو هم فهمیدیم برو خجالت بکش

ناشناس جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

تهمت نزنید.اشتباه داوری همیشه هست.اگه به همه ی بازیها با این طرز فکر نگاه کنیم پس همه بازی ها نا داوری داره.

بی نام جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

معلومه هیچ وقت به داوری اعتراض نمیکنی چون دو ساله با همین داورا قهرمان شدی

سيروس جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

بازى پارسال این دوتیم هم قشنگ یادمه که داورى یک طرفه براى شمسایى بود!

چوپان راستگو جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

توپ ها دو سه روز قبل به باشگاه تحویل داده شده لطفا شفاف مصاحبه کنین.

بچه قمی دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

تاسیسات با داور برد