کد خبر : 36274
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 - 16:31
-

شمسایی: هیچ بطری‌ به زمین پرت نشد/ برخی‌ برای ۸ هزار دلار پرچم ایران را کنار گذاشتند!

شمسایی: هیچ بطری‌ به زمین پرت نشد/ برخی‌ برای ۸ هزار دلار پرچم ایران را کنار گذاشتند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در خصوص سومین پیروزی تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: اولین سالی است که رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در لیگ برتر افتاده و این موضوع هم می‌توانست برای ما بد باشد هم خوب. بد از این لحاظ که اگر اتفاقی رخ می‌داد بازیکنان از نظر روحی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در خصوص سومین پیروزی تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: اولین سالی است که رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در لیگ برتر افتاده و این موضوع هم می‌توانست برای ما بد باشد هم خوب. بد از این لحاظ که اگر اتفاقی رخ می‌داد بازیکنان از نظر روحی و روانی تحت تاثیر قرار می‌گرفتند اما خدا را شکر ما از این ۳ بازی توانستیم نهایت استفاده را بکنیم و مقابل ۳ تیم مدعی قهرمانی نتیجه گرفتیم و با انگیزه راهی جام باشگاه‌های آسیا خواهیم شد. از روز گذشته لیگ برتر برای ما به پایان رسید و تمام تمرکزمان روی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیاست.

وی در مورد حواشی که در دیدار روز گذشته به وجود آمد و بطری آبی که در دقایق پایانی به زمین پرتاب شد، تاکید کرد: متاسفانه فوتسال ما کاملا به سمت حواشی رفته و در این فصل از همان هفته‌های ابتدایی این اتفاق رخ داده است. ابتدا باید بگویم بطری آبی وجود نداشته و آبی در قسمتی از زمین ریخته شده بود که پس از اینکه توپ به بیرون رفت بازیکنان یاسین پیشرو اعتراض کردند که قسمتی از زمین خیس شده است. من زیاد دقت نکردم که این اتفاق چگونه رخ داد اما پیگیری خواهم کرد تا متوجه شوم این مسئله از طرف تیم ما بوده یا خیر.

سرمربی تاسیسات افزود: برخلاف آنچه که گفته شده و می‌گویند کوهستانی در موقعیت گل قرار داشته اما توپ در اختیار ناصر اطمینان بوده است. خیسی زمین هم به اندازه یک یا دو وجب بود. آنهم در گوشه‌ای از زمین ریخته شده بود که توپ در آن موقعیت قرار نداشت اما بطری در کار نبوده و این اتفاقات کلا زشت است تا از طرف هر کسی که باشد درست نیست. در یک صحنه داور دو بار تکرار ضربه ایستگاهی را داد که ما توانستیم پس از آن به گل برسیم. همین اتفاق برای تیم حریف هم افتاد که داور یک بار دستور به تکرار صحنه داد و در بار دوم نماینده قم توانست به گل برسد. ما باید جنبه و گنجایش فکری خود را بالا ببریم و هر موضوعی را بزرگ نکنیم.

شمسایی در خصوص آمادگی تاسیسات برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: متاسفانه ما آدم اماراتی و کویتی نداریم که تیم‌های حریف را برای ما آنالیز کنند اما ایرانی‌هایی داریم که فیلم بازی اول و دوم را به دست رقبای‌مان رساندند. آدم‌هایی که مدعی دلسوزی برای ایران هستند اما برای ۷-۸ هزار دلار پرچم ایران را کنار می‌گذارند و هر کاری انجام می‌دهند. این اتفاقات نامردی است. ما هیچ فیلمی از رقبا نداریم هر چند که برای ما اهمیت ندارد و بلافاصله برای شروع مسابقات رقبا را آنالیز خواهیم کرد.

وی تاکید کرد:‌ این هم از شانس بد ماست که کفپوش مسابقات شنبه به سالن اصفهان خواهد رسید البته این هم پس از تلاش‌های ترابیان اتفاق افتاد،‌اما با این وجود، ما نمی‌توانیم در سالن تمرینی انجام دهیم. توپ مسابقات هم از روز شنبه برای ما قابل استفاده خواهد بود. به هر حال این مسائل شانس ماست اما توجیهی برای عدم موفقیت‌مان نمی‌شود. از تمام مربیان درخواست دارم کمک کنند. ۲-۳ سالی است که فوتسال ما نتوانسته نتیجه بگیرد و اگر خدای ناکرده تاسیسات ایران در این دوره از رقابت‌ها نتیجه نگیرد فوتسالی که به قهقرا رفته است مسیر آن کامل کامل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بچه قم جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

وحید شمسایی چرا خودت رو به…… میزنی این آب ها خیلی هماهنگ شده با خودت توسط معاونت !!!! حمید مشیری روی زمین ریخته میشد تا شماها بازی رو نگهدارید بابا خجالت بکش تی مملی رو جمع کردی ولی جلوی ۴ تا بچه با غیرت قمی فلج شده بودی دیگه بهتر نگی نمیدونم خوبم میدونی و با هماهنگی خودت همه این کارا انجام میشه یادت باشه بار کج به منزل نمیرسه وحید شمسایی خدا جوابت رو میده!!

مهدی جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

بطری پرت نشد ولی درواره بان تون دقیقه۳۹
آب ریخت تو زمین جلو پای بازیکن قم
خودم دیدم

ال جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

همون بار اول کوهستانی زد به دیوارذدفاعی خود برگشتش رو وفایی کرد تو گل

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

با وجود شما و اطرافیانتون کاملا مشخصه که فوتسال باید به حاشیه بره

ali جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵

اقایون عزیز قمى, اقا اره اب ریختن تو زمین,تاسیسات با داورى برد,هرچب شما میگید درسته,
ولى امتیاز رو کى گرفت تاسیسات دریاى با مربى گرى وحید خان شمسایى
زمین و اسمون دست به دست هم دادن وحید شمسایى رو خراب کنن,ولى خدا پشت وحید شمسایى هست,
همون جورى که وحید شمسایى رو کرده بهترین بازیکن اسیا ۸دوره
همون جور که ۹دوره اقاى گل اسیا شده
اقاى گل جهان شده,بهترین بازیکن لیگ ایتالیا شده ووووو غیره…..
امسال هم خدا کمکش میکنه قهرمان اسیا میشه,قهرمان لیگ میشه,
تا خیلى هاااااااا بسوزززززنننننننننن

بچه قم جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

همین که تو وحید شمسایی قبول کردین که با بطری آب و داوری تونستین با یک تیم ملی ۴تا بچه با غیرت قمی رو ببرین خودش جای خوشحالی داره اون تیم تاسیسات با اون همه بازیکن که مربی نمیخواد ؟!! تازه این برد رو هم مدیون سلطان اصغر حسن زاده و سلطان عروجی هستین وگرنه بقیه که هیچی نداشتن!!

موسی کاظمی شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۴۷

فقط محمد کوهستانی. اینکه میگن فلج شدن. واقعا جلوی بچه های قم کم آوردن. به لطف داور بردن. همیشه همینطور بوده. داور ملاحظه وحید شمسایی رو خیلی میکنه. متاسفانه

ali شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۳:۰۹

عزیزان دل همون گل محمد کشاورز بستون بود,یه جورى بهتون گل زد,گلرتون که هیچ,بازیکناتونم که هیچ
کل کادر فنى تونم, نفهمید از کجا رفت تو گل,
اصغر حسن زاده بازیکن بزرگیه,قاسم عروجى هم همین جور,
ولى پارسال یادتونه چطورى تو زمین خودتون بردیم؟؟؟
پارسال کیا بودن؟؟؟
سلطان یه نفره اونم وحید خان شمسایى
راستى اینو بگم,اگه اگه سنگ سفیدى و شمسایى و نظرى باشن,این ۳تا بازیکنن ۲نفر هم بیرون بشینن,بازم میبازید,میدونى چرا؟؟؟
چون تیم شخصیت داره,بازیکناش بهش شخصیت دادن,
یاد گرفتن میرن تو زمین,گل میزنن میان بیرون,برد واجبه,نه حاشیه نه فحش دادن,نه با دادو بیداد,
میان بازى میکنن,مثل یه شیر ۳امتیازو میگیرن میرن,

..... شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

دمت گرم

خسرو شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰

پارسال بازی رفت رو هم بگو تو تهران چارتا یچه قمی تیم پر ادعاتونو لوله کرد

بچه قمی چهارشنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

پارسال تو تهران ۴ تا خوردید تازه شما از تیم ملی قوی ترید تیمتون میلیاردیه ولی ۴ تا جوون باغیرت فلج شده بودن